مریلند و اوهایو به مدارس ایالت با توجه به کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر مریلند دانش آموزان مدرسه را از مدرسه به مدت دو هفته شروع دوشنبه, دولت, مقامات اع

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

مریلند دانش آموزان مدرسه را از مدرسه به مدت دو هفته شروع دوشنبه, دولت, مقامات اعلام کرد در روز پنج شنبه. واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

مریلند و اوهایو مقامات اعلام کرده اند که مدارس در کشورهای خود را بسته خواهد شد برای چند هفته در میان نگرانی ها در مورد کوروناویروس. این ایالت تعطیل آمده پس از بسیاری از مناطق آموزش و پرورش و ده ها تن از کالج ها و دانشگاه ها به طور موقت بسته شد به دلیل COVID-19 بیماری است.

با توجه به تجزیه و تحلیل از آموزش و پرورش در هفته از دوشنبه شب "حداقل 10,600 مدارس بسته شده اند و یا در حال برنامه ریزی برای بستن موثر بر حداقل 4.9 میلیون دانش آموز." که کوچک است اما به سرعت در حال رشد کسری از حدود 50 میلیون دانش آموز در K-12 مدارس دولتی و خصوصی در ایالات متحده است.

دوازده نفر را آزمایش مثبت برای این ویروس در مریلند هر چند به گفته مقامات دولتی سه در حال حاضر ساخته شده یک بهبودی کامل. پنج آزمایش مثبت در اوهایو.

در مریلند تصمیم به بستن مدارس دولتی به مدت دو هفته باعث شده بیمار در 60s در خارج از واشنگتن دی سی که تست مثبت برای این بیماری شناخته شده مواجهه با آن از مسافرت و یا قبلا شناخته شده آلوده به فرد است. که نشان می دهد آن است که گسترش در جامعه است.

"شرایط از این مورد نشان می دهد که ما در حال ورود به یک مرحله جدید از این بحران در کشور ما" مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان به خبرنگاران گفت:. "ما باید انتظار می رود تعداد موارد به طور چشمگیری و به سرعت در حال افزایش است. تمرکز اولیه ما این است که در حال حاضر تبدیل از مهار به شدت در حال کار برای کاهش و محدود کردن گسترش ویروس."

مدرسه تعطیل می که دولت در حال برنامه ریزی از 16 مارس 27. کارن ماهی قزل آلا, دولت, سرپرست مدارس به خبرنگاران گفت که ساختمان مدرسه و اتوبوس خواهد بود کاملا تمیز در زمان استراحت.

مریلند مقامات دولتی در حال کار برای اطمینان حاصل کنید که در طول این زمان دانش آموزان هنوز هم قادر به دسترسی به غذا داده می شود که وعده های غذایی مدرسه بسیار مهم و تعیین کننده منبع تغذیه برای بسیاری از کودکان است.

هوگان گفت: مقامات وزارت امور خارجه نیز در نظر گرفتن طیف وسیعی از اقدامات دیگر از جمله نیاز به برخی از کارکنان دولت به telework محدود کردن دسترسی عمومی به ساختمان های دولتی منع تجمعات بیش از 250 نفر و آماده گارد ملی.

این می آید در همان روز است که بسیاری دیگر از استانداران سراسر کشور اعلام کرد طیف گسترده ای از اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس.

در اوایل روز پنج شنبه اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine اعلام کرد که دولت این کودکان را "تمدید رخصتی بهار از 3 هفته" شروع در روز دوشنبه. که شامل عمومی و خصوصی و منشور مدارس K-12.

"در طول این مدت طولانی از بسته شدن مدارس باید به ارائه آموزش از طریق ابزارهای جایگزین و مدرسه منطقه رهبری ممکن است تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای استفاده خود را در ساختمان مدرسه" فرماندار این دفتر در بیانیه ای گفت. دولت وزارت آموزش و پرورش نیز کار بر روی یک استراتژی برای ادامه ارائه وعده های غذایی برای کودکان است.

کنتاکی نیز به نظر می رسد آماده به مدارس سراسر کشور. "موثر دوشنبه, مارس 16 [اندی رژیم صهیونیستی است.] Beshear است که نشان می دهد کنتاکی مدارس به حالت تعلیق در کلاس های حضوری برای حداقل دو هفته" با توجه به دولت در وزارت آموزش و پرورش.

تعطیلی مدارس و حتی مؤثر بر کل کشور است. روز پنج شنبه بلژیک و پرتغال اعلام کرد که مدارس سراسر کشور خواهد بود تعطیل به دلیل coronavirus.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب