ماری جوانا کارآفرینان سو L. A. بیش از 'ناقص' روند برای تصویب گلدان مغازه

شاهدانه کارآفرینان که می خواهند مجوز جدید برای باز کردن مغازه ها در لس آنجلس در حال پیگرد شهر با این استدلال ک

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

شاهدانه کارآفرینان که می خواهند مجوز جدید برای باز کردن مغازه ها در لس آنجلس در حال پیگرد شهر با این استدلال که یک روند درخواست آب گرفتگی توسط صدها نفر از رقبای بود "ناقص" و ناعادلانه اجرا شده است.

این طرح دعوی در دادگاه واصل این هفته توسط عدالت اجتماعی صاحبان و کارگران Assn. و یکی از اعضای آن است فشار برای شهرستان به دامپزشک هر یک از برنامه های کاربردی تبدیل شده است در زیر اول بیا اول خدمت فرایند برای تعداد محدودی از مجوز و یا به رول از یک فرآیند جدید است که به هر کس "مساوی و عادلانه و شفاف فرصت" به رقابت برای مجوز.

گروه ثبت آن کت و شلوار کمتر از سه هفته پس از مدتها در انتظار حسابرسی از شدت رقابت فرایند توزیع L. A. مجوز برای مغازه ها جدید منتشر شد.

صدها نفر از مردم با عجله به نوبه خود در برنامه های کاربردی در سپتامبر رقابت برای اولین بار در خط فقط 100 مجوز بودند که انتظار می رود به اهدا می شود را از طریق فرایند. فقط چند ثانیه ساخته شده تفاوت در این که آیا کسی تا به حال یک شات.

تبلیغات

هنگامی که ماری جوانا متقاضیان کشف کردند که برخی از مردم شروع به برنامه های کاربردی خود را قبل از رسمی ساعت 10 صبح در راه اندازی بسیاری از استدلال کرد که این روند تا به حال شده است آلوده. مقامات شهرستان به نام برای ممیزی مورد نقد چه تا به حال اتفاق افتاده است و فرآیند صدور مجوز در انتظار قرار داده شد برای ماه می باشد.

ممیزی انجام شده توسط Sjoberg Evashenk مشاوره در بر داشت که اگر چه برخی از متقاضیان به لس آنجلس' نرم افزار سیستم پیش از راه اندازی رسمی آن زمان این شهر در زمان "معقول و مناسب" مراحل برای جلوگیری از هر گونه مزیت ناعادلانه — با فشار دادن برنامه های کاربردی خود را در خط به جایی که آنها خواهد بود اگر آنها شروع روند در 10.

شهر اداری افسر یکی از مقامات بالا در لس آنجلس گفت: به تازگی منتشر شده گزارش یافت "هیچ شواهدی از تعصب یا بی عدالتی" است و در شهرستان باید با فشار رو به جلو با اعطای مجوز است.

تبلیغات

منتقدان با اشاره به این که ممیزی نیز نشان داد که این گروه تا به حال گفت: برخی از متقاضیان آنها نمی تواند نشانه ای بر روی سیستم آنلاین در همه قبل از ساعت 10 صبح در گام های لازم قبل از شروع برنامه های کاربردی خود را. که نبود دقیق — و حسابرسان آن را در بر داشت می توانست مقداری ماری جوانا کارآفرینان در یک نقطه ضعف زیرا آنها منتظر به انجام این کار.

ممیزی در بر داشت که 226 متقاضیان دسترسی به پلت فرم آنلاین قبل از ساعت 10 صبح اگر چه تنها 14 از آنها در واقع شروع برنامه های کاربردی خود را قبل از آن زمان است. اجتماعی و حقوق صاحبان سهام صاحبان و کارگران Assn. استدلال در آن طرح دعوی در دادگاه است که آن 226 متقاضیان به حال "قابل استفاده" بیش از دیگران است که منتظر ماند تا 10 صبح به ورود به سیستم در.

"اساسی برای هر نمایشگاه مسابقه است که رقبا باید شروع به در همان زمان و یا حداقل داده شود و اطلاعات دقیق در مورد زمانی که مسابقه آغاز خواهد شد" این گروه استدلال می کنند. "رکورد نشان می دهد که آیا این اتفاق رخ نمی دهد."

این گروه افزود که "با وجود سخت کوش تلاش برای انجام" آن را به حال شده است قادر به "شناسایی یک متقاضی که در آغاز فرآیند نرم افزار در تعیین ساعت 10:00 صبح پردازش دوره که انتخاب شد برای حرکت به مرحله بعدی است."

تبلیغات

وکیل به نمایندگی از هر دو گروه و یکی از اعضای آن حشیش متقاضی مدیسون Shockley III در تازه ثبت مورد بلافاصله پاسخ شنبه به یک درخواست برای نظر.

وزارت شاهدانه مقررات کاهش یافته است به نظر. راب فروردین سخنگوی شهر لس آنجلس وکیل مایک Feuer گفت شنبه که دفتر خود را بررسی شکایت و تا به حال هیچ نظر بیشتر.

گربه پکر, مدیر اجرایی شاهدانه گروه به تازگی با انتشار گزارشی توصیه کلیدی تغییرات به دور بعدی این نرم افزار و فرآیند صدور مجوز از جمله سفت معیار برای کارآفرینان واجد شرایط برای آن "عدالت اجتماعی" برنامه که با هدف کمک به حشیش کارآفرینان از جوامع سخت ترین ضربه از جنگ با مواد مخدر.

پاکر همچنین توصیه می شود سود جدید برای متقاضیانی که قادر به گیر مجوز جدید برای مغازه ها در طول به شدت اعتراض می روند سال گذشته: به آنها "اولویت پردازش" برای باز کردن دیگر انواع شاهدانه کسب و کار از قبیل تحویل و یا تولید. شورای شهر هنوز به تصویب آن توصیه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن