جنون مارس خواهد بود یک تلویزیون امر

بزرگنمایی این تصویر مینه سوتا و شمال غربی قبل از بازی هواداران روز چهارشنبه در دور اول از ده بزرگ مر

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

مینه سوتا و شمال غربی قبل از بازی هواداران روز چهارشنبه در دور اول از ده بزرگ مردان مسابقات بسکتبال در بانکداران Life Fieldhouse در ایندیاناپولیس. جو رابینز/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو رابینز/گتی ایماژ

جنون مارس در حال رفتن به بسیار متفاوت این سال است. NCAA تصمیم گرفته است هر دو مردان و زنان در بخش مسابقات بسکتبال نمی تواند در مقابل طرفداران. انرژی است. هیجان. فریاد. همه رفته اند. با تشکر از coronavirus.

"در حالی که من درک چگونه نا امید کننده این است که برای همه طرفداران از ما, ورزش تصمیم من این است که بر اساس درک فعلی از چه COVID-19 پیشرفت در ایالات متحده گفت:" NCAA رئیس جمهور علامت Emmert. "این تصمیم به نفع سلامت عمومی از جمله این که مربیان و مدیران طرفداران و از همه مهمتر ما دانشجو-ورزشکاران است."

تنها ضروری کارکنان و "محدود خانواده حضور" مجاز خواهد بود در هر یک از جنون مارس بازی ها. تصمیم فراگیر و بی سابقه است. در این سال 68 تیم در حال بازی در مسابقات مردان در 14 شهر از ساحل به ساحل. شروع مسابقات در 17 مارس پیچد و تا 6 آوریل در آتلانتا ، زنان مسابقات را تیم 64 و شروع مارس 20 و قهرمانی ملی است 5 آوریل در نیو اورلئان.

آن را خطر ناک برای حضور در یک کالج بسکتبال بازی — به همان اندازه برای بازی در این دادگاه به عنوان فن دیوانگی در می ایستد. تماشاگران برای کمک به ایجاد بازی آنچه در آن است با غرش به سلامتی و مشترک رفاقت. بنابراین به فکر بازی در مقابل هیچ یک کمی متفاوت است. این درست است برای بسیاری از ورزشکاران وقتی از آنها قدم در دادگاه بیشتر از همه چیز آهنگ و شنیدن آنها هیچ چیز نیست. اما طرفداران اضافه کردن که کمی چیزی برای هر بازی.

به ما گزارش داد اوایل این هفته یکی از بهترین چیزها در مورد زندگی ورزشی است که آنها را به گروه های بزرگ از مردم با هم از نزدیک با هم. و به عنوان coronavirus گسترش می یابد که درخواست تجدید نظر تبدیل به یک مشکل.

کارشناسان بهداشت می گویند یکی از راه های کروناویروس حرکت از فرد به فرد است که مردم نزدیک به هم برای مدت زمان طولانی. این "جامعه گسترش" است ratcheted تا تعداد موارد در ایالات متحده و ورزشی لیگ کشتی چگونه برای مقابله با شیوع.

واکنش به NCAA تصمیم گیری موج در سراسر جهان ورزش را به شوک و ناباوری. در آسمان بزرگ مردان بسکتبال مسابقات Idaho State سر مربی Ryan Looney گفت: "به عنوان یک مربی شما را به یک منطقه و یا شما به 4 نهایی حتی به عنوان یک فن اگر تیم خود را هنوز هم در حال پخش, آنها, باور نکردنی جو. به نوعی فکر می کنم که نه در حال وجود دارد — wow." هنوز هم او را درک تصمیم "آن خواهید بود یک تجربه منحصر به فرد برای اطمینان حاصل کنید. اما صادقانه شما باید فکر می کنم از ایمنی و رفاه همگان است."

مشابه محدودیت اعمال خواهد شد توسط کنفرانس ساحل اقیانوس اطلس.

برخی NBA بازی نیز توان بدون فن. طلایی رزمندگان امور خارجه اعلام کرد خانه خود بازی در سان فرانسیسکو فردا در برابر بروکلین نتس برگزار خواهد شد در خالی آرنا. و آن را ممکن است همه NBA بازی را دنبال کت و شلوار. ESPN گزارش لیگ انتظار یک تصمیم گیری "را به عنوان به زودی به عنوان روز شنبه در مراحل بعدی."

چپ مردد است که آیا سربار سیستم آدرس عمومی بازی خواهد شد هر گونه موسیقی در طول پرش و یا اگر وجود خواهد داشت PA گوینده است. و البته بازیکن قادر خواهد بود برای شنیدن مربیان خود پوست دستورالعمل و طرفداران تماشای تلویزیون قطعا متوجه همه کسانی که squeaks از کفش بسکتبال.

تام گلدمن کمک, گزارش, از, Boise, Idaho.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن