مارس 15 دموکراتیک بحث: به روز رسانی های زنده و تجزیه و تحلیل

بحث در میان یک بحران دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه تغییر کرده است به طور چشمگیری از سال گذشته بحث است. وجود ه

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

بحث در میان یک بحران

دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه تغییر کرده است به طور چشمگیری از سال گذشته بحث است.

وجود هفت نامزدها روی صحنه آمده است. 25. این زمان وجود خواهد داشت فقط دو: معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز.

ساندرز اشغال مرکز نقطه ای است که در آخرین مناظره بازتاب خود را در مقابل دونده وضعیت در آن زمان است. در حال حاضر آن را بایدن که یک نماینده سرب و روشن در داخل مسیر به نامزدی.

اما بیشتر از این winnowed زمینه اولیه شده است طرح میتوانست توسط coronavirus.

بایدن و ساندرز را لغو تظاهرات خود را برای آینده قابل پیش بینی به جای امید بستن برای سخنرانی در این بیماری همه گیر و به صورت مجازی حوادث. و یکشنبه شب بحث را در واشنگتن دی سی بدون مخاطبان استودیو. این lecterns خواهد بود حتی 6 فوت از هم جدا.

بحث در اصل قرار بود برگزار شد در آریزونا یکی از چهار ایالت رای گیری روز سه شنبه. چهار — آریزونا و فلوریدا و ایلینوی و اوهایو منتشر شد بیانیه مشترک در هفته گذشته گفت: آنها در حال پیش رفتن با مقدماتی به عنوان برنامه ریزی شده با وجود ویروس.

این بیماری همه گیر است که مطمئن شوید که به نخست موضوع یکشنبه شب به عنوان هر دو حزب دموکرات نامزد مشخص شده اند طرح ها و ناودان مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در پاسخ به شیوع بیماری است.

دیگر به احتمال زیاد موضوع: ساندرز خود اذعان جدید خود دوم-محل و موقعیت در نامزدی مسابقه و حتی از متهم کردن معاون سابق رئیس جمهور به برخی از سوالات او برنامه ریزی شده به درخواست در طول بحث است. آن است که اگر ساندرز است که در تلاش برای نفوذ در سیاست, در حالی که ارائه بایدن یک راه برای برنده شدن بیش از مترقی سناتور ائتلاف.

بایدن به نظر می رسد توجه: روز یکشنبه اعلام کرد او را اتخاذ ساندرز' پیشنهاد به عموم کالج های کمک درسی رایگان برای همه دانش آموزان که درآمد خانواده هستند که در زیر $125,000. او نیز به تصویب رسید ورشکستگی پیشنهاد نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا به مردم ایران ، الیزابت وارن.

↑ بازگشت به بالا

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب