نقشه: ردیابی گسترش کروناویروس در آمریکا

از آنجا که ایالات متحده برای اولین بار مورد coronavirus شناسایی شد در ایالت واشنگتن در ژانویه. 21 مقامات بهداش

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

از آنجا که ایالات متحده برای اولین بار مورد coronavirus شناسایی شد در ایالت واشنگتن در ژانویه. 21 مقامات بهداشتی را شناسایی کرده اند هزاران نفر در سراسر ایالات متحده است. در مارس 16, این ویروس در حال گسترش حضور خود از چندین خوشه جدا شده در واشنگتن و نیویورک و کالیفرنیا به 49 ایالت و ناحیه کلمبیا. به تاریخ وجود داشته اند بیش از 70 مرگ و میر در سراسر کشور است.

در حال بارگذاری...

اجتماعی فاصله به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان بهترین ابزار در دسترس است به "صاف منحنی از همه گیر" یک عبارت است که اپیدیولوژی استفاده برای توصیف کاهش گسترش عفونت است. این رویکرد می تواند زندگی را نجات دهد با نگه داشتن محلی سیستم مراقبت های بهداشتی از غرق.

در پاسخ به نصب موارد متحده را آغاز کرده اند که بسته شدن مدارس و ممنوعیت اجتماعات بزرگ و ترغیب مردم به ماندن در خانه زمانی که ممکن است. روز دوشنبه رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد دستورالعمل جدید توصیه کرد که آمریکایی ها در جلوگیری از جمع آوری در گروه های بیش از 10 نفر اختیاری سفر و بیرون رفتن برای غذا خوردن.

برای جلوگیری از گسترش این بیماری به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نیز توصیه اساسی اقدامات احتیاطی مانند دست شستن و تمیز کردن اغلب لمس سطوح در هر روز است.

در سطح جهان به بیماری تنفسی گسترش یافته است به ده ها تن از کشورها و کشته شدن چندین هزار نفر از آن بود که اولین گزارش در ووهان چین در ماه دسامبر.

هشدارهای صادر شده توسط CDC توصیه اجتناب از سفر غیرضروری به ده ها تن از کشورهای با شیوع COVID-19 از جمله چین و ایران و کره جنوبی و بسیاری از اروپا. دولت ایالات متحده را ممنوع کرده است سفر از اروپا اگر چه این ممنوعیت باعث می شود استثنا از جمله برای شهروندان ایالات متحده و قانونی اقامت دائم.

دنبال NPR مداوم coronavirus پوشش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب