مردی که متهم نیویورک معترضان با چاقو پنجه دستگیر

نیویورک - یک مرد دیده می شود تصویری شارژ معترضان در نیویورک در حالی که با پوشیدن یک دستکش با چهار دندانه دار و

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399

نیویورک - یک مرد دیده می شود تصویری شارژ معترضان در نیویورک در حالی که با پوشیدن یک دستکش با چهار دندانه دار و لبه تیغه تسلیم به مقامات ملکه دادستان منطقه گفت: پنج شنبه شب.

مردم مسالمت آمیز تجمع در گذشتن از بالای صلیب جزیره پارک وی زمانی که فرانک Cavalluzzi, 54, شروع به پریدن کرد از یک خودرو سه شنبه بعد از ظهر فریاد "من شما را بکشند" و تعقیب معترضان در حالی که با پوشیدن چاقو-پنجه دستکش آزادی مطبوعات از دفتر دادستان منطقه ملیندا کاتز گفت.

او سپس رو به عقب به وسیله نقلیه خود را و سوار بر یک پیاده رو تقریبا در حال اجرا بیش از تظاهرکنندگان آزادی گفت.

تظاهرکنندگان در اعتراض به مرگ جورج فلوید شده بود در منطقه, حلق آویز کردن, سیاه, زندگی, توجه به نشانه ها و صف آرایی پس از کسی که در اوایل این هفته بود گرفتار در دوربین پاره یکی پایین در محل, نیویورک پست گزارش شده است. فلوید یک مرد مرده در یادبود روز پس از سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را بر روی پشت فلوید گردن.

Cavalluzzi تبدیل خود را در صبح روز پنجشنبه و arraigned در اتهامات از درجه دوم اقدام به قتل درجه متعدد اقدام به حمله بی پروا خطر افتادن و دیگر جرائم.

قاضی تعیین وثیقه در $100,000. Cavalluzzi چهره به 25 سال زندان در صورت محکومیت انتشار گفت. معلوم بود پنج شنبه شب که آیا Cavalluzzi تا به حال حفظ یک وکیل.

"در پشت سر هم از خشم و غضب این متهم گفته می شود به دنبال کشتن معترضان بودند که مسالمت آمیز مونتاژ و اعمال حق خود برای آزادی بیان" کاتز گفت:, و اضافه کرد که آن را "شگفت انگیز" هیچ کس مجروح شد.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن