مرد با پوشیدن جعلی بمب stabs 2 در لندن است و به کشته

لندن - یک مرد به تازگی منتشر شده از زندان پس از خدمت زمان برای تروریسم-مرتبط با جرائم بسته جعلی بمب و چاقو دو

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

لندن - یک مرد به تازگی منتشر شده از زندان پس از خدمت زمان برای تروریسم-مرتبط با جرائم بسته جعلی بمب و چاقو دو نفر مشغول خیابانی در لندن یکشنبه قبل از شلیک شدن به مرگ توسط پلیس, مقامات گفت.

معاون کمیسر لوسی D'Orsi گفت: پلیس شناسایی به عنوان مهاجم 20 ساله Sudesh امان. او مجرم شناخته شده بود برای چاپ و نشر گرافیک تروریستی ویدئوها به صورت آنلاین و تا به حال انبار دستورالعمل ساخت بمب و حملات چاقو به گفته پلیس.

افسران بوده انتهایی امان در آن زمان از روز یکشنبه حمله D'Orsi گفت: اما قادر به خونریزی در تجاری و مسکونی در جنوب لندن محله Streatham که در آن امان زده خارج عمده داروسازی مشغول خرید, بعد از ظهر.

این حادثه در لندن به یاد می آورد نوامبر حمله با چاقو انجام شده توسط یک مرد دیگر که تا به حال زمان زندان برای تروریسم جرم. دو کشته در حمله.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت: اقدامات معرفی خواهد شد دوشنبه را "اساسی" تغییر راه مردم محکوم به جرائم تروریسم به کار گرفته در زندان و پس از آن.

"مظنون شده بود و به تازگی آزاد شده از زندان که در آن او تا به حال شده است در خدمت یک جمله برای اسلامگرای مرتبط با تروریسم و جرائم" D'Orsi گفت: از روز یکشنبه مهاجم.

به نظر می رسد به احتمال زیاد به قربانیان زنده خواهد ماند روز یکشنبه حمله. D'Orsi گفت: یک قربانی سلاح سرد در 40s تصور می شود در بیماری تهدید کننده زندگی بهبود یافته است. او گفت: قربانی دیگر در خطر است و یک زن که در بیمارستان بستری شده بود منتشر شده است.

یک زن دیگر قربانی است که هنوز هم در بیمارستان با کمتر آسیب پلیس این باور بودند ناشی از پرواز شیشه ای پس از حمله به ضرب گلوله کشته شد مرده است.

D'Orsi گفت: این حادثه آغاز شده و در ساعت 2 بعد از ظهر "مسلح افسران که بخشی از یک فعال مبارزه با تروریسم عملیات شدند و پس از مشکوک بر پا شد در حضور فوری و به ضرب گلوله یک مرد مشکوک در صحنه مرده" او گفت:.

او گفت: پلیس دیدم دستگاه بسته مهاجم بدن و به نام در متخصص افسران که به سرعت مشخص شد این ادعا از مواد انفجاری را به یک جعل بود.

مقامات ستایش از این اقدام پلیس اما سوال به احتمال زیاد مطرح شده در مورد اینکه چرا ماموران انتهایی امان نمی تواند جلوگیری از حمله.

تصویری از صحنه به نظر می رسد برای نشان دادن سه undercover افسران پلیس در ماشین بینام و نشان در ساخت یک توقف سریع فقط پس از این حمله است.

بل Reberio-Addy, یک عضو پارلمان که نشان دهنده Streatham گفت: مهاجم بوده و تحت نظارت "برای برخی از زمان."

D'Orsi از این گفته بود: "در ادامه خطر" اما این منطقه باقی مانده محاصره به تحقیقات خود ادامه داد. معمولا شلوغ منطقه خالی از سکنه به عنوان عمومی توجه پلیس درخواست به دور ماندن.

درام حدود 5 مایل (8 کیلومتر) در جنوب مرکزی لندن مشخص شده خروج از حملات تروریستی اخیر در پاریس در پایتخت انگلیس صورت گرفت که در نزدیکی نشانه های چنین به عنوان پل لندن و پارلمان.

این حمله باعث هرج و مرج و وحشت در چه بوده است یک نمونه بعد از ظهر یکشنبه با خیابان های پر از آرزو خریداران.

Karker طاهر گفت که او در کار بود که او را دیدم پلیس در تعقیب یک مرد را Streatham بالا جاده منطقه اصلی خرید منطقه است.

"آنها مدام به او 'ایست! توقف!" طاهر گفت. "اما او متوقف نشد و پس از آن من تو را دیدم که آنها به ضرب گلوله او را سه بار. این وحشتناک بود دیدن آن است. مرد بود در کف و آن را مانند نگاه او به حال چیزی که به پلیس گفت: ممکن است یک دستگاه است. پلیس به ما آمد و گفت: شما مجبور به ترک فروشگاه زیرا او یک بمب در کیسه خود را.'"

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی نشان داد یک مرد دروغ گفتن در پیاده رو خارج از داروخانه.

استفان رابرتز " معاون سابق وزارت کمیسر پلیس متروپولیتن گفت: اگر دارویی و نقدی انجام شد توسط یک "self-starter" — کسی به تنهایی اقدام — به این معنی که هر شهرستان در این کشور آسیب پذیر است به یک نوع مشابه low-tech حمله.

در ماه نوامبر مقامات انگلیسی کاهش ملی سطح تهدید به "قابل توجهی" به معنی یک حمله در نظر گرفته شده است به احتمال زیاد. که سومین پله در پنج مرحله سیستم مورد استفاده توسط مقامات بریتانیایی و نخستین بار از ماه اوت 2014 که سطح تهدید شده بود خیلی کم است.

این کاهش بود به دلیل اعتقاد به این که تهدید از نیروهای جهادی از بازگشت به کشور از سوریه شده بود کاهش حوادث وجود دارد از جمله این امور از دست دادن قلمرو.

روشن است که اگر این دو حمله پس از آن منجر خواهد شد تحلیلگران مستقل را که پیشنهاد به دولت را نشان می دهد بالا بردن سطح

شهردار لندن صادق خان خواست جامعه حل و فصل در یک حمله دیگر.

"تروریست ها به دنبال تقسیم و برای از بین بردن راه ما از زندگی," او گفت:. "اینجا لندن ما هرگز اجازه دهید آنها را موفق خواهد شد."

همچنین یکشنبه پلیس در بلژیک به ضرب گلوله یک زن که با ضربات چاقو کشته و زخمی رهگذران در شهر گنت اما دادستان گفت: هیچ ظن تروریسم و یا یک لینک به آنچه در لندن اتفاق افتاد.

___

جیل بی قانون کمک کرده است.

__

این داستان به روز شده است نشان می دهد که Roberts معاون سابق کمیسر پلیس در لندن است.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن