مرد Treks 1000 مایل از آلاباما به مینه سوتا برای 'تغییر عدالت و برابری'

بزرگنمایی این تصویر Bonar به پایان رسید خود را در "راهپیمایی برای تغییر " عدالت و برابری" روز یکشنبه

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Bonar به پایان رسید خود را در "راهپیمایی برای تغییر " عدالت و برابری" روز یکشنبه در تقاطع 38 خیابان و خیابان های شیکاگو که در آن جورج فلوید کشته شد توسط پلیس مینیاپولیس در مه 25. استفان Maturen/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفان Maturen/گتی ایماژ

بیش از یک ماه پس از گام گذاشتن در آنچه که او خواستار یک راهپیمایی برای تغییر "عدالت و برابری" bonar تکمیل 1000 مایل پیاده روی از شهر خود را از هانتسویل, Ala., به سایت جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس در روز یکشنبه.

ویلیس 35 ساله و صاحب کسب و کار گفت که او احساس می کند موظف به عنوان یک مرد سیاه و سفید و پدر برای کمک به ایجاد آینده ای بهتر برای خود ،

"من اینجا نیست برای قضاوت هر کسی که من می گویم انجام آنچه شما باید انجام دهید تا مطمئن شوید که صدای شما شنیده می شود" ویلیس نوشت: در Facebook post اعلام برنامه های خود را. "در سال 1965 MLK راهپیمایی به سلما برای ما به حق رای دادن. در سال 2020 من bonar راه رفتن را از آلاباما به مینه سوتا برای ما راست دیده می شود به عنوان برابر است."

ویلیس شروع بازحمت حرکت کردن خود را در ژوئن 2 در محو کارخانه سلمانی در هانتسویل. او ارسال روزانه فیلم ها و به روز رسانی در حساب های رسانه های اجتماعی از جمله Facebook صفحه است که انباشته بیش از 39,000 پیروان یکشنبه شب.

ارسال شده توسط 1K مایل مارس در شنبه 12 جولای سال 2020

هواداران تشویق Willis, هر دو آنلاین و در فرد با برخی از پیوستن به او برای بخش های راه رفتن خود را در کشورهای مختلف.

او چندین بیراهه در طول راه به پرداخت خود را احترام به قربانیان خشونت های پلیس و نژادی و بی عدالتی از جمله فلوید در هوستون Breonna تیلور در Louisville, Ky., مایکل براون در فرگوسن Mo. و Laquan مک دونالد در شیکاگو است.

ویلیس گفت که او غرق اخیر مرگ و میر ناشی از فلوید تیلور و Ahmaud Arbery که او نقل مکان کرد و شروع به خود را به "تظاهرات سکوت" در برابر بی عدالتی مواجه با مردم سیاه و سفید در آمریکا است.

"از آن ساخته شده من احساس مجموعهای از احساسات: عصبانی, نا امید, اشتباه, غمگین," او گفت:. "این می تواند بوده ام من با خانواده یا دوستان است. من می دانستم که من تا به حال به انجام کاری است."

ویلیس همچنین جمع آوری پول برای شروع یک غیر انتفاعی با توجه به GoFundMe صفحه که مطرح شده بیش از $37,000 از آن $50,000 هدف است. در یک Facebook پست در صفحه برای ماه مارس ویلیس نوشت که این سازمان را آموزش دهد افراد با سوابق کیفری و نوجوانان متخلفان تجارت مانند barbering نجاری و یا به منظور کمک به آنها در باز کردن کسب و کار خود را.

ویلیس همراه بود با یک سرعت و گفت: یک ایستگاه تلویزیون محلی که او را در زمان خود و استراحت و آب می شکند به عنوان مورد نیاز است.

او وارد در مینیاپولیس در یکشنبه پیوست, جمعیت حامیان و پوشیدن تی شرت با "مارس برای تغییر عدالت و برابری" مزین در پشت. او به این نتیجه سفر خود را در محل دقیق فلوید کشته شد توسط پلیس در مه 25.

در یک سخنرانی احساسی و عاطفی به جمعیت تشویق ویلیس تشکر تماشاچیان خود را برای حمایت و صحبت در مورد چگونه مارس نهفته بود او را در حالی که نگه داشتن تمرکز بر دلیل او تصمیم به انجام آن را در وهله اول.

"من فقط راه می رفت که همه من," او گفت:. "من هیچ ستاره, من هیچ ابرقهرمان من فقط به طور منظم مردی که دیده می شود یک مرد به قتل رسید و من تا به حال به انجام کاری است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن