مرد به خانه برگشت بعد از 3 ویتنام تورهای حرفه ای فروش اتومبیل

کلمبوس از دست ندهید. - استاد گروهبان. کلاید مور در خدمت سه جداگانه تورهای در جنگ ویتنام و او را تنها کسی می دا

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398

کلمبوس از دست ندهید. - استاد گروهبان. کلاید مور در خدمت سه جداگانه تورهای در جنگ ویتنام و او را تنها کسی می داند که می گویند که.

81 ساله نیروی هوایی جانباز بازنشسته فروشنده خودرو و پدر سه صرف 12 سال گذشته که در آن او خود را صرف 16 - در کلمبوس. در بین او زندگی می کردند و سفر در سراسر جهان است. که شامل سه سال در ویتنام در طول جنگ از آن او موفق به دریافت شش مدال برای خدمات خود را.

"من شخصا نمی دانم از هر کس دیگری که آیا سه tours," او گفت:. "در حال حاضر ... شما می توانید آنلاین و دریافت ویتنام تاریخ است. یکی (مورخ) می گوید: او می داند که در واقع وجود دارد برخی از مردم وجود دارد که که در خدمت سه تورهای اما او نمی آمد تا با هر نام و یا هر چیزی."

مور پیوست و نیروی هوایی در سال 1954 زمانی که او تا به حال فقط تبدیل 16. او گفت: استخدام او 18 بنابراین او می تواند ایجاد برخی از پول اضافی برای حمایت از مادر بزرگ خود را که او را مطرح و بقیه خانواده اش.

"در آن روز استخدام نمی مراقبت در مورد شرایط سنی," مور گفت. "آنها فقط در مورد گرفتن سهمیه خود را. آنها فقط در زمان کلمه من برای آن بود که من 18, چون من نمی باید قادر به دریافت کنید."

پس از آموزش مور صرف 10 سال به عنوان یک کارگر پستی. این بود تا سال 1964 بود که او برای اولین بار به ویتنام فرستاده که در آن زمان تنها به حال در مورد 15,894 ایالات متحده پرسنل وجود دارد.

"هیچ کس تا به حال شنیده ام از ویتنام عقب زمانی که من را از طریق رفت در '64," مور گفت. "آن نسبتا جدید و (تنها) 15,000 به عنوان مخالف به یک و نیم میلیون (سرباز) کمی بعد از آن."

با توجه به نسخه قابل چاپ کردن مور ارائه اعزام او وارد قهوهای مایل به زرد و پسر پایگاه هوایی سایگون در مارس شد و بعد منتقل به یک تکاور ارتش نیروهای ویژه مشاوره, حتی اگر او تا به حال هیچ آموزش مبارزه با.

"ارتش ندارد هر پرسنل بیش از وجود دارد برای انجام هر گونه پستی-نوع کار," او گفت:. "که من گیر کردم وجود دارد که در نیروی هوایی. ... که چگونه من در ارتباط با رنجرز و مشاوران و غیره به وجود تنها دو نیروی هوایی در ترکیب. وجود دارد من همکار بود و به یک هواشناس بود که ستوان دوم در نیروی هوایی."

مور نیست زیاد صحبت در مورد تجارب خود را هر چند او گفت که او درگیر در جنگ از پلیکو در سال 1965 زمانی که Viet Cong حمله نیروهای آمریکایی در کمپ هالووی. در چاپ کردن او ارائه شده به اعزام مور گفت که او تا به حال شده است در گارد وظیفه در یک ترکیب حدود شش مایل از اردوگاه هالووی قبل از جنگ آغاز شد. مردی که رها او کشته شد در حمله.

او گفت: چیزهایی که نمی شد به طور قابل توجهی بهتر برای او هنگامی که او به بازگشت به ایالات متحده, که در آن ضد جنگ تظاهرات و نژادی و خشونت به حال این کشور در گرفتن آن. مور گفت که او و سایر اعضای خدمات که در حال خدمت در ویتنام تحت درمان قرار گرفتند تا بد از آن ساخته شده او را به بازگشت به جنگ -- دو بار.

"شما در حال رفتن به فکر می کنم فکر می کنم من دیوانه که من به شما بگویم, این," او گفت:. "من احساس راحت تر بیش از وجود دارد. چون می دانستم چه می گذرد. و ما واقعا به هم چسبیده بیش از وجود دارد. این یک جهان متفاوت است."

مور مستقر شد در سایگون در ماه جولای سال 1966 که در آن خدمت کرده تا زیر مارس و پس از آن در دانانگ در مارس سال 1970 که در آن او خدمت برای یک سال.

جنگ اثرات را به دنبال بازگشت به ایالات متحده, که در آن او گفت که او هنوز هم رنج می برد از اختلال استرس پس از سانحه, یک بیماری او سهام با دیگر جانبازان او می داند.

"زمانی که من و که من در تاسکالوسا من دیدن جانبازان وجود دارد و ما نشستن در اطراف و صحبت کردن در حالی که ما در حال انتظار برای دیدن, دکتر, مورد, ما, متفاوت, تجربه," او گفت:.

مور به طور کلی 24 سال کار نظامی او را در سراسر کشور و جهان, اما آخرین جایی او مستقر بود مورد علاقه خود را: Denver, کلرادو, که در آن او از بازنشسته نیروی هوایی در سال 1978 و تبدیل شد به یک فروشنده ماشین برای هوندا.

در واقع به این روز مور می گوید او proudest دستاورد است بالا بودن فروشنده در کشور برای هوندا در سال 1986 از 6,500 فروشندگان.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

پس از همسر اول خود درگذشت مور رفت و برگشت به زادگاه خود کلمبوس که در آن او دوباره خود را با "یار دوران کودکی" و در حال حاضر همسر کریستین.

او موافق آن بوده است و گاهی هیجان انگیز زندگی او ندارد بسیاری از تاسف.

"من آنچه را که من تا به حال به انجام," او گفت:. "این راهی است که من در مورد آن احساس. و من به آن افتخار می کنم."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب