مرد گم شده و برای سه روز پس از گفتن خانواده او سر به تن. کچل

72 ساله که به گفته خانواده اش او رفتن, پیاده روی, شنبه در Mt. کچل شده است از دست رفته بوده است.لس آنجلس کلانتر

توسط MINERALNEWS در 8 فروردین 1399

72 ساله که به گفته خانواده اش او رفتن, پیاده روی, شنبه در Mt. کچل شده است از دست رفته بوده است.

لس آنجلس کلانتر خواسته است برای سلامت در محل کونگ خورشید کیم که آخرین تماس با خانواده خود را در ساعت 8 صبح روز شنبه.

لس آنجلس ساکن کیم 5 فوت 7 اینچ قد بلند و وزن آن 130 پوند است. او دارای چشم قهوه ای و مو.

هر کسی با اطلاعات دربارهی کیم محل خواسته است برای تماس با Det. T. ابراهیم در LASD قتل اداره در (323) 890-5500. کسانی که مایل به گزارش ناشناس ممکن است تماس بگیرید (800)-222-راهنمایی (8477).

تبلیغات

پیاده روی به کوه. کچل جذاب برای بسیاری از افراد به دلیل نزدیکی آن به لس آنجلس, اما آن نیز شدید و در زمستان و اوایل بهار نیاز به تجهیزات فنی از جمله microspikes که کمک به یک فرد بوت گرفتن بهتر از سطح زمین در شرایط یخ زده.

در ماه دسامبر یک عضو از سان برناردینو شهرستان کلانتر بخش جستجو و نجات تیم مرده پیدا شد در یخ و برف در طول یک جستجو از تن. کچل برای یک کوهنورد گم شده.

جستجو خدمه بودند ترکیب Mt. کچل برای هر نشانه ای از Sreenivas "Sree" Mokkapati 52 ساله ارواین ساکن که رفت از دست رفته پس از جدا شدن از گروه خود. جستجو و نجات ماموریت لغو شد پس از تیم داوطلب تیم کالاهای اساسی, 32, اجتماعی, علم و معلم انگلیسی در دامین دبیرستان در لا ورن درگذشت. Mokkapati یافت نشده است.

هفته گذشته یک کوهنورد که در تلاش برای رسیدن به Mt. کچل از طریق ستون فقرات شیطان دنباله نوشت: در AllTrails صفحه برای این مسیر که آنها را در پایان خود را بازحمت حرکت کردن به دلیل وجود بیش از حد برف.

تبلیغات

"آمد تا حدود یک مایل از اجلاس قبل از آن بیش از حد نا امن به ادامه" نقد و بررسی می خواند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب