انفجار جیپ کردن سقف از سانتا مونیکا و پارکینگ, زمین در سراسر خیابان

یک مرد بود و دوره نقاهت در بیمارستان از صدمات او رنج می برد پس از رانندگی جیپ خود را بالای شش سطح پارکینگ در س

توسط MINERALNEWS در 5 اسفند 1398

یک مرد بود و دوره نقاهت در بیمارستان از صدمات او رنج می برد پس از رانندگی جیپ خود را بالای شش سطح پارکینگ در سانتا مونیکا در اوایل یکشنبه, مقامات گفت.

مرد سوار کردن سطح بالا از پارکینگ های عمومی ساختار در 2 خیابان در نزدیکی خیابان کلرادو در مدت کوتاهی پس از نیمه شب سانتا مونیکا اداره پلیس گفت: در انتشار اخبار. ماموران وارد برای پیدا کردن وسیله نقلیه خود را در برابر یک رستوران مک دونالد در سراسر خیابان.

دو مسافر در داخل جیپ قادر به پرش به بیرون قبل از آن رفت و از سقف سانتا مونیکا آتش نشانی گفت.

راننده 20 ساله از توئنتی ناین پالمز بود آگاهانه و صحبت با افسران زمانی که آنها وارد, پلیس گفت:. آتش نشانان extricated او از خرابه و او را به محلی در یک مرکز تروما که در آن او ذکر شده بود در شرایط بحرانی سازمان آتش نشانی گفت.

تبلیغات

The Jeep landed against a McDonald’s restaurant across from the parking garage.

جیپ فرود آمد و در برابر یک رستوران مک دونالد در سراسر از پارکینگ.

(سانتا مونیکا آتش نشانی)

پلیس هنوز در حال بررسی چه چیزی باعث سقوط. چون مرد بود دریافت درمان های پزشکی محققان نیست و در عین حال قادر به تعیین اینکه آیا مواد مخدر یا الکل نقش پلیس گفت:.

بالای پارکینگ و مک دونالد هر دو پایدار قابل توجهی آسیب های آتش نشانی گفت. یک نماینده از سانتا مونیکا و ساختمان ایمنی نامیده می شد به صحنه برای ارزیابی گاراژ یکپارچگی ساختاری.

هر کسی با اطلاعات در مورد سقوط خواسته شده بود برای تماس با سانتا مونیکا کارآگاهان در (310) 458-8941 یا تماشای فرمانده در (310) 458-8491.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن