مرد خندق ماشین sprints به خانه و دستگیر شده است پس از پیگیری پلیس

مردی که پلیس می گویند رهبری آنها را در یک وسیله نقلیه پیگیری از طریق ساحل طولانی قبل از سحر پس از آن شروع به پ

توسط MINERALNEWS در 10 بهمن 1398

مردی که پلیس می گویند رهبری آنها را در یک وسیله نقلیه پیگیری از طریق ساحل طولانی قبل از سحر پس از آن شروع به پریدن کرد از ماشین در حال حرکت بود پس از دستگیری او را به یک خانه در سن پدرو اوایل پنج شنبه.

ساحل طولانی افسران شروع به تعقیب یک رنگ تیره هوندا سدان حدود 6 صبح این خودرو دیده می شد در تلویزیون بافی را از طریق ترافیک عنوان غرب در 91 آزادراه قبل از انتقال بر روی عازم جنوب 710 آزادراه که در آن راننده sped گذشته وسایل نقلیه دیگر. آن است که روشن نیست چرا پیگیری آغاز شد.

راننده سپس به رهبری افسران دور از ساحل طولانی بر روی وینسنت توماس پل به سمت سن پدرو. او ادامه داد: در سطح خیابان در سن پدرو سیم پیچ از طریق کوچه ها ظاهرا در تلاش برای از دست دادن پیگیری موبایل.

یک گشت وسیله نقلیه اقدام چند اصطلاح گودال مانور — یک تاکتیک اجرای قانون با استفاده از نیروی فرار ماشین به نوبه خود یک وری به طور ناگهانی مجبور راننده به از دست دادن کنترل و متوقف کند اما موفق نشد.

تبلیغات

در نهایت یکی از موبایل به اتمام مانور در نزدیکی تقاطع نخ ریسی مظنون خودرو در اطراف در حالی که دو نفر دیگر از اتومبیل های گشت سعی در مسدود کردن راه خود را. رانندگان با این حال موفق به لغزش بین اتومبیل و رانندگی بر روی یک ساختمان مسکونی در خیابان, جایی که او شروع به پریدن کرد از ماشین در حال حرکت و فرار به یک خانه تصویری نشان داد.

خودرو ادامه داد: نورد پایین خیابان در نهایت آمدن به استراحت در برابر محدود کردن. این مرد که نامش منتشر نشده, تسلیم برای افسران در خارج از خانه حدود 7 صبح



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب