مرد متهم به حمله با سلاح سرد گی مردان در سراسر L. A. منطقه

دادستان متهم لس آنجلس مرد پنج شنبه با انجام حداقل سه جنایت نفرت حملات در سراسر منطقه با هدف قرار دادن مردان بو

توسط MINERALNEWS در 11 بهمن 1398

دادستان متهم لس آنجلس مرد پنج شنبه با انجام حداقل سه جنایت نفرت حملات در سراسر منطقه با هدف قرار دادن مردان بودند که گی یا درک به گی و کارآگاهان به اعتقاد بیشتر مردم ممکن است آسیب شده است.

معاون Dist. Atty. ریچارد کبللس گفت: Joshua Ebow متهم از مشت زدن دو قربانی و با چاقو دو نفر دیگر در درگیری در یک فروشگاه و رستوران در کالور سیتی کالیفرنیا و غرب L. A.

Ebow, 30 دستگیر شد Jan. 3 پس از کارآگاهان مرتبط با او را به دارویی و نقدی. پس از آن محققان جمع آوری مدارک و شواهد برای دو نفر دیگر حملات در shakey's پیتزا رستوران و Brentwood, eatery Jon & Vinny است. سه نفر از این حوادث شده اند به طور رسمی متهم به جنایت نفرت پیشرفت با توجه به شکایت. کبللس گفت: شواهد در این حملات اشاره به قربانیان گرایش جنسی به عنوان یک انگیزه. او کاهش یافته است به ارائه جزئیات بیشتر.

کارآگاهان گمان می کنند که دیگران ممکن است هدف Ebow گفت: کبللس که خواسته هر کسی با اطلاعات مربوط به تماس با پلیس در لس آنجلس و یا شهر.

تبلیغات

Ebow قبلا التماس کرد گناه نیست به دو فقره حمله در این ماه اما برنامه ریزی شده است به نظر می رسد در دادگاه روز شنبه برای تفهیم اتهام در جدیدتر اتهامات عنوان شده علیه. او همچنان در بازداشت و یک وکیل مدافع نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است. اگر محکوم به 14 سال در زندان ایالتی.

بثورات از حملات در جامعه مردان می آید به عنوان جرایم ناشی از نفرت در L. A. شهرستان در بالاترین میزان در نزدیک به یک دهه. در سال گذشته در مجموع 322 نفرت جرایم گزارش شده در این شهرستان از L. A. 10.3 درصد افزایش نسبت به سال گذشته با توجه به اداره پلیس لس آنجلس.

مقامات در شهر گفت: Ebow آمد به آنها توجه Dec. 29 هنگامی که یک سلاح سرد گزارش شده در دو رستوران در وستفیلد شهر مرکز. قربانی گزارش او کاهش در دست راست. به گفته شاهدان ضارب به سرعت فرار کرد اما خیلی از این حمله بود گرفتار در دوربین های مدار بسته.

چهار روز بعد در بیمارستان بیمار گزارش شده که او با چاقو به آن روز در بازوی راست در یک JCPenney, فروشگاه نیز در کالور سیتی, مرکز, پلیس گفت:.

تبلیغات

کارآگاهان با بررسی فیلم های نظارت و تایید همان ضارب انجام هر دو دارویی و نقدی.

در بیانیه ای پس از Ebow را بازداشت کالور سیتی پلیس گفت: این مرد تا به حال اعتراف به دارویی و نقدی. او به اتهام Jan. 7 با دو فقره حمله و التماس کرد گناه نیست.

بعد پلیس در کالیفرنیا شناسایی Ebow به عنوان مظنون بود که مورد حمله یک مرد در روز کریسمس در یک shakey's پیتزا. کبللس دادستان گفت: Ebow کرده است که باتری و brandishing سلاح روز سال نو در Jon & Vinny رستوران در سن ویسنت بلوار در برنت وود.

این معلوم نیست چه چیزی باعث شده این سری از ضرب و جرح. در سال 2016 دادستان فدرال متهم Ebow در ارتباط با جعلی دود تست طرح در جنوب لس آنجلس — یک مورد که فاش شواهد از مسائل مربوط به سلامت روان.

مقامات گفتند که Ebow شد مجوز تکنسین در یک Crenshaw بلوار دود بازرسی فروشگاه و که او با استفاده از یک جایگزین وسیله نقلیه برای انجام چک دود اجازه می دهد وسایل نقلیه فاقد شرایط لازم برای تصویب انتشار بازرسی. اتهام تقلب رخ داده است در سال 2011 اما این مورد واصل نشده است تا پنج سال بعد.

قبل از محاکمه Ebow دفاع وکیل نوشت که او "نگرانی" در مورد "وضعيت سلامت روان و ظرفیت شناختی" با توجه به اسناد دادگاه. وکیل بعد گفت یک قاضی که Ebow بود "یک مستند تاریخچه از بستری شدن در بیمارستان روانی" در حالی که مشغول خدمت در نیروی دریایی است.

نیروی دریایی ایالات متحده سوابق به دست آمده توسط بار نشان می دهد Ebow خدمت برای بیش از یک ماه در تابستان سال 2008 هرگز ساخت آن از یک برنامه آموزشی پایه در ایالت ایلینوی است.

دادستان فدرال کاهش یافته است مورد تقلب در سال 2017. مورد برکنار شد "با تعصب" که مانع از مقامات از refiling آن است. سخنگوی باراک اوباما در لس آنجلس کاهش یافته است به نظر.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب