مالزی Mahathir می گوید مجلس انتخاب نخست وزیر جدید

کوالالامپور مالزی - مالزی موقت رهبر Mahathir Mohamad روز پنجشنبه گفت که مجلس در انتخاب نخست وزیر جدید در هفته

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398

کوالالامپور مالزی - مالزی موقت رهبر Mahathir Mohamad روز پنجشنبه گفت که مجلس در انتخاب نخست وزیر جدید در هفته آینده پس از فروپاشی حکم داد که برگزاری انتخابات خواهد بود به نام اگر رای به پایان می رسد در یک کوچه بن بست.

Mahathir که ملاقات پادشاه صبح روز پنج شنبه گفت که پادشاه نمی تواند پیدا کردن یک نامزد با اکثریت روشن به ملت را پس از مشورت با همه 222 قانونگذاران بیش از دو روز گذشته. به عنوان یک نتیجه, پادشاه تصمیم گرفت که مجلس رای در یک رهبر جدید در روز دوشنبه گفت.

"اگر مجلس نتواند به پیدا کردن یک فرد با اکثریت سپس ما باید برای رفتن به یک ضربه محکم و ناگهانی انتخابات" او در یک کنفرانس خبری گفت.

یک شکست خورده پیشنهاد توسط Mahathir حامیان به تشکیل یک دولت جدید بدون تعیین جانشین انور ابراهیم و Mahathir را شوک استعفای روز دوشنبه شکست به غیر حکم داد کمتر از دو سال پس از آن شکست یک فساد آلوده ائتلاف که به رهبری این کشور به 61 سال است.

هر دو Mahathir و انور در حال رقابت برای لیگ برتر تمدید سیاسی دشمنی است که امتداد بیش از دو دهه.

"پادشاه بدیهی است که بسیار محتاط است. او تصمیم گرفت به انور یا Mahathir یک فرصت برای تشکیل یک دولت و اجازه دهید نمایندگان مجلس تصمیم گفت:" جیمز چانه سر از آسیا موسسه در استرالیا دانشگاه تاسمانی. "این به این معنی اسب معاملاتی انجام خواهد شد در تمام آخر هفته تا دوشنبه صبح."

انور بود Mahathir معاون در 1990s در طول Mahathir اول روی لئامت دادن به عنوان نخست وزیر اما او اخراج شد پس از یک مبارزه قدرت و بعد از آن آمریکا در لواط و فساد اتهامات که او گفته بودند ساختگی. انور رهبری جنبش اصلاحات است که به کمک ساخت یک نوپای مخالف بود اما آمریکا برای بار دوم برای لواط در سال 2014 در یک حرکت او شد و با هدف کشتن سیاسی خود را حرفه ای.

Mahathir که بازنشسته شد در سال 2003 پس از 22 سال در قدرت ساخته شده باز گشت در سال 2016 موجب خشم بیش از یک پیوند رسوایی مربوط به یک دولت سرمایه گذاری صندوق. Mahathir و انور آشتی و جعلی یک اتحاد که برنده انتخابات 2018 طلوع اولین تغییر دولت پس از استقلال از بریتانیا در سال 1957.

اما رابطه خود باقی مانده ناراحت به عنوان Mahathir حاضر به تعیین یک چارچوب زمانی به دست قدرت او است ،

Mahathir جهان قدیمی ترین رهبر در سال 94 گفت: روز شنبه که او می خواست به شکل حزبی دولت در صورت انتخاب به عنوان نخست وزیر برای سومین بار. او گفت که او تا به حال ترک او نبود قدرت دیوانه و از آنجا که او نمی خواهم به کار با سابق رژیم فاسد که او را سرنگون در سال 2018 شد.

اما خود دولت وحدت طرح رد شد توسط انور اردوگاه و دیگر احزاب مخالف که گفت: این امر تنها با ایجاد یک "Mahathir دولت" بود که به مردم پاسخگو بود و غیر قابل تحمل.

انور گفت: نمایندگان مجلس از سه باقی مانده احزاب در اتحاد خود را تا به حال نامزد او را به نخست وزیر هنگام ملاقات شاه پس از Mahathir رد پیشنهاد خود را برای بازگرداندن سابق خود دولت است. انور اردوگاه کنترل 41 درصد از کرسی های پارلمانی, 20 کرسی کمتر از اکثریت.

Mahathir روز پنجشنبه همچنین گفت که او تا به حال لغو استعفای خود را به عنوان رئیس خود Bersatu ،

Bersatu رها حاکم داد چهار روز پیش در تلاش برای تشکیل یک دولت جدید با چند احزاب مخالف. اما آن را شکست مواجه بعد از Mahathir ترک در اعتراض به این طرح به کار با ایران مالزی, سازمان حزب خوار سابق نخست وزیر Najib Razak است که در دادگاه به اتهام فساد مالی.

Mahathir پنج شنبه تصریح کرد که او هنوز نمی تواند قبول UMNO است اما حاضر به آغوش UMNO که اعضای حزب را ترک. او گفت که او هنوز هم نیاز به بحث در مورد این با Bersatu رهبران بودند که حاضر به قبول UMNO en بلوک. Bersatu در حال حاضر پیوست دست در دست UMNO را کنترل جنوبی وزارت امور خارجه صبح روز پنج شنبه.

Mahathir گفت: او را قبول نتیجه روز دوشنبه رای و رهبر جدید می توانید انتخاب کنید هر کسی که او را دوست دارد خود را به عنوان اعضای کابینه اشاره به طرح دولت وحدت او پیشنهاد شده است.

سیاسی, درام, که باز شدن بیش از آخر هفته شاهد 37 قانونگذاران رهبری Bersatu, فرار از حکم داد محروم کردن آن از حمایت اکثریت. پادشاه محلول کابینه اما تمدید Mahathir به عنوان رهبر موقت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

بحران می آید در یک زمان از کندی رشد اقتصادی با Mahathir گفت: پنج شنبه که انتظار می رود که اقتصاد به گسترش با 3.2 درصد به 4.2 درصد در سال جاری کاهش قبلا پیش بینی 4.8%.

او اعلام کرد که 20 میلیارد ringgit ($4.7 میلیارد دلار) طرح محرک اقتصادی برای تقویت اقتصاد است که صدمه دیده اند جهانی شیوع یک ویروس جدید است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب