مالزی Mahathir از دست می دهد تلاش برای بازگشت به عنوان نخست وزیر

کوالالامپور مالزی - مالزی رهبر Mahathir Mohamad شنبه نشان داد که او را به آشتی با سابق حکم داد او led با رقیب

توسط MINERALNEWS در 10 اسفند 1398

کوالالامپور مالزی - مالزی رهبر Mahathir Mohamad شنبه نشان داد که او را به آشتی با سابق حکم داد او led با رقیب انور ابراهیم در مورد به نوبه خود است که به دنبال یک هفته از بحران سیاسی که به دنبال استعفای خود را به عنوان نخست وزیر.

Mahathir گفت او در دیدار با رهبران از انور را داد از امید در اوایل روز شنبه است و "در حال حاضر اعتماد به نفس است که من باید اعداد مورد نیاز برای جلب حمایت اکثریت" در مجلس به بازگشت به عنوان نخست وزیر برای سومین بار.

"بنابراین من آماده برای ایستادن به عنوان نامزد انتخابات آینده نگر برای نخست وزیر" گفت: Mahathir جهان قدیمی ترین رهبر در سال 94. تصمیم منتقل خواهد شد و به پادشاه او اضافه شده است.

Mahathir را ندارد روشن در این بیانیه اگر او بازگرداندن سابق داد که موفق به کسب یک پیروزی خیره کننده در ماه مه سال 2018 انتخابات است. که پیروزی رییس یک ائتلاف حاکم پس از رهبری Mahathir که تا به حال اداره مالزی پس از استقلال در سال 1957 اما تا به حال تبدیل شدن به درگیر در یک فساد گسترده رسوایی.

بعید اتحاد بین Mahathir و انور رقبای دیرین فروپاشید دوشنبه پس از Mahathir را Bersatu حزب ترک در تلاش برای تشکیل یک دولت جدید با چند احزاب مخالف. Mahathir استعفا در اعتراض به این طرح که مورد نیاز او را برای کار با حاکم داد او را سرنگون در سال 2018 شد.

اتحاد امیدوارم که در ابتدا نامزد انور به عنوان نخست وزیر بعدی اما معکوس شنبه برای حمایت از Mahathir نامزدی. آن را محکوم کرد تلاش برای تشکیل یک "backdoor دولت مربوط به "kleptocrats و خائن."

"به خاطر دفاع از مبارزه داد از امید بیانگر پشتیبانی کامل خود را برای Mahathir محمد به عنوان نخست وزیر ،

این حرکت اعتقاد بر این است که با هدف مقابله با برنامه های Bersatu برای احیای آن تلاش برای ساخت یک قومی مالایی-محور دولت پس از حزب در روز جمعه حمایت خود را رئیس جمهور Muhyiddin یاسین به جای Mahathir برای تبدیل شدن به نخست وزیر.

Muhyiddin دیده می شود به عنوان یک مطلب قابل قبول نامزد به عنوان او مایل به کار با ایران مالزی, سازمان, که در آن بسیاری از رهبران از جمله نخست وزیر سابق Najib Razak در حال محاکمه به اتهام فساد مالی.

UMNO و متحدان آن از جمله یک بنیادگرای اسلامی با قوی روستایی حمایت انداخته اند حمایت خود را پشت Muhyiddin قرار دادن او را به عنوان یک حزب سوسیالیست در جنگ برای قدرت است. خیلی بستگی به دو طرف در جزیره بورنئو است که دارای یک بلوک از آرا.

"هرگز شرط در برابر اسب. این اعتصاب توسط Mahathir" گفت: James چانه که سران آسیا و موسسه در استرالیا دانشگاه تاسمانی. "اگر Muhyiddin به ارمغان می آورد UMNO به دولت, از آن خواهد شد یک فاجعه برای کشور مالزی. او می خواهد برای بازگرداندن فساد و آزار و نجیب و دیگران ممکن است دریافت کردن قلاب."

Mahathir تکرار شنبه که او در برابر هر نوع همکاری با UMNO اما می تواند قبول کند افرادی که حزب را ترک. او را رد کرد و ادعا می کند که او با حمایت Muhyiddin را نامزدی.

رسانه های محلی گفت که پادشاه خواهد شد دیدار با رهبران همه احزاب سیاسی شنبه به اجازه دهید آنها را نامزد خود را نخست وزیر, نامزد. Muhyiddin و از رهبران جناح خود را برای اولین بار دیده می شود در کاخ.

Muhyiddin, 72, یک سیاستمدار بود که اخراج توسط Najib به عنوان معاون نخست وزیر در سال 2015 پس از او با انتقاد نجیب را از دست داده و یک پیوند رسوایی در 1MDB دولت سرمایه گذاری صندوق.

او کمک کرد Mahathir در سال 2016 فرم Bersatu که بعد از همکاری با انور را داد از امید با یک پیمان که Mahathir در نهایت تحویل قدرت به انور. معلوم نیست اگر Mahathir خواهد چوب به آن انتقال پیمان اگر او موفق می شود در دیگری باز گشت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

پس از Mahathir استعفا داد, پادشاه انحلال کابینه و تمدید Mahathir به عنوان رهبر موقت. پادشاه پس از آن به صورت جداگانه مصاحبه همه 222 قانونگذاران اما موفق به ایجاد یک نامزد با حمایت اکثریت.

به جای برگزاری انتخابات پارلمانی برای انتخاب یک نخست وزیر شاه به طور معمول انتصاب یک نامزد نامزد اگر او راضی است آنها اکثریت پشتیبانی می کند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب