مالزی خواست تا اجازه دهد Rohingya پناهندگان قایق به زمین

کوالالامپور مالزی - سازمان دیده بان حقوق بشر گفت: coronavirus همه گیر نیست و توجیه مالزی را تبدیل به دور از غی

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

کوالالامپور مالزی - سازمان دیده بان حقوق بشر گفت: coronavirus همه گیر نیست و توجیه مالزی را تبدیل به دور از غیرمنتظره قایق حمل مسلمان Rohingya و خطر پناهندگان زندگی می کند.

نیویورک-بر اساس حقوق گروه اشاره کرد که مالزی به تازگی تحت فشار قرار دادند به دریا حداقل دو boatloads از Rohingya پناهندگان. با وجود مالزی جزئی coronavirus مستند است که مانع از خارجی ها از ورود به کشور, سازمان دیده بان حقوق بشر گفت: این بیماری همه گیر نباید بهانه ای برای یک پتو سیاست چرخش به دور قایق در پریشانی.

"مالزی ادعا می کند برای حمایت از حقوق Rohingya معنی تکان دهنده کوچک زمانی که آنها فشار ناامید پناهندگان بازگشت به دریا" گفت: Phil Robertson دیده بان حقوق بشر آسیا مدیر. "این COVID-19 همه گیر ایجاد نمی توجیهی برای به خطر انداختن زندگی پناهندگان در سر می برند قایق."

عمدتا مسلمان مالزی قبلا اعتراض به آزار و اذیت Rohingya و به دنبال عدالت برای آنها. اما آن نیروی دریایی در روز پنج شنبه ره یک قایق با برخی از 200 Rohingya پناهندگان را از ساحل شمالی و مانع از آن از ورود آبهای مالزی. سرنوشت که قایق ناشناخته است.

روز چهارشنبه بنگلادش مقامات گارد ساحلی نجات boatload از 382 گرسنه Rohingya پناهندگان. بازماندگان گفت: قایق تبدیل شده بود به دور از آبهای مالزی هفته زودتر و حداقل 30 نفر در هیئت مدیره مرده بود قبل از نجات.

مالزی شورای امنیت ملی در روز شنبه با دفاع از این تصمیم توسط سازمان های اجرای به نوبه خود به دور قایق نگرانی که پناهندگان ممکن است در معرض coronavirus. مالزی که ثبت 5,251 coronavirus موارد با 86, مرگ و میر را افزایش گشت مرزی برای جلوگیری از مهاجران غیر قانونی از رخنه در شورای امنیت ملی گفت.

Siti سابرینا Imji رحیم یک مقام ارشد در شورای COVID-19 نیروی کار گفت که فرستادن پناهندگان به اردوگاه های بازداشت می تواند به افزایش خطر گسترش ویروس. او گفت: در یک ایمیل پاسخ به یک پرس و جو از آسوشیتد پرس که پناهندگان داده شد مواد غذایی و آب تازه قبل از اینکه تبدیل به دور.

دیده بان حقوق بشر گفت: مالزی با مقاومت مواجه سیاست نقض تعهدات بین المللی برای دسترسی به پناهجویان و اشاره کرد که پناهندگان می تواند جدا شده و یا قرنطینه. آن گفت: COVID-19 شیوع تنها تشدید بدبختی از حدود 600,000 Rohingya که باقی می ماند در میانمار و نزدیک به یک میلیون زندگی در اردوگاه های پناهندگان در بنگلادش پس از فرار از آزار و اذیت توسط میانمار نظامی.

"دولت مالزی می تواند هر دو محافظت در برابر گسترش ویروس و اطمینان حاصل شود که کسانی که خطر جان خود را در دریا نجات داد و فرصت داده شود به دنبال پناهندگی" رابرتسون گفت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن