مالزی, جستجو برای 24 Rohingya در پی غرق جزیره

کوالالامپور مالزی - مقامات مالزی روز یکشنبه گفت که آنها در جستجوی دو ده Rohingya پناهندگان که می ترسید به غرق

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399

کوالالامپور مالزی - مقامات مالزی روز یکشنبه گفت که آنها در جستجوی دو ده Rohingya پناهندگان که می ترسید به غرق شدند پس از پریدن قایق خود را خاموش شمالی توچال جزیره Langkawi.

Zawawi عبدالله یک مقام ارشد با مالزی دریایی اجرای آژانس گفت اولیه پلیس اطلاعات نشان داد که تنها یکی از 25 Rohingya مردانی که شروع به پریدن کرد قایق تا به حال موفق به شنا در ساحل.

The lone survivor به دنبال کمک از پلیس اواخر شنبه و دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر Zawawi گفت.

صدها نفر از هزاران نفر از مسلمان Rohingya فرار کرده اند میانمار به دلیل نظامی سرکوب و بسیاری از زندگی پر شلوغ اردوگاه های پناهندگان در بنگلادش است. مسلمان تحت سلطه مالزی بوده است مشترک مقصد قایق مرتب توسط قاچاقچیان که وعده پناهندگان یک زندگی بهتر در خارج از کشور.

Zawawi گفت: دو کشتی و هواپیما مستقر شدند در جستجو. او گفت: این سازمان همچنین هشدار ماهیگیران محلی و مقامات در کشور همسایه تایلند برای کمک به جستجو. او از ارائه جزئیات بیشتر در قایق.

ماه گذشته مقامات مالزی بازداشت 269 Rohingya پناهندگان و یک بدن در هیئت مدیره یک مظنون به قاچاق با قایق خاموش لنکاوی که در آنها گفته شده بود عمدا آسیب دیده و پس از آن نمی تواند تبدیل به دریا. مالزی دریایی سازمان اجرای بعدا گفت که 269 منتقل شدند از یک بزرگتر کشتی که در آن ده ها تن از مردم معتقد بودند که درگذشت و بدن خود را به دریا انداخته.

نخست وزیر Muhyiddin یاسین گفت: مالزی را قبول نمی کند هر Rohingya پناهندگان به عنوان آن مبارزات با یک رکود اقتصادی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. اما او گفت: کسانی که در حال حاضر در کشور خواهد شد نمی شود بازگشت به دریا.

مالزی به بیش از 2 میلیون مهاجر غیر قانونی را به عنوان به خوبی به عنوان برخی از 180,000 پناهندگان و پناهجویان از جمله 101,000 Rohingya — که در حال ثبت نام شورای امنیت سازمان ملل متحد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن