ایجاد ماسک اجباری در تورنتو فروشگاه ها ؟ شهردار در حال حاضر می گوید که او را باز به ایده

شهردار جان حزب محافظه کار در حال حاضر می گوید که او را باز به با توجه به منظور وادار کردن Torontonians به پوشی

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

شهردار جان حزب محافظه کار در حال حاضر می گوید که او را باز به با توجه به منظور وادار کردن Torontonians به پوشیدن غیر پزشکی ماسک یا پوشش صورت در فروشگاه ها و دیگر فضاهای عمومی.

تغییر خود را از تن در می آید در میان توصیه های جدید از شهر وکیل در مورد اینکه آیا تورنتو دارای اختیارات قانونی برای چنین منظور و تعداد فزاینده ای از شهرداری ها گفتن با توجه به فروشگاه ها برای وادار کردن ماسک برای کارکنان و مشتریان است.

"من فکر می کنم آن را به حرکت در این جهت" شهردار گفت: وقتی پرسید که آیا او می تواند حمایت از یک ماسک منظور زمانی که شورا در هفته آینده بحث شهر وکیل گزارش و مسائل دیگر رو به تورنتو در مرحله 2 بازگشایی از COVID-19 مستند.

حزب محافظه کار گفت: او بوده است مشاوره دکتر آیلین د ویلا — بهداشت عمومی ارشد که تا کنون تنها "به شدت توصیه می شود" ماسک های پارچه ای استفاده کنید که مردم نمی توانند از لحاظ جسمی فاصله — کنترل عفونت اقدامات از جمله ماسک سفارش.

د ویلا اشاره کرده است با استناد به تحقیقات خطر عفونت در طول پایدار داخلی تماس بگیرید.

بیشتر تحت پوشش چهره می تواند به کاهش موارد جدید از این ویروس گسترش در درجه اول از طریق قطرات آب از دهان افراد و بینی و تورنتو سریعتر به گسترده تر بازگشایی که شامل رستوران با برخی از داخل سالن ناهارخوری, حزب محافظه گفت.

"من نمی indisposed که او گفت:" از یک جهت گسترش لیست از مکان های با اجباری شدن استفاده از ماسک فراتر از TTC وسایل نقلیه و ایستگاه های شهرستان کشتی به جزایر تورنتو.

اما حزب محافظه کار گفت: او را دنبال د ویلا مشاوره به اینکه آیا سفارش برای غیر سایت های شهرستان خواهد بود یک راه موثر برای کاهش COVID-19 گسترش و "ما اجازه می دهد برای بازگشت به عملکرد طبیعی اقتصاد ما."

د ویلا گفت و چه توصیه او را به شورای

وندی Walberg, تورنتو رئیس وکیل گفت: در یک گزارش جدید به شورای که دولت انتاریو است که بهترین موقعیت را برای صدور یک ماسک سفارش خود را تحت مدیریت اضطراری و حفاظت مدنی عمل می کنند.

شورای شهر می تواند این موضوع سفارش در زیر آن به طور کلی قدرت قانونگذاری سلامت ایمنی و رفاه Torontonians بر اساس "پاک کردن توصیه های مقامات بهداشت عمومی و عملیاتی مورد نیاز," او نوشت.

هر دو حزب محافظه کار و ده ویلای اخیرا مورد سوال تورنتو توانایی قانونی به دنبال رهبری Guelph که در آن از ژوئن 12, موسسات تجاری در حال دستور زیر انتاریو حفاظت از سلامت و ارتقاء عمل نیاز به استفاده از ماسک.

استانی مقامات بهداشتی این هفته مطمئن تورنتو از آن است که قدرت.

در پارک ملکه جمعه برتر داگ فورد گفت: او را نه در برابر ماسک پوشیدن اما نمی خواهد آن را سفارش سراسر استان به دلیل آن را دشوار برای به اجرا درآوردن خاص در بسیاری از مناطق انتاریو که در آن وجود داشته است و هیچ مورد جدید برای هفته ها.

"آن را به محلی افسر ارشد پزشکی در صورتی که می خواهید به آن را انجام دهد," او گفت.

منطقه نیویورک است و با توجه به سفارش و در خواست از شهردار مارکهام فرانک Scarpitti که پنجشنبه به خبرنگاران گفت: "این بیماری همه گیر نشده است و خطر موج دوم یک احتمال واقعی است."

کینگستون گفت: آن را با توجه به سفارش پس از شیوع در یک سالن ناخن.

تورنتو مشاوران به نظر می رسد تقسیم بر محاسن یک ماسک سفارش.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

سینتیا لای یک حامی قوی. "من فکر می کنم ما نیاز به فعال برای موج دوم" از ویروس انتظار می رود در پاییز گفت: بخش 22 Scarborough, North عضو شورا. "وجود دارد صاحبان فروشگاه که واقعا می خواهم شهر را به سرب با اجباری شود."

Stephen روز تعطیل (بخش 2 Etobicoke مرکز) گفت: خرده فروشان هستند بهترین راه حل مناسب برای تصمیم گیری آنچه که مردم می پوشند باید در مغازه های خود را.

"ما در حال حاضر آشنا با دیدن نشانه هایی مانند "بدون پیراهن بدون کفش – بدون خدمات'," او گفت:, "و فروشگاه پرسنل دارای تجربه در حفظ نظم در فضاهای خود را."

با فایل های از راب فرگوسن

David Rider
دیوید رایدر ستاره City Hall رئیس دفتر و خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست است. او در توییتر دنبال: @dmrider
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن