عمده گوشی های هوشمند نشان می دهد تجارت لغو شد در بارسلونا در میان Coronavirus نگرانی

بزرگنمایی این تصویر Organziers از کنگره جهانی موبایل مقاومت کرده بود و خواستار لغو این رویداد اما مع

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

Organziers از کنگره جهانی موبایل مقاومت کرده بود و خواستار لغو این رویداد اما معکوس البته پس از شرکت های بزرگ کشیده بیش از coronavirus نگرانی. Lluis ژن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Lluis ژن/خبرگزاری گتی ایماژ

یکی از بزرگترین نشان می دهد تجارت لغو شده است به عنوان نصب نگرانی از شیوع کروناویروس موج در سراسر جهان کسب و کار.

سازمان به نام کنگره جهانی موبایل در بارسلونا اسپانیا پس از بزرگ نام شرکت کنندگان در جیبش.

کنفرانس سالانه برنامه ریزی به پا زدن کردن در فوریه. 24 خیمه رویداد برای شهرستان از بارسلونا و برای صنعت تلفن همراه است. آن را به طور معمول جذب بیش از 100,000 شرکت کنندگان در هر سال که به بررسی جدیدترین گوشی های هوشمند و فن آوری است.

اما در روزهای اخیر از شرکت های سونی و اینتل به آمازون و Facebook نیز اعلام کرده اند ماندن به دلیل نگرانی در مورد ایمنی از کارکنان خود را.

کنفرانس سازمان GSMA در ابتدا مقاومت کردند و خواستار لغو. آن گفت: این امر در جای خود قرار اقدامات احتیاطی سلامت از جمله اسکن درجه حرارت بدن و توصیه کنندگان در برابر دست دادن.

هنوز شرکت های نگهداری کشیدن و در چهارشنبه GSMA معکوس ،

"جهانی نگرانی در مورد شیوع کروناویروس سفر نگرانی و شرایط دیگر آن را غیر ممکن برای GSMA به برگزاری این رویداد" این گروه مدیر عامل شرکت جان هافمن در بیانیه ای گفت.

دیگر تجارت را نشان می دهد و وقایع کسب و کار را نیز تحت تاثیر شیوع. بیش از دو دوجین صنعت کنفرانس در آسیا شده اند به تعویق افتاد رویترز گزارش داد. ساعت ساز سواچ لغو یک رویداد در زوریخ برنامه ریزی شده برای اواخر فوریه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب