پاکسازی به مناسبت تجدید نظر که به هنگام تولد به مقاومت فرانسه

لندن - فرانسه رهبر امانوئل پاکسازی تنظیم شده است به علامت شارل دوگل مشهور جنگ جهانی دوم تجدید نظر به مقاومت در

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399

لندن - فرانسه رهبر امانوئل پاکسازی تنظیم شده است به علامت شارل دوگل مشهور جنگ جهانی دوم تجدید نظر به مقاومت در برابر نازی ها در روز پنج شنبه در یک مراسم ویژه در نظر گرفته شده به استناد عمیق دوستی بین متحدان دیرین.

رئيس جمهور فرانسه در سفر به لندن به مناسبت روز که دوگل به او تحویل داده مبارز پخش 80 سال پیش اصرار ملت خود را به مبارزه در با وجود سقوط فرانسه. در بازتابی از اهمیت این رویداد سفر علائم پاکسازی اولین سفر بین المللی از فرانسه مستند در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

چارلز و همسرش دوشس کورنوال را دریافت پاکسازی در Clarence House خانه با یک گارد افتخار تشکیل شده توسط شماره 7 شرکت از Coldstream سپاه پاسداران و باند خود را.

این مراسم در روز پنج شنبه بیست و دوگل را "Appel" از طریق یک پخش به هموطنان خود در 18 ژوئن 1940 ترغیب آنها به مبارزه با. این سخنرانی به طور گسترده ای در نظر گرفته می شود لحظه ای که به هنگام تولد به مقاومت فرانسه.

"من ژنرال دوگل در حال حاضر در لندن تماس بر افسران و سربازان فرانسوی که در واقع در قلمرو بریتانیا و یا که ممکن است در نهایت در اینجا با سلاح یا بدون سلاح های خود را ... برای دریافت در تماس با من" دوگل گفت. "هر آنچه که اتفاق می افتد شعله مقاومت فرانسه نباید خاموش شود و نمی خواهد خاموش شود."

لحظه ای دارای اهمیت زیادی برای پاکسازی و به او مشتاق است که به همراه ریاست جمهوری خود با رهبر زمان جنگ.

در پاریس پنج شنبه, انگلیسی, فلش قرمز رنگ هواپیماها و جت های نظامی بزرگنمایی بیش از این شهر فرار دود آبی-سفید-قرمز رنگ پرچم فرانسه.

در مارس 17, فرانسه بود فقط شروع به سهولت ویروس های مربوط به محدودیت های پاکسازی رفت به شمال فرانسه در این سایت از یک نبرد از دست رفته به آلمان نازی در سال 1940 که در آن دوگل گرفت.

پاکسازی و سپس جشن فرانسه "روح مقاومت است."

تا سال 2020 نیز نشانه 130 سالگرد دوگل تولد و 50 سال پس از مرگ او.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب