ترجمه ماشيني به عنوان یک گزینه

همه همیشه می خواهد به دانستن: دارای ترجمه ماشینی (MT) در حال حاضر به دست آورد برابری با ترجمه انسانی (HT)

توسط MINERALNEWS در 16 دی 1398

همه همیشه می خواهد به دانستن: دارای ترجمه ماشینی (MT) در حال حاضر به دست آورد برابری با ترجمه انسانی (HT)? اما آنها در حال پرسیدن سوال اشتباه است. سوال آنها باید درخواست این است: چگونه می MT راه حل های موجود امروز قوی تر می شود برای بدست آوردن بهترین نتایج ممکن?

در این روز و سن, MT باید در نظر گرفته شود به عنوان یک گزینه نه تنها به عنوان یک مکمل به یک انسان ترجمه گردش کار بلکه زمانی که قابلیت استفاده از خروجی فرایند اجازه می دهد تا برای ارائه یک gisting نوع از خدمات.

ده دلیل برای در نظر گرفتن یک راه حل MT

هنگامی که تجزیه و تحلیل بالا 10 دلیل برای اتخاذ یک تن راه حل شما مطمئنا تشخیص تاثیر آن در یک یا بیشتر از سه اصلی رانندگان در هنگام ارائه خدمات زبان: هزینه و زمان و کیفیت است.

  1. یک باید در استراتژی بازاریابی خود را: تحقیقات بازار به طور مداوم آشکار است که تا کنون جهانی شدن است نه پرورش تحکیم تک "lingua franca." مردم همیشه ترجیح می دهم به خواندن بازاریابی محتوا در زبان مادری خود را دارند که البته تاثیر در درآمد. خرده فروشان در سطح جهانی با استفاده از سیستم عامل در دسترس استخدام این "انتشار" تاکتیک برای ترویج خود را ارائه.
  2. عمر مفید: اطلاعات مانند هر محصول دیگر فاسد شدنی است و ROI برای re-بومی سازی آن با HT ممکن است نزدیک به صفر است. از خام تن به تن مبتنی بر گردش کار با برخی از دخالت انسان در جایی در امتداد خط وجود دارد ممکن است یک نقطه هنگامی که بومی سازی ارزش تلاش است.
  3. کاهش در هزینه ها: آیا شما در بودجه تنگ است یا فقط فکر کردن در مورد گرفتن بیشتر از "بنگ برای جفتک انداختن خود" MT تضمین شده است به تاثیر بسیار زیادی در هزینه های.
  4. تنگ مهلت: هزینه است نه تنها محدودیت را در نظر بگیرید. زمان است که اغلب از جوهر را به خوبی! پس از خدمات ترجمه به طور کلی پایین تر اولویت زمان بحرانی می شود که نیازهای فوری در بهار.
  5. چرخش سریع تر زمان: سیم کارت-حمل و نقل دیگر ممکن است buzzword اما هنوز هم مرتبط است. MT می تواند به شما کمک کند به سرعت به طوری که شما می توانید محصول یا خدمات خود را آماده در زبان به عنوان بسیاری به عنوان شما نیاز به یک جهانی ارائه دهد.
  6. داده های غربالگری: با حجم بالا از مطالب به روند استفاده از کلمات کلیدی خود را برای جستجو در یک تن خروجی می تواند کمک به نقطه سمت راست اطلاعات در زمان مناسب. مطالب کاربران انجام این "جذب" تاکتیک به حرکت یک گام بیشتر به "زوم"
  7. زوم در: هنگامی که شما برای اجرای قبلی غربالگری مرحله شما می توانید سپس زوم به آنچه شما واقعا نیاز به تمرکز بر روی و که ممکن است شایستگی کیفیت بررسی مراحل و تحویل یک کلاس-خدمات.
  8. به خوبی توسعه یافته جهانی محتوا: استراتژی جهانی خود را ممکن است بر اساس توسعه محتوای محلی. اما محتوای جهانی است که توسعه داده شده است پس مناسب بین المللی دستورالعمل ها و بهترین شیوه قطعا شما عالی ورودی به بهره مندی از تن.
  9. همه مطالب نیاز به همان گردش کار: فرض کنید شما در حال ارائه دادن که برای آن شما نیاز به اسلاید های ترجمه شده اما شما نمی خواهد به اشتراک گذاری یادداشت های خود را با مخاطبان خود را. به عبارت دیگر شما نیاز به یادداشت های خود را با یک سطح کیفیت در زبان مقصد به اندازه کافی خوب است که شما می توانید آنها را برای کمک به شما در برقراری ارتباط پیام و حق استفاده از اصطلاحات است. چرا موضوع این دو نوع مختلف از محتوا به همان درمان است ؟ چرا پرداخت هزینه اضافی ؟
  10. تاثیر اجتماعی: تجزیه و تحلیل احساسات به سرعت انجام می شود که تاثیر بالقوه یک پیام را می توان مورد بررسی قرار گرفت. رسانه های اجتماعی, پست, اواخر, اخبار بالقوه جعلی, اخبار, نظرات مشتریان و یا نتیجه یک نظرسنجی سیاسی زندگی می کنند و یا نظرات از سوپر کاسه یا جام جهانی—همه چیز را می تواند به نمایش در آمد. مثبت های خنثی و یا منفی محتوای ناشر تشخیص داده می شود در پرواز است. نامطلوب محتوا مانند سخنرانی نفرت می تواند مانع از رفتن ،

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب