لویولا-New Orleans رئیس جمهور معذرت خواهی پس از اتهام نژادپرستی

NEW ORLEANS - رئیس دانشگاه لویولا نیواورلئان است عذرخواهی برای راه مدرسه به کار گرفته مبنی بر اینکه رئیس سابق

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

NEW ORLEANS - رئیس دانشگاه لویولا نیواورلئان است عذرخواهی برای راه مدرسه به کار گرفته مبنی بر اینکه رئیس سابق آن ارتباطات وزارت بدرفتاری و تجاوز به دانش آموزان نشان داد و تعصب در برابر آنها.

دانشگاه لویولا جمهور Tania Tetlow همچنین گفت: در یک ایمیل که روز شنبه سونیا Duhé ممکن است ساخت عملی پیشنهادات به جای نشان دادن تعصب در مورد اظهارات, طبیعی, سیاه و سفید, مدل مو, این بار جزئي / نیواورلئان مدافع گزارش شده است.

Duhé که به کارگردانی لویولا دانشکده ارتباطات و طراحی برای بیش از یک دهه استعفا داد برای تبدیل شدن به دین از دانشگاه ایالتی آریزونا را در مدرسه روزنامه نگاری شروع ژوئیه 1. اما Walter Cronkite دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی لغو آن ارائه پنج شنبه پس از بیش از 20 سابق لویولا دانش آموزان گفت: نشریات دانشجویی در دانشگاه ها که Duhé تا به حال بدرفتاری آنها.

این بار جزئي گزارش شده حداقل دو دانش آموز در خصوصی دانشگاه کاتولیک گفت: آنها تا به حال ثبت شکایت رسمی که مارون لویولا دانشجویی, روزنامه بررسی شده است. دو سیاه و سفید زنان گفت: Duhé تا به حال ساخته شده نامناسب و تحقیرآمیز نظرات در مورد ظاهر خود هشدار می داد آنها را در برابر, طبیعی, مدل مو.

Duhé رد اتهامات و روشن نیست چه دانشگاه را در مورد شکایت.

در نامه ای به دانشگاه و جامعه Tetlow گفت: کسانی که ادعا نظرات منعکس پخش اخبار کسب و کار تعصبات و پیشنهاد کرد که Duhé نشده است ممکن است نشان دادن تعصب شخصی اما عملی ارائه مشاوره حرفه ای.

"البته ما باید یک تعهد به توصیه و هشدار دادن به دانش آموزان در مورد این تعصبات و انتظارات حرفه ای," او نوشت. "اما ما باید انجام دهند در حالی که روشن چه ناعادلانه کسانی که قوانین نانوشته در خود برنامه, چگونه ریشه آنها در ظلم و ستم از مردم از رنگ به خصوص زنان است. ما نیاز به صحبت از طریق این نوع از گزینه های فارغ التحصیلان ما را بین تلاش برای رسیدن به قدرت لازم برای تغییر قوانین و یا تصمیم گیری برای پایان دادن به اجرای بازی در دسترس نباشد."

او نوشت. "من شنیدم با ترس عبارات عمیق درد توسط دانش آموزانی که احساس کردند که محدودیت ضمنی از فرصت های خود بودند به عنوان بیان واقعیت بدون پشیمانی و یا تائید عمیق و بی عدالتی تعبیه شده در آن محدودیت. من عذر خواهی از طرف دانشگاه که لویولا انجام یک کار بهتر از تثبیت این وضعیت بود که در واقع توجه ما به ارمغان آورده."

Duhé نمی بازگشت به لویولا دانشگاه, مقامات گفت. Lisa Collins است که مدیر موقت در حالی که دانشگاه جستجوها برای یک مدیر دائم.

"مسئولیت ما این است که دانشجویان ما آگاه و ضمنی نژادپرستی سیستماتیک توسط جامعهای که در آن وجود دارد و کمک به آنها استراتژی در مورد چگونه آنها می توانند کمک به حرفه و جامعه ایجاد تغییرات. به عنوان یک یسوعیون موسسه ما تجزیه و تحلیل بی عدالتی به منظور از بین بردن آنها" Tetlow نوشت.

او نامه را نشان نمی دهد که چگونه این دانشگاه در برخورد با شکایات در مورد Duhé اما گفت که این دانشگاه را برای سیستم شنوایی و داوری شکایت ناقص است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب