عشق برای قطع مرزی و شوهر در تلاش برای بازگشت به باری

استیو بطور امیدوار چهار روز است.اگر همه می رود و آمریکایی خود را شریک خواهد شد زمین در ونکوور فرودگاه با موفقی

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

استیو بطور امیدوار چهار روز است.

اگر همه می رود و آمریکایی خود را شریک خواهد شد زمین در ونکوور فرودگاه با موفقیت عبور از مرز کنترل و هاپ را بر روی یک اتصال پرواز به رجینا که در آن مرزی و شوهر در نهایت خواهد پیوست شود.

سپس آنها را به سر خم کردن در انزوا به مدت دو هفته در RV خود را در یک مزرعه در Grenfell, Sask., که در آن بطور بوده است انتظار نیست بنابراین با صبر و حوصله برای دو هفته گذشته.

که برای تلفن های موبایل بسیار ساده اما در یک جهان پیچیده COVID-19 گیر مرزی عاشقانه روبرو می شوند برخی از سنگین بلوک های جاده.

"من فقط نمی خواهم از این به اشتباه" گفت: بطور که شد از باری.

آن بوده است دشوار از چند هفته بطور 65 و کتی Kolsch, 60, کالیفرنیا.

اواخر-در-زندگی عشق نمایاندن برای این جفت ارز در دو سال پیش و سال و نیم گذشته آنها بوده ام در سفر به جهان و زندگی در RV.

برای سال های بسیاری بطور زندگی یک زندگی عادی در بری (انتاریو) به عنوان یک فروشنده برای Purolator. زمانی که او بازنشسته شد او تصمیم گرفت به دیدن جهان پس از او به فروش خانه خود را و خود را در کلبه نقل مکان کرد و به او RV.

Kolsch او پیوست و آنها شروع یک زندگی همراه بر روی چهار چرخ.

تابستان خود را صرف در باری تقسیم بین پارک RV و که او اسکله در باری مارینا.

در ماه اکتبر گذشته آنها به سمت چپ بری و رهبری جنوبی پارک RV در کالیفرنیا و سپس پرواز به رتن, هندوراس, جایی که آنها ملاقات کرد.

آنها صرف مقدار زیادی از زمستان وجود دارد و در نهایت یکی از آخرین پرواز به کالیفرنیا به بهانه RV خود را در تاریخ 1 آوریل.

اما خود را بازحمت حرکت کردن در سراسر این قاره به باری به پایان رسید در داکوتای شمالی که مقامات مرزی به آنها گفت که آنها نمی باید اسناد و مدارک مورد نیاز آنها برای اثبات آنها مشترک زن و شوهر و خودداری Kolsch ورود به کانادا. فوری اعضای خانواده مجاز به کانادا تحت قوانین همه گیر.

بطور روشن رد شد ورود مجدد به ایالات متحده از طریق بسته های مرزی به عنوان یک کانادایی بازدید کننده.

او مجبور شد به نوبه خود در اطراف و بازگشت به کالیفرنیا در حالی که بارکر در ادامه به دوست خود را به مزرعه.

"من دارو او من همه چیز را گفت و توضیح داد که تمام اموال خود را در RV است که خانه خود را.

در حال حاضر Kolsch است که در تلاش برای عبور از مرز دوباره به طوری که آنها با هم می تواند باشد. و بطور گفت: آنها بوده است مجدانه گرفتن تمام مدارک هم قبل از شنبه پرواز.

روز دوشنبه بطور آغاز شده نگران کننده است که اگر آنها ناموفق این زمان, آن می تواند هفته ها یا ماه ها قبل از آنها هر یک از دیگر دوباره.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

بنابراین او کمی گلوله کاهش یافته است $1,500 و به استخدام یک وکیل مهاجرت برای اطمینان از آنها مطابق با تمام قوانین و نه هیچ چیز از دست رفته. او نیز یک عامل در دست در فرودگاه ونکوور اگر Kolsch بازدید گیر.

"ما با هم برای یک سال و نیم و ما هر دو متوجه ما شدند و به معنای با هم," او گفت:. "ما هر دو بازنشسته و ما می خواهیم به صرف بازنشستگی ما هم سفر."

اگر همه می رود زیر به خوبی گذاشته طرح, زن و شوهر خوشحال خواهد شد و نقطه خود را در صفحه اصلی موبایل شرق و بازحمت حرکت کردن به باری در زمان دو هفته.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب