حقوق از دست رفته و شغل نیست dented پشتیبانی از coronavirus stay-at-home سفارشات نظرسنجی می یابد

نزدیک به نیمی از خانواده ها در لس آنجلس را از دست داده اند و یا تا به حال ساعت کار خود را کاهش و یکی دیگر از 1

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

نزدیک به نیمی از خانواده ها در لس آنجلس را از دست داده اند و یا تا به حال ساعت کار خود را کاهش و یکی دیگر از 10 ٪ از دست داده اند و دیگر منابع درآمد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما کسانی که سختی ها را کاهش نیست حمایت شدید اجتماعی فاصله اقدامات اعمال شده توسط دولت یک نظرسنجی جدید پیدا کرده است.

نود و پنج درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که پشتیبانی L. A. مقامات منتخب' تصمیم به پیاده سازی یک مادر اقامت در خانه سفارش برای همه اما ضروری پرسنل. و 86 درصد گفت: آنها می خواستند مقامات محلی به بیش از هتل ها و متل اگر لازم شد به قرنطینه افراد بیشتر در معرض خطر ابتلا به کروناویروس و COVID-19 بيمار.

نزدیک به 60 درصد از پاسخ دهندگان دارای دولت محلی در پاسخ به این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان مورد راست در حالی که بیش از 30 درصد فکر دولت انجام شد ، تنها 11 درصد فکر آن را انجام بیش از حد.

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و همچنین لس آنجلس وزارت بهداشت کردم نمرات بالا خود را برای رهبری با 85% یا بیشتر از ابراز اعتماد به نفس در هر یک از آنها. این نظرسنجی در بر داشت اعتماد به نفس رئیس جمهور در مغلوب ساختن پیشی جستن در 38%.

تبلیغات

به طور کلی پاسخ پیشنهاد یک تغییر اساسی در دیدگاه های دولت به خصوص در سطح محلی گفت: فرناندو Guerra, مدیر توماس و دوروتی Leavey مرکز برای مطالعه لس آنجلس در Loyola Marymount University که انجام این نظرسنجی.

"ما را دیده اند در چند دهه اخیر فوق العاده ای در کاهش اعتماد به دولت" Guerra گفت. اما "در زمان بحران ما به دنبال به دولت برای عمل است. مردم اعتقاد داشتند دولت های محلی و اقدام خیلی بیشتر از من همیشه فکر می کردم اتفاق می افتد."

این نظرسنجی همچنین نشان داد که سطح بالایی از درک عمومی از این بیماری همه گیر Guerra گفت.

"مردم بسیار خوبی مطلع در مورد آنچه اتفاق می افتد" Guerra گفت. "آنها باید این سطح از ترس این یک تهدید واقعی است. آنها نگران هستند در مورد حفاظت از خانواده خود را به خصوص در افراد مسن. وجود دارد این است که درک خوبی از چگونه آن را گسترش می یابد. آنها درک آنها آسیب پذیر هستند; 49 درصد از خانوارهای کسی که با یک وضعیت پزشکی یا بیش از 65. یک پنجم از Angelenos ندارد و هر کسی به مراقبت از آنها."

تبلیغات

درصد بالایی از پاسخ دهندگان به درک آنچه که آنها می توانید انجام دهید برای محافظت از خود و دیگران — 76 درصد مشخص اجتماعی فاصله و 50 درصد شستن دست در حالی که 67 درصد گفته اند که آنها خانه را ترک تنها برای مواد غذایی و لوازم.

تنها 26 درصد شناسایی پوشیدن ماسک به عنوان یک حفاظت, اما این درصد رشد در طول دوره از نظرسنجی که انجام شده به مقامات بهداشت عمومی شروع به تغییر سیاست های خود را, مشاوره هر کس به پوشیدن یک یا یک پارچه صورت پوشش ،

که تغییر در نظر گرفته شده در زمان واقعی توسط نظرسنجی ارائه شواهد بیشتری است که ساکنان L. A. شهرستان در پاسخ به ارشاد از مقامات گفت: Brianne گیلبرت کمک کرد که منجر نظرسنجی.

"هنگامی که آنها شروع به صحبت کردن در مورد پوشیدن ماسک های مردم توجه و درک" گیلبرت گفت.

اضطراب بیش از امکان پیمانکاری COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus بالا بود. هشتاد و شش درصد از پاسخ دهندگان دیدم virus به عنوان یک تهدید و 80% گفت: آنها نگران این است که آنها یا کسی در خانواده خود خواهد آمد با این بیماری است.

که پاسخ به آن تا حد زیادی سازگار در تمام سنین آموزش و پرورش و سطح درآمد هر چند کسانی که با درآمد شکوه $150,000 شد دو بار به عنوان به احتمال زیاد به دیگران به فکر می کنم دولت در حال انجام است بیش از حد

کسانی که عنوان سیاسی محافظه کار تمایل به بیشتر تردید هر دو از اقامت در خانه سفارشات و سطح تهدید مطرح شده توسط ویروس. تنها 76 درصد از آنها بازدید این ویروس به عنوان یک تهدید واقعی در مقایسه با 91% در میان لیبرال ها. محافظه کاران نیز شاهد خود را به عنوان کمتر آسیب پذیر با 74 درصد گفت: آنها نگران آنها می گرفتن ویروس در مقایسه با 85% از لیبرال ها.

سیاه پاسخ دهندگان دیدم کمتر از یک تهدید برای خانواده خود و جامعه از این ویروس حتی در حالی که هماهنگی با گروه های دیگر در آن است که آیا یک تهدید برای منطقه و کشور است.

تبلیغات

بررسی های انجام شده از مارس 23 تا 8 آوریل تا حد زیادی منعکس نگرش قبل از گزارش های پدید آمده در مورد آمریکایی های سیاه و سفید در حال مرگ از COVID-19 در نامتناسب اعداد به خصوص در میلواکی شیکاگو و نیو اورلئان. لس آنجلس این هفته نیز منتشر مقدماتی پرسشنامه نشان داد که روند مشابه است.

بالا بودن نرخ مرگ و میر را تا حد زیادی متهم شده است که در طولانی مدت نابرابری در سیستم بهداشت و درمان همراه با نامتناسب نرخ شرایط بهداشتی مزمن از جمله فشار خون بالا و آسم و دیابت است.

در این نظرسنجی تنها 68 درصد از پاسخ دهندگان گفت: آنها نگران این ویروس را تحت تاثیر قرار خانگی خود را در مقایسه با بیش از 75 درصد برای سایر نژادها و اقوام. در میان همه گروه ها از جمله سیاه پوستان بیش از 90% فکر این ویروس را تحت تاثیر قرار L. A. منطقه است.

این یافته ها ممکن است مربوط به یک اسطوره در گردش در رسانه های اجتماعی در هفته های اخیر که مردم سیاه و سفید سیستم ایمنی هستند به کوروناویروس.

این نظرسنجی همچنین گزارش داد که سیاه پوستان بود که کمترین نرخ از دست دادن شغل یا کاهش در ساعت در 36%. برای ساکنان این میزان 42 درصد. نزدیک به 54 درصد از Latinos گفت: آنها تا به حال خود را در ساعت کاهش می یابد و یا حذف شود در دسترس نباشد.

Garcetti خطاب که در یک پنج شنبه جلسه گفت: ساکنان سیاه در L. A. شهرستان بیش از حضور در مشاغل دولتی است که نگه داشتن آنها را در معرض است.

"آمریکایی های آفریقایی تبار بودند کمتر احتمال دارد به از دست دادن شغل خود و یا ساعت خود را, و که بازتابی من فکر می کنم که آمریکایی های آفریقایی تبار در این بحرانی حرفه ای است که بر روی خط در دولت" گفت: با استناد به اعداد از نظرسنجی داده شده به او در پیشبرد.

از 95% است که گفت: آنها پشتیبانی stay-at-home سفارشات سه چهارم گفت: آنها به شدت از آن حمایت کرد.

تبلیغات

"این فقط بسیار قوی به نظر" گیلبرت گفت. "شما می بینید که روند در طول تمام سوالات."

این نظرسنجی به طور رسمی منتشر شده در شنبه مورد بررسی از 2000 خانوار در لس آنجلس. آن را به حال یک حاشیه خطا از 2.2%.

بار نویسنده کارکنان امیلی Mathslice-ریس کمک به این مقاله است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن