'از دست کودکان نویسنده: نویسندگان باید 'سند' همه گیر

نیویورک - Cooped در برانکس خانه با پدر و یک خواهر زاده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مکزیکی نویسنده والری

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399

نیویورک - Cooped در برانکس خانه با پدر و یک خواهر زاده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مکزیکی نویسنده والریا Luiselli می گوید او کاهش "حجم و سرعت" از زندگی خود را. او تنظیم کتاب به ترتیب حروف الفبا, کاشت حبوبات در بالکن و گوش دادن به ضبط از آرژانتینی نویسنده Julio Cortázar.

او ریتم را کند کرده است اما نه تمجید و جوایز برای او آخرین رمان "از دست کودکان بایگانی" که هفته گذشته مفتخر به انگلیسی Rathbone, برگ, جایزه. کتاب Luiselli سوم رمان است که بخش داستانی بخش مستند: یک خانواده آمریکایی در سفر جاده ای مخلوط با داستان کودکان مهاجر در طول مکزیک-مرز ایالات متحده.

Luiselli پذیرش این جایزه در مراسمی حاضر به دلیل جهانی شیوع کروناویروس. در یک مصاحبه تلفنی با آسوشیتد پرس 36 ساله و نویسنده گفت: او غم انگیز است که او نمی تواند در لندن برای دریافت آن در فرد اما ممنون برای دیدن مردم نگه داشتن ایمان در کتاب.

"واقعیت این است که جامعه ادبی است که هنوز هم در نوسان کامل حتی از خانه های خود را و خود را در پشت صفحه نمایش در حال حرکت است و تشویق," او گفت: صحبت کردن در اسپانیایی.

"من فکر می کنم این وظیفه من و وظیفه هر نویسنده است که آیا علم-نویسنده داستان یک روزنامه نگار یک شاعر هر سرعت خود را و در درون خود ظرفیت به سند این لحظه," او گفت:.

"از دست کودکان بایگانی" نیز برنده اندرو کارنگی مدال برای تعالی در داستان یک آکادمی آمریکایی هنر و حروف جایزه و Vilcek جایزه برای وعده های خلاقانه در ادبیات. این یک فینالیست ملی کتاب منتقدان دایره جایزه برای داستان.

Luiselli را با الهام از بحران مهاجرت از سال 2014 زمانی که هزاران نفر از کودکان در تلاش بودند برای ورود به ایالات متحده در جستجوی پناهندگی فرار از فقر و خشونت در مرکزی امریکا است. این نویسنده گفت: او شروع به توجه به چگونه است که داستان گفته بود, هر دو در رسانه ها و یا در مکالمات گاه به گاه در شام در آریزونا.

"من شروع به درخواست خودم چگونه (مهاجر) فرزندان این نسل داره به سرانجام این داستان چه شد که رفتن به می گویند در مورد این واقعیت است که در یک دست کرده بود اما از سوی دیگر به ظاهر غیر محتمل — در مورد هزاران نفر از کودکان در یک مهاجر برزخ," او گفت:.

در نیویورک او شروع داوطلبانه با سازمان های غیر انتفاعی به عنوان یک مترجم در دادگاه مهاجرت نوشتن مصاحبه او با کودکان مهاجر بنابراین وکلای مدافع می تواند به آنها کمک کند. این تجربه منجر به یک مقاله در مورد مهاجرت "به من بگویید که چگونه آن را به پایان می رسد" در سال 2017. "از دست کودکان بایگانی" آمد و در فوریه 2019.

متولد در شهر مکزیک Luiselli رشد در کره جنوبی و آفریقای جنوبی در میان دیگران به دلیل شغل پدر و در سازمان های غیر دولتی و بعد از آن به عنوان یک دیپلمات. او صحبت می کند در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی و می توانید در هر دو زبان است. علاوه بر نوشتن در انزوا او را به خواندن با صدای بلند برای خانواده اش و گرفتن عکس.

"ما در حال رفتن به نیاز به این روایت پارچه نوعی پارچه برای ما به غیر روحانی کردن یک بار ما بر این است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب