ان پی آر

از دست دادن خواب بیش از تلاش برای یک شب کامل را استراحت

بزرگنمایی این تصویر

خواب انتقالها تبدیل شده اند به طور فزاینده ای محبوب, اما برای برخی افراد, تکمیل خواب خود را نمره می شود پایان دادن به خودی خود است. یی یو هوی/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

یی یو هوی/گتی ایماژ

اگر شما با داشتن یک زمان سخت به خواب رفتن که خواب ردیاب بر روی مچ دست خود را ممکن است به سرزنش.

و وجود یک نام برای این نوع از بی خوابی عصر دیجیتال: orthosomnia.

آن را “زمانی که شما واقعا تبدیل به تثبیت در داشتن این کامل خواب از طریق ردیاب” گفت: Seema Khosla, مدیر پزشکی در داکوتای شمالی مرکز برای خواب. “و سپس شما شروع به نگرانی در مورد آن شما باد به خودتان بی خوابی است.”

خواب انتقالها تبدیل شده اند به طور فزاینده ای محبوب. آنها در فرم از ساعت مچبند حلقه و حتی تشک.

ابزارهای اندازه گیری که چگونه نفس شما چقدر سریع و قلب خود را ضرب و شتم چقدر شما جای خود غلت بزنید و عطفی. آنها بحران است که داده ها برای تولید یک خواب نمره معمولا از طریق یک برنامه تلفن هوشمند.

اما در طنز ما دیجیتال, سبک زندگی, برای برخی از مردم تکمیل است که خواب نمره می شود, پایان آنچه خود — به طوری که آنها می تواند به از دست دادن خواب بیش از آن.

Khosla می بیند این است که خود عمل به عنوان یک دکتر. تاکید بیماران شکایت آنها با هدف برای یک خواب نمره از 100 اما در حال گرفتن تنها 80. آن را نگه می دارد آنها را در شب.

او یک راه حل ساده.

“من به شما از آنها بخواهید فقط به خود قرار داده ردیاب را برای چند هفته. و راستش گاهی اوقات شما فقط می توانید ببینید امداد در چهره خود,” او گفت:.

Kathrin هام با تجربه این مشکل دست اول.

او به سفر در سراسر جهان به عنوان یک اقتصاددان برای بانک جهانی و خواب خوب شد یک اولویت است.

“اگر من در هواپیما بودم که در نوع جاده در اطراف در بنگلادش, نپال, بوتان,” او گفت:. “من هرگز خوب جای خواب. … اما در آن زمان من واقعا تا به حال توسعه یافته بی خوابی و جدی برخی از مسائل مربوط به خواب.”

ردیابی خواب او ساخته شده همه چیز بدتر است.

“در واقع من متوجه شدم که من حتی بیشتر تاکید کردن برای دیدن نوع مانند در نوشتن … که من خواب خوب,” او گفت:. “به جای پرداختن به ریشه من بیشتر نگران [ادامه] اندازه گیری, اندازه گیری.”

هام سعی کردم راه حل های دیگر از جمله سر و صدای ماشین های گران قیمت بالش و تشک. اما هیچ چیز کار می کرد.

در نهایت او سعی وزن پتو. این سنگین را پوشش می دهد و معمولا با پلاستیک و یا دانه های شیشه ای. آنها استفاده می شود در درمان برای کمک به کودکان مبتلا به اوتیسم و مشکلات حسی.

طرفداران مانند هام می گویند وزن آسانسور اضطراب اجازه می دهد آنها را برای استراحت.

“من سعی کردم یکی از این بعد از ظهر شنبه به چرت زدن با آن را برای یک زمان کوتاه است. و من از خواب بیدار چهار ساعت بعد” هام گفت.

مشکل او این است که میلیون ها نفر از مردم می تواند مربوط به. یک سوم از آمریکایی ها می گویند که آنها نمی کنید توصیه می شود از هفت ساعت خواب در شب با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

که سوخت رونق در محصولات امیدوار کننده برای کمک به مردم بهبود خواب خود را.

خواب بازار به ارزش ده ها میلیارد دلار از وزن پتو به ابزارهای با تکنولوژی مانند انتقالها و مراقبه هدبند.

گرفتن به اندازه کافی استراحت ناسالم است. آن را افزایش می دهد خطر ابتلا به شرایط از افسردگی و بیماری های قلبی.

خواب پزشکان سرزنش تکنولوژی در بخش, بد, عادات خواب — به خصوص گوشی های هوشمند است که ما را به طور مداوم متصل شده و تحریک شده.

Khosla خواستار این مشکل “اجتماعی تاخیر جت.”

مانند تاخیر جت از سفر تاخیر جت اجتماعی زمانی رخ می دهد که ما قطع بدن ما ساعت داخلی.

“ما فقط بر روی تلفن های ما بیش از حد طولانی” Khosla گفت. “ما در حال گرفتن به اندازه کافی خواب و یا نه اولویت و یا خواب ماندن تا دیر دلیل از کار خواسته یا پدر و مادر یا هر تقاضا است.”

برخی از جدید خواب محصولات در حال تلاش برای کمک به مردم به دور از کسانی که حواس او را پرت.

یک شرکت به نام دریچه به فروش می رساند ترکیبی خواندن نور و سر و صدا ماشین. در خواب, آن شروع می شود با یک مراقبه هدایت, نقش سفید سر و صدا در حالی که شما خواب و بیدار شما با یک شبیه سازی طلوع و آهنگ پرنده.

بسیاری از کسانی که توابع را می توان از طریق برنامه های گوشی های هوشمند. اما هچ بنیانگذاران ان Crady ویس می گوید هدف این است که برای کمک به مردم ترک تلفن خود را خارج از اتاق خواب خود را.

“دلیل ما تلفن های ما با ما بالین است چرا که آنها فوق العاده مفید است. آره, من می توانید گوش دادن به مراقبه [app]. من می توانم شما می دانید که استفاده از آن به عنوان یک زنگ هشدار” او اذعان کرد. “مشکل این است که در 4 صبح هنگامی که شما از خواب بیدار [و] به قرار داده است که مدیتیشن به عقب در توییتر نام خود را خواستار است و Instagram. و این که واقعا مضر برای خواب ما.”

به عنوان هام بانک جهانی اقتصاد که نمی توانستم به خواب ؟

وزن پتو به او کمک کرد تا آنجا که او با ترک شغل خود را و شروع شرکت خود را در Bearaby آنها را به فروش.

هیچ تکنولوژی درگیر است.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *