لس آنجلس D. A. مسابقه تقریبا قطعی به پایان رسید در دور دوم انتخابات بین جکی Lacey و جورج Gascón

لس آنجلس Dist. Atty. جکی Lacey به نظر می رسد بسیار به احتمال زیاد به صورت تدریجی رقیب جورج Gascón در نوامبر رو

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398

لس آنجلس Dist. Atty. جکی Lacey به نظر می رسد بسیار به احتمال زیاد به صورت تدریجی رقیب جورج Gascón در نوامبر رواناب است که می تواند مجموعه ای از تن برای عدالت کیفری سیاست در داخل کشور بزرگترین سیستم دادگاه برای سال آینده با توجه به بازده عمومی ساخته شده سه شنبه.

Lacey او را دیدم به اشتراک گذاری از رای لغزش فقط زیر 49 درصد به عنوان Gascón صعود به کمی بالاتر از 28 درصد با حدود 64,000 آرا باقی مانده, آخرین شمارش از لس آنجلس ثبت-ضبط یافت.

برای جلوگیری از رواناب Lacey نیاز به 50 درصد آرا به علاوه یک. اما به آمار که شکل او می خواهم نیاز به امن 53,000 باقی مانده بالقوه برگه های رای که بسیار بعید است که رای خود به اشتراک گذاری شده است روند را پس از مجموعه اولیه برمی آمد در شب انتخابات.

همچنین معلوم نیست اگر همه برجسته آراء در نهایت محسوب می شود و تاثیر نتیجه. مانده شمع شامل 10,000 موقت آرا و همچنین به عنوان یک تعداد آسیب دیده های رای است که می تواند باطل به عنوان بخشی از شهرستان tallying روند. دور انداخته برگه های رای را بیشتر شیب ریاضی علیه Lacey.

تبلیغات

سابق مدافع راشل رسی که زد به عنوان یک جایگزین به دو تجربه اجرای قانون مقامات حذف شد از مسابقه روز سه شنبه. حتی اگر او به امن باقی مانده هر رای او نمی تواند بارج گذشته Gascón به جایگاه دوم است.

در بیانیه ای Lacey گفت که او "افتخار" توسط صدها هزار نفر از رای دهندگان که معلوم شد برای او و اشاره کرد که در پی وحشت ناشی از گسترش coronavirus آن است که "همه مهم تر این که ما باید یک مکالمه واقعی در مورد نگه داشتن جامعه ما امن است."

"من مشتاقانه منتظر ادامه این گفتگو در ماه نوامبر," او گفت:.

Gascón انتخاباتی مدیر Jamarah Hayner گفت که در حالی که بازده پرورش "خوشبینی محتاطانه" کارکنان خود را نیز با تمرکز بر ساخت مطمئن شوید که عزیزان خود و همکارانش بودند امن و سالم در نور از وقوع.

تبلیغات

برای ماه سه نامزد مواجه خاموش در یک زمان اولیه بازمی گردد که بیشتر در حد متوسط Lacey در برابر رقبا که تجسم در سراسر کشور فشار برای انتخاب بیشتر مترقی دادستان.

Gascón سابق دستیار لس آنجلس رئیس پلیس که در خدمت به عنوان سان فرانسیسکو دادستان منطقه برای هشت سال همکاری گزاره 47 — کاهش می یابد که تعدادی از جنایت به جنحه تحت قانون کالیفرنیا — و زد بر روی یک پلت فرم برای بهبود ایمنی عمومی در حالی که کاهش آنچه به نظر او بالا حبس سطح در لوس آنجلس. منتقدان و حال باید دید او در طول موج در ملک جرم و جنایت در سان فرانسیسکو در طول تصدی خود.

رسی سابق دولت فدرال و مدافع عمومی است که هنر و صنعت فدرال صدور حکم اصلاحات قانون در واشنگتن دی سی تا به حال بارها و بارها متنبه Lacey برای رسیدگی به پرونده های مربوط به بیمار روانی متهمان و وعده داده شده به تعقیب جرائم او معتقد بود جرم بی خانمانی اگر انتخاب شود.

مسابقه رشد فزاینده ستیز زمانی که یک ژانویه بحث شد و بارها و بارها قطع شده توسط معترضان منجر Lacey به کاهش به نظر می رسد در دیگر انجمن های عمومی سراسر اولیه. کمتر از 24 ساعت قبل از روز انتخابات یک predawn تظاهرات خارج Lacey را سازماندهی شده توسط سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در زمان خطرناک به نوبه خود زمانی که دادستان منطقه شوهر با اشاره تفنگ در تظاهرات.

بار تحریریه بن ویلز کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب