لس آنجلس رای دهندگان مواجه خواهد شد جدید رای گیری ماشین آلات دیگر تغییرات در سه شنبه

در روز سه شنبه کالیفرنیا رای دهندگان را به طور رسمی پیوستن 14 متحده یک قلمرو و گروه کثیر از دموکرات ها زندگی د

توسط MINERALNEWS در 11 اسفند 1398

در روز سه شنبه کالیفرنیا رای دهندگان را به طور رسمی پیوستن 14 متحده یک قلمرو و گروه کثیر از دموکرات ها زندگی در خارج از کشور در انتخابات ملی.

توسط پله تا سه شنبه این نماینده غنی دهنده فراوان دولت است که مصرف یک چاقو در انتخابات ربط و مقامات هر دو خوش و محافظت می شوند. هرج و مرج و مبهم از نتایج آیووا انجمن هنوز بازیگران سایه طولانی بیش از رای دهندگان اعتماد به نفس.

نه از سال 2008 ریاست جمهوری اولیه کاهش یافته است به طوری که در اوایل در کالیفرنیا اما این تغییر از تاریخ است که فقط یکی از تفاوت های بسیاری است که Angelenos برخورد خواهد شد به عنوان آنها آماده به پای صندوق های رأی رفتند.

لس آنجلس مقامات به تازگی به اتمام $300 میلیون تعمیرات اساسی سیستم رای گیری از جمله گسترش رای گیری برنامه طراحی مجدد آراء و معرفی 31,000 جدید ماشین آلات مورد استفاده برای علامت گذاری آنها.

تبلیغات

مهم ترین تغییر این است که یک کاهش در تعدادی از حوزه های رای گیری مکان از آخرین انتخابات ریاست جمهوری اولیه تغییر آورده لس آنجلس موافقت خود را برای دیدار با الزامات گسترده دولت قانون انتخابات که سواپ کردن محله رای گیری مکان های منطقه ای "رای مراکز."

حدود 3,500 محله رای گیری مکان در سراسر شهرستان — آشنا مقصد برای زمان طولانی رای دهندگان — بسته شده اند. در ساحل طولانی به عنوان مثال وجود دارد 33 رای گیری مکان; در سال 2016 اولیه 247 وجود دارد. در سانتا کلاریتا با 18 رای گیری در مکان های باز به عنوان مخالف به 92 چهار سال پیش.

برخی از رای گیری طرفداران نگران هستند که برخی از رای دهندگان ممکن است اشتباه تعطیلی و مکان های جدید است.

L. A. مقامات انتخابات باز کرده اند نزدیک به 1000 رای مراکز بیش از مورد نیاز بود زمانی که به تصویب دولت جدید انتخابات طرح است. یکی از مزایای که طرح جدید با توجه به حامیان این است که ساکنان شهرستان دیگر محدود به یک مکان سنجی و می تواند رأی دهی در سراسر شهرستان بدون در نظر گرفتن جایی که آنها زندگی می کنند.

تبلیغات

رای دهندگان که زندگی در آمریکا برای مثال خواهد خود را دریافت وهیتیر رای گیری حتی اگر آنها رفت و به یک مرکز رای گیری در مرکز شهر لس آنجلس است.

"وجود دارد هیچ دیگر مکان اشتباه برای رای دادن در L. A. شهرستان گفت: دین لوگان ثبت-ضبط/county clerk که رهبری بلند پروازانه تعمیرات اساسی county سیستم. "هر رای گیری در محل مناسب جای خود را به رای می دهند."

برخی از مراکز باز در اوایل فوریه. 22 اما اکثریت – 744 – درهای خود را باز شنبه.

انتخابات مقامات هشدار می دهند که با توجه به اندازه و مقیاس این دهانه رای دهندگان ممکن است تجربه تاخیر در رای گیری مراکز و اگر یک مرکز در حال تجربه مشکلات آنها ممکن است دیدار دیگری.

بار منتشر کرده است یک راهنمای آنلاین به شهرستان محل.

رای دهندگان باید تا مارس 3 به بازیگران خود رای هستند و با توجه به انواع خدمات انتخاباتي. در صورتی که ثبت نام نکرده آنها می توانند با ثبت نام در سایت. آنها می تواند حزب خود را تعیین و آنها می توانند با بازدید از یک مرکز رای برای ارسال یک پست الکترونیکی-در رای گیری.

ترین مکان های آشنا — مدارس و جامعه و ساختمان پارک ها و آتش خانه — اما وجود دارد مکان های غیر منتظره از جمله شرمن اوکس ایرانیان در هالیوود هتل یک مرکز جوانان در Dockweiler, ساحل, فرانسوی رستوران در سانتا کلاریتا و یک نمایندگی خودرو در Burbank.

رای گیری ماشین آلات را نیز تغییر کرده است. آنها touch-pad دستگاه با 13 زبان گزینه های صوتی هدست برای رای دهندگان معلول و یک گزینه برای افزایش اندازه چاپ.

تبلیغات

پس از ورود به سیستم در یک مرکز رای رای دهندگان داده می شود یک کاغذ رای گیری کوک خود را به آدرس خانه و نژادها در خود شهرستان و منطقه.

هنگامی که در غرفه رای گیری آنها قرار دادن کاغذ رای را به ماشین آلات و ثبت رای خود را بر روی صفحه نمایش لمسی. پس از اتمام رای گیری خارج اجازه می دهد رای دهندگان به نقد و بررسی خود را انتخاب و پس از پایان رای دهندگان را reinsert رای گیری به ماشین که نقل و انتقال آن را به یک مهر و موم صندوق های رای است.

مسئولان شهرستان و رای گیری طرفداران حقوق کار سخت شده است برای جلوگیری از سردرگمی و اطمینان عمومی را درک گزینه های خود را. لس آنجلس در حدود 5.4 میلیون نفر ثبت نام رأی دهندگان و حدود 3.4 میلیون نفر از آنها شده اند از طریق پست رای گیری.

تقریبا 66,500 رای دهندگان پای صندوق های رأی رفتند Logan توییتی صبح شنبه ترک به عنوان بسیاری به عنوان دو میلیون رای دهندگان بدون پست الکترونیکی-در رای گیری تا روز چهارشنبه به رای دادن. بیش از 444,000 ایمیل آراء شده اند.

مسئولان شهرستان و رای گیری طرفداران حقوق در حال تماشای از نزدیک ببینید که چگونه رای مراکز انجام است. صدها نفر از جلسات مجامع عمومی و سخنرانی برگزار شد برای کمک به رای دهندگان آشنا با سیستم جدید است.

پراکنده شکایت بوجود آمده اند در تعداد کمی از رای گیری اولیه مراکز بیشتر برای داشتن موفق به باز کردن در زمان و یا باید همه از ماشین آلات خود را تا و در حال اجرا است.

Mathew Pauley, 59 وارد در ساعت 8 صبح روز شنبه گذشته به همراه همسرش رای گیری در داخل جامعه اتاق در شرمن اوکس بازار. نظرسنجی کارگران هنوز راه اندازی تجهیزات Pauley بازگشت و بعد از آن که آن روز صبح. او با اعتماد به نفس در سیستم جدید است.

"این اولین بار بود که از آنجایی که من 18 که من واقعا احساس کردم که من رای شمارش شد," او گفت:. "من شگفت زده شد با این سیستم. عالی بود."

تبلیغات

بار نویسنده کارکنان مت Stiles کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب