Los Angeles County Library بسته همه شاخه ها از طریق پایان ماه

لس آنجلس کتابخانه تمام 86 آن مکان آغاز یکشنبه و در ادامه از طریق پایان ماه مطابق با دولت جدید محدودیت محدود کر

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398

لس آنجلس کتابخانه تمام 86 آن مکان آغاز یکشنبه و در ادامه از طریق پایان ماه مطابق با دولت جدید محدودیت محدود کردن اندازه از گردهمایی های اجتماعی در مکان های عمومی, مقامات گفت.

"پس از بررسی دقیق و بحث و گفتگو با محلی مقامات بهداشتی ما تصمیم گرفته اند به ما نزدیک کتابخانه ها در فراوانی از احتیاط و برای کمک به جلوگیری و محدود کردن گسترش COVID-19," مدیر کتابخانه Skye پاتریک در بیانیه ای گفت. "ما درک تاثیر این به طور بالقوه می تواند باعث شود مشتریان و ادامه خواهد داد برای نظارت بر وضعیت نزدیک به ارائه به روز رسانی."

کاربران می توانید تماس خود را محلی L. A. County Library شعبه با سوال در مورد منابع و خدمات است. بازدید LACountyLibrary.org/library-locator برای پیدا کردن اطلاعات تماس.

کتابخانه ادامه خواهد داد به کارکنان خطوط تلفن برای خدمات مرجع از دوشنبه تا جمعه از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر معلمان و پدر و مادر و مراقبان همچنین می توانید تماس با کارکنان کتابخانه برای منابع و نامزدی نکات برای کودکان در حالی که آنها از مدرسه به خانه.

تبلیغات

خرما به علت قرض گرفته شده مواد را به طور خودکار می تواند تمدید شود, هیچ اواخر جریمه ارزیابی می شود و مشتریان می توانند بازگشت مواد کتابخانه بازگشایی. مشتریان را تشویق به استفاده از منابع دیجیتال در دسترس 24/7 از جمله دسترسی به کتاب های الکترونیکی, کتاب های صوتی, فیلم و تلویزیون را نشان می دهد, دیجیتال, مجله موسیقی و بیشتر.

جداگانه کتابخانه عمومی لس آنجلس سیستم جمعه اعلام کرد که تمام شعب از طریق مارس 31, گسترش خرما به علت و چشم پوشیدن از اواخر جریمه.

بازدید PublicHealth.LACounty.gov برای بیشتر اطلاعات پس زمینه در coronavirus علائم و منابع است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب