لس آنجلس اعلام coronavirus اضطراری با 6 مورد جدید

لس آنجلس گفت این است که اعلام بهداشت و درمان اضطراری به عنوان تعدادی از coronavirus موارد افزایش یافته و به هف

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

لس آنجلس گفت این است که اعلام بهداشت و درمان اضطراری به عنوان تعدادی از coronavirus موارد افزایش یافته و به هفت و شش مورد جدید.

این حرکت به عنوان دولت افزایش یافته است تست که مقامات هشدار داده اند را نشان می دهد تعداد قابل توجهی از موارد جدید.

L. A. می پیوندد تعداد فزاینده ای از کالیفرنیا حوزه های قضایی به اقدام طراحی شده است که به بهتر marshal از منابع در سراسر سازمان های دولتی و به مبارزه با این ویروس بیشتر تمرکز می کنند.

Marin County, مقامات بهداشت روز سه شنبه اعلام کرد یک محلی بهداشت و درمان اضطراری با وجود هیچ مورد از coronavirus گزارش در میان ساکنان شهرستان های مقامات بهداشت گفت. سان فرانسیسکو است که هیچ گزارش موارد و اورنج کانتی است که سه مورد اعلام کرد بهداشت و درمان اضطراری در هفته گذشته.

تبلیغات

این حرکت در میان بیشتر جدی اخبار در مورد گسترش ویروس در ایالات متحده از جمله نه مرگ و میر در واشنگتن دولت جدید قرنطینه در حومه شهر نیویورک و یک هشدار است که بیشتر موارد در افق هستند.

"من می خواهم آنها را آماده برای این واقعیت است که آنها وجود دارد در حال رفتن به بیشتر موارد در جامعه گفت:" رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. "اما من می خواهم آنها را به ادامه زندگی روزانه خود را. من می خواهم آنها را به فکر فرصتی دوباره برای آماده سازی خود و خانواده خود را."

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که این روز جهانی مرگ و مير ناشی از کوروناویروس به 3.4%. میزان مرگ و میر تا کنون — که شامل بیش از 3000 مرگ و میر — در بسیاری از موارد بالاتر از مرگ و مير ناشی از آنفلوآنزای فصلی است 0.1%. که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت که حداقل تا حدودی به دلیل COVID-19 یک بیماری جدید و هیچ کس ساخته شده است تا ایمنی به آن است.

تبلیغات

هنوز هم او و دیگر مقامات بهداشت گفت: هنوز هم وجود دارد زمان به سرعت گسترش ویروس.

مقامات می گویند که آنها آموخته اند coronavirus کمتر است انتقال از آنفولانزا است که اغلب توسط افرادی که آلوده می شوند و در عین حال لازم نیست که علائم. که به نظر نمی رسد که این مورد برای COVID-19, او گفت:.

"وجود دارد که هنوز هیچ واکسن و یا درمان ... به همین دلیل است که ما باید همه چیز را ما می توانیم برای مهار آن" Tedros گفت.

پیشتر گزارش کرده بود با اشاره به میزان مرگ و میر حدود 2% برای COVID-19. کارشناسان می گویند که آنها گمان همه تجزیه و تحلیل تا کنون overestimated این بیماری نرخ مرگ و میر به دلیل موارد خفیف تا حد زیادی نه اینکه تشخیص داده شد. در 80 درصد از مردم این بیماری تنها بیماری خفیف کارشناسان می گویند.

بیش از 50 نفر در کالیفرنیا باید این ویروس با موارد جدید گزارش شده در شهرستان سانتا کلارا, برکلی, Placer County و اورنج کانتی. Kaiser Permanente اعلام کرد اواخر روز سه شنبه آن را درمان یک بیمار در لس آنجلس.

شهر برکلی گفت: در مورد آن درگیر فردی که در بازدید از یک کشور با شیوع. که فرد باقی مانده در خانه خود اعمال قرنطینه پس از بازگشت.

"در حالی که خطر عفونت کم باقی مانده است که گسترش حضور این ویروس در جامعه ما یک واقعیت است که همه ما باید آماده برای گفت:" برکلی بهداشت عمومی افسر دکتر لیزا هرناندز. "مراحلی وجود دارد که همه ما در جامعه می تواند در حال حاضر به بهبود اساسی بهداشت و همچنین آماده شدن برای گسترده تر در آینده است."

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام کرد که California Department of Public Health دریافت تایید از CDC و موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی به شیب به آن برنامه ریزی اضطراری ذخایر 21 میلیون N95 ماسک صورت برای پزشکی کارگران در خط مقدم.

تبلیغات

"کالیفرنیا در حال کار سخت برای اطمینان حاصل شود ما سیستم بهداشت و درمان است که در قوی ترین موقعیت ممکن برای پاسخ به این تحول وضعیت" Newsom, در بیانیه ای. "بحرانی که در تلاش است تا مطمئن شوید که کارکنان بهداشتی درمانی باید از ماسک های پزشکی و تجهیزات حفاظتی آنها نیاز به محافظت از خود در حالی که مراقبت از بیماران. دولت ما بسیار سپاسگزار برای کار سخت و فداکاری از کارکنان بهداشت و درمان ما در این زمان گسترش یافته نیاز دارید."

کالیفرنیا نیز بالا بردن سرعت تست ممکن است coronavirus بیماران. این تهاجمی تر تست Newsom گفت: "ممکن است منجر به یک افزایش سریع در تعداد موارد تایید شده گزارش شده است. که لزوما نشانه آن است که میزان عفونت در حال افزایش است اما توانایی ما برای تست بیشتر مردم با سرعت بیشتری است که منجر به تشخیص بهتر."

مایک رایان که اجرا می شود که در شرایط اضطراری برنامه را به عقب رانده علیه مقامات که می خواستم به "موج پرچم سفید" و تسلیم شدن به این بیماری را نگه دارید. چین در زمان گام های جدی برای مبارزه با ویروس, او گفت:, و مورد اعداد در حال حاضر در کاهش وجود دارد.

کشورهایی مانند چین و کره جنوبی "اجرا بسیار قوی اقداماتی که باید تاثیر خود را در اقتصاد و خود جوامع" رایان گفت. "این واقعا یک وظیفه از دیگران به استفاده از زمان است که خریداری شده است.

Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در آنجا باقی ماند و ناشناخته های بسیاری در مورد این ویروس از جمله درجه که افرادی که نمی اکسپرس علائم می تواند انتقال آن به دیگران است. او گفت: پزشکان می دانند که این اتفاق می افتد اما هنوز سنجیده حد یک قطعه کلیدی از اطلاعات است که کمک خواهد کرد که تعیین تصمیم گیری در مورد چگونه به آن را شامل.

Fauci گفت که چینی داده که تصور می شود دقیق است و این که گسترش ویروس وجود دارد کاهش با تشکر از "سخت گیرانه" روش های که هرگز رخ می دهد در ایالات متحده از جمله دقیق سفر و جمع آوری محدودیت.

"آنها گرفته شده اجتماعی فاصله به آن دورترین شدید," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن