لس آنجلس و سن دیگو مدارس اعلام آنلاین-تنها سقوط

بزرگنمایی این تصویر کلاس های درس در ویستا مدرسه نشستن خالی در طول سال 2019 لس آنجلس معلم اعتصاب. لس

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کلاس های درس در ویستا مدرسه نشستن خالی در طول سال 2019 لس آنجلس معلم اعتصاب. لس آنجلس مدارس خالی کردن دوباره در بهار به دلیل coronavirus. روشنک Turpen برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
روشنک Turpen برای NPR

روز دوشنبه در لس آنجلس و سن دیگو مدارس عمومی اعلام کرد آنها خواهد بود با شروع سال تحصیلی از راه دور-تنها در ماه اوت به عنوان coronavirus موارد ظهور در جنوب کالیفرنیا.

"بالا رفتن سرسام آور نرخ ابتلا به عفونت از چند هفته گذشته آن را روشن همه گیر است که تحت کنترل" یک بیانیه مشترک گفت.

روز یکشنبه در لس آنجلس وزارت بهداشت گزارش 3,322 موارد جدید COVID-19 و 18 و میر. بخش بهداشت محلی داده ها نشان می دهد جهش در بستری شدن در بیمارستان در مقایسه با ماه می.

لس آنجلس Unified School District نیست جزئیات زمانی و یا تحت چه شرایط مدارس ممکن است قادر به باز کردن برای فرد در یادگیری و حتی در پاره وقت و یا مبهوت برنامه. سن دیگو Unified School District وعده داده شده "عمومی ارزیابی" توسط Aug. 10 چگونه به زودی آنها ممکن است به بازگشت فیزیکی کلاس.

لس آنجلس سیستم است که این کشور دومین مدرسه منطقه و تصمیم گیری هم تاثیر می گذارد بیش از 700 ، 000 دانش آموزان و خانواده های آنان است. آنها می آیند در میان فشار از دولت فدرال برای باز کردن و از معلم محلی اتحادیه های کارگری برای اقامت از راه دور. روز پنجشنبه ایالات معلمان لس آنجلس به نام برای نگه داشتن مدارس بسته شده است. این اتحادیه با اشاره به متفاوت تاثیر این ویروس بر روی سیاه و سفید, قهوه ای و جوامع بومی و منطقه استخدام بیش از 60 ، 000 مردم است. در این بیانیه گفت: "زمانی که سیاستمداران تشویق و ترغیب مربیان و دیگر کارگران به 'دوباره اقتصاد,' UTLA مربیان بپرسید: که آیا شما برنامه ریزی برای استفاده به عنوان کيندلينگ?"

در یک بیانیه عمومی لس آنجلس Unified School District سرپرست Austin Beutner همچنین وعده داده شده برای بهبود کیفیت و دسترسی از راه دور یادگیری است. او متعهد "روزانه زندگی می کنند تعامل" "همه دانش آموزان با دستگاه و دسترسی به اینترنت" و پشتیبانی از زبان انگلیسی زبان آموزان و دانش آموزان با معلولیت.

در بهار لس آنجلس بود غیر معمول در میان بزرگ منطقه در همکاری با محلی تلویزیون عمومی به عنوان بخشی از آن از راه دور آموزش برنامه تشکر و قدردانی عمیق شکاف دیجیتال در این شهرستان است. همچنین تحت یک توافق بهار گذشته منطقه معلمان نمی شد مورد نیاز برای ارائه زندگی می کنند آموزش تصویری.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب