Lorena Gonzalez دوست دارد یک مبارزه خوب است. و کالیفرنیا مجلس برنده بسیاری از آنها

قاب نامه در Assemblywoman Lorena گونزالس را نمایش داده و با غرور و افتخار بود که به سختی به معنای به عنوان یک

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398

قاب نامه در Assemblywoman Lorena گونزالس را نمایش داده و با غرور و افتخار بود که به سختی به معنای به عنوان یک تعریف.

"این سند به منزله رسمی اطلاع و هشدار دهنده است که شما دیگر مجاز در اموال متعلق به Wal-Mart Stores Inc., و یا در هر منطقه منوط به Wal-Mart Stores Inc.'s کنترل" هشدار بیانیه ای از 2012.

سپس رهبر سان دیگو سازمان یافته کارگری شورای Gonzalez نشان داد تا در یک فروشگاه محلی به تقاضای بالاتر کارگر پرداخت و مزایای بهتر. قبل از اینکه همراهی کردن او به امضای یک نامه منع او از همیشه به آینده.

او پس از خوشحالی punctuating امضای او با صورت خندان.

تبلیغات

هفت سال بعد گونزالس است که کمتر pugnacious و به مراتب قوی تر است. یکی از کالیفرنیا تاثیر گذار ترین قانونگذاران او نوشته است قوانین به گسترش حقوق کارگران و زنان و مهاجران است. در اکثر موارد موفقیت آمده است نه در وجود او تمایل به انتخاب یک مبارزه اما به دلیل آن است.

"من می آیند از دیدگاه درگیری خوب است" گونزالس گفت. "شما در واقع تغییر از جنگ است. مودب جامعه را تضمین می کند وضعیت موجود است."

ترکیبی از شخصی پشتکار و تمرکز بر مسائل داغ دکمه داده است که 48 ساله لیبرال مجلس ملی زیر یکی است که می تواند افزایش شانس خود را برای بالاتر منشی — ابتدا با یک کمپین برای دولت در سال 2022.

شاید هیچ مبارزه شده است به عنوان مهم به حرفه خود را به عنوان یکی از او در سال گذشته آغاز شد به بازنویسی کالیفرنیا قانون اشتغال و گسترش شرایطی که تحت آن کسب و کار باید ایجاد شغل با مزایای و پرداخت مالیات. حامیان مجمع لایحه 5 دیدن او به عنوان یک قهرمان برای حقوق کارگران در حالی که منتقدان را به رنگ خود را به عنوان یک حرفه ای-اتحادیه zealot جونگ بیش از آنچه آنها باور دارند که قانون را بالقوه برای سرکوب نوآوری است. آن شده است یک کبودی نبرد مشخص شده توسط دولت در کنگره تظاهرات با مشخصات بالا دعوا در دادگاه و در رسانه های اجتماعی و به احتمال زیاد تلاش برای بازنویسی قانون از طریق یک ایالت های رای گیری در ماه نوامبر.

تبلیغات

Gonzalez نیست مردد.

"این تلاش به راست یک کشتی که اشتباه رفته را," او گفت: AB 5. "و من اعتقاد دارم تا به طور کامل در آن است که من مایل به ادامه به آنچه که بسیاری از ستون در. ... شما رو به حق آن را دریافت."

که تقارن بین آنچه Gonzalez دعوا و مبارزات دستمزد پایین کالیفرنیا نیست توسط حادثه. او گفت که اولویت کار خود را با تاثیر بالقوه آن در مجمع منطقه کشش جنوبی از سن دیگو به چولا ویستا و مرز.

"ما در انجام بسیاری که در آن ما می گویند کسی به شروع گفتگو در این,'" گونزالس گفت: از دستور کار قانونگذاری. "ما واقعا, وزن, که آیا آن را متناسب به هسته چیزهایی است که کمک خواهد کرد که ما به شمار می رود."

به عنوان عضو با نفوذ مجلس تخصیص بودجه آن نادر است که یکی از صورتحساب خود نتواند به آن را به مجمع طبقه یا فرماندار میز. اما وقتی که اتفاق می افتد Gonzalez شهرت دارد به آینده را دوباره و دوباره.

در سال 2019 او نوشت: قوانین برای گسترش تجاوز جنسی آموزش برای زن تحت سلطه مربوط به فراشی شغل; اعمال یک ممنوعیت جدید در مهاجرت دستگیری در courthouses; پیشنهاد کسانی که با اتهامات سوء استفاده جنسی دوران کودکی وقت بیشتری برای فایل دعاوی مدنی; را پوشک مالیات بر فروش-رایگان; و تحمیل یک ایالت ممنوعیت خز به دام انداختن. در سال 2016 او را متقاعد پس از آن-رژیم صهیونیستی. جری براون به گسترش پرداخت اضافه کاری مورد نیاز برای farmworkers. و دو بار در چهار سال گذشته او همكاري دقیق قوانین جدید حاکم بر واکسن معافیت برای دانش آموزان.

"هیچ سوال وجود دارد که Lorena نیروگاه" گفت: Assemblywoman Monique لیمون (D-سانتا باربارا). "او کسی است که دارای ایده های بزرگ, جسورانه, ایده های. و او بی باک است."

Lorena Gonzalez

Assemblywoman Lorena گونزالس و همسرش ناتان فلچر عضو San Diego County هیئت ناظران در زنان مارس در سن دیگو در Jan. 18.

(Howard Lipin/The San Diego Union-Tribune)

تبلیغات

گونزالس در رشد ویستا در شمال سن دیگو شهرستان با دو برادر بزرگتر در یک تک والد خانواده پدر و مادر او طلاق زمانی که او یک کودک نو پا. پدر او روبرتو آمد از مکزیک به عنوان یک نوجوان به انتخاب توت فرنگی و بعد تفننی در انواع کسب و کارهای کوچک. مادر کارمن ریگان یک پرستار بود که به مدت طولانی می خواستم نمایندگی اتحادیه در حالی که کار در سه شهر مرکز پزشکی در اوشن ساید. Gonzalez داوطلب در بیمارستان به عنوان یک نوجوان فقط به صرف زمان با مادرش که او گفت: اغلب مشغول به کار 60 ساعت در هفته.

فقط قبل از ریگان درگذشت در سال 2007 از عوارض ناشی از سرطان Gonzalez کمک کرد منجر به یک کمپین موفق به داشتن اتحادیه Tri-City بهداشت و درمان کارگران است.

"همه چیز درباره مادرم سوخت اشتیاق من در سازماندهی آن دسته از کارگران گفت:" گونزالس که صحبت می کند و اغلب احساسی در مورد مادر. "بسیاری از مادران کار در خارج وجود دارد مانند مادر من بود. وجود دارد بسیاری از مردم که نیست درخواست برای هر چیزی. فقط یک شات شما می دانید ؟ فقط به اندازه کافی به مطمئن شوید که بچه های خود را می توانید انجام دهید یک کمی بهتر است."

او سرآمد در مدرسه فارغ التحصیل از دانشگاه استنفورد و پس از آن مدرسه فارغ التحصیل در جورج تاون در نهایت درآمد یک مدرک حقوق از دانشگاه UCLA. هیچ یک از آن او گفت که او تا به حال یاد گرفته که چگونه به مبارزه برای آنچه که او می خواست.

"من تا به حال به من فشار راه به جایی که من هستم. در هر مرحله از راه" او گفت:. "من می دانم که بسیاری از مردم آن را دوست ندارم اما من نمی خواهد در اینجا."

Gonzalez تلاش شخصا. او باردار شد در حالی که در مقطع کارشناسی ارشد و خوب ساخته شده در یک وعده و به مادرش که او هنوز هم می خواهم کسب مدرک خود. یک مادر تنها در حالی که در دانشکده حقوق او به زودی پس از ازدواج و سپس طلاق گرفته است. او دوباره ازدواج کرد و دو بار بیشتر زمان نهایی برای ناتان فلچر, یک سان Diego County سرپرست. خود خانواده مخلوط شامل پنج فرزند از سابق ازدواج در سنین 8 تا 23.

"خانواده قطعه ای از زندگی است که واقعا مهم است" فلچر گفت. "با وجود تمام خواسته های او شانه ها واقعا یک بار سنگین است."

Gonzalez پیوست کارکنان سپس-سرهنگ رژیم صهیونیستی. کروز Bustamante در سال 1999 و در سال 2005 ناموفق زد برای یک صندلی در سن دیگو شورای شهر. در سال 2007 او انتخاب شد و منجر به سن دیگو-Imperial شهرستانهای کار شورای موفقیت جری Butkiewicz که دختر شد, یک دوست از دبیرستان و آنها Gonzalez اعتبارات به عنوان یک مربی.

تبلیغات

یک روزنامه مقاله در توصیف او به عنوان "عملی میانه رو" یک خصوصیات او در حال حاضر مظنون شد و در نتیجه از دوستان در تلاش برای نرم کردن او داده است.

"آنها در تلاش برای متقاعد کردن مردم که نباید ترس از من" گونزالس گفت. "من فکر می کنم آنها متوجه شدم که او واقعا یک فرد خوب است, اما او را برای رفتن به ترساندن s— از مردم است.'"

"او همیشه بسیار روشن چه اهداف اصلی بودند و که گاهی اوقات شما را مجبور به هم زدن چند پر به دیدار با کسانی که اهداف" گفت: زنگ زده هیکس رئیس کالیفرنیا از حزب دموکرات است. هیکس در خدمت نقش رهبری در لس آنجلس فدراسیون کارگری در حالی که Gonzalez led سن دیگو و می گوید همتای سابق خود نداشت و وقتی او انتخاب شد به قوه مقننه است.

"او یک خروس" هیکس گفت. "و من به این معنی نیست که به عنوان یک تعریف."

اما Gonzalez نیست همیشه تحسین برای او خشن و جست و خیز رویکرد به سیاست است. پس از انتخابات او به مجلس در سال 2013 مخالفان باید گاهی اوقات گرفته و موضوع را با سبک خود را به عنوان آنجا که مواضع او در مورد مسائل.

در طول سال گذشته بحث شدید بیش از مدرسه واکسن معافیت ضد واکسن گروه نوشته شده در ویدئو کلیپ ها از Gonzalez آنلاین, نشان دادن دموکرات مجلس, به عنوان او تلاش برای حفظ نظم در قانونگذاری جلسات. در طول بحث در این لایحه پس از آن دولت آمریکا به مردم ایران ، جف سنگ (R-Temecula) هنگامی که به نظر می رسید به مراجعه به Gonzalez به عنوان "بیوه سیاه از سیاست عمومی" در ساکرامنتو بدون ذکر او را با نام.

"این یک مقدار زیادی از شخصی انتقاد" گونزالس گفت: واکسن بحث است. "بسیاری از تهدید به مرگ. آن را از نظر احساسی تخلیه."

اما او به ندرت relents, به ویژه در رسانه های اجتماعی. آیا این مبارزه بیش از یکی از طرح های ملی در سیاست و یا فقط در مورد هر موضوع روز گونزالس به طور معمول وزن در.

"هر آنچه که در ذهن او فقط میاد بیرون" فلچر گفت. "او را برای رفتن به آن می گویند یا او را برای رفتن به صدای جیر جیر آن را و شما فقط می دانم که در آن او است."

و نه به او تردید به ترکیب شخصی و سیاسی به خصوص وقتی که می آید به شوهرش. فلچر خدمت در مجلس به عنوان یک جمهوری خواه قبل از انکار خود در طول یک شکست شهرداری مسابقه در نهایت دوباره ثبت نام به عنوان یک دموکرات است. انتخاباتی خود باز گشت به عنوان یک county سرپرست بود با کمک سیاسی عضله گونزالس کسی که با او ازدواج کرده است.

شرکت های قدرتمند گروه با علاقه Gonzalez کار در ساکرامنتو اهدا به فلچر غیر انتفاعی در سال 2015. در سال 2018 سرپرست مسابقه فلچر بهره مند از تقریبا 1 میلیون دلار در سیاسی هزینه های سن دیگو شهرستان حزب دموکرات خود را خزانه پر شده با برخی از $370,000 اهدا شده توسط گونزالس از خود کمپین حساب — مراتب بیش از آنچه که او داده بود به محلی حزب در قبل از انتخابات است.

اما او با رد هر گونه پیشنهاد که او ناعادلانه افزایش فلچر شانس.

"من می دانم که من ، من تا به حال هیچ شک و تردید در مورد چه نوع از انتخاب رسمی او خواهد بود. و حق هم با من بود, ضمنا" گونزالس گفت. "من می خواهم به او رای به رئیس جمهور فردا. بیا چرا من نمی خواهم او را به شهرستان سرپرست?"

در حال حاضر گونزالس قرار داده شده ریاست جمهوری امیدوار است در ایالت ماساچوست الیزابت وارن. و وارن به کالیفرنیا قانونگذار افزایش در تابستان گذشته با حمایت AB 5 به عنوان لایحه به جلسه با مقاومت در ساکرامنتو.

"من معتقدم که در بازار و در ارائه کارآفرینان فرصتی برای موفقیت" وارن نوشت: در روزنامه op-ed در آن زمان است. "اما بازار بدون قوانین و محل کار بدون کار حمایت رسیده و برای بهره برداری."

موضوع تبدیل شده و همه گیر برای Gonzalez. در ماه های پس از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom امضا AB 5 به قانون او انجام می شود کمی دیگر اما در زمینه سوالات و شکایات در فرد هنگامی که معترضان نشان داد تا در سن دیگو و در اخبار و مصاحبه آنلاین. او اصرار داشت که AB 5 ارائه می دهد مهم به وضوح زمانی که یک کسب و کار می تواند انجام شود توسط یک پیمانکار مستقل ارائه ملایم تر از سیستم خواهد در غیر این صورت درخواست با مشخصات بالا کالیفرنیا حکم دادگاه عالی از سال 2018 است.

در روز پنج شنبه گونزالس در توییتر اعلام کرد که او به زودی پرده قانون جدید "برای کمک به سهولت اجرای" قانون به طور خاص امیدوار به بررسی نگرانی های مطرح شده توسط روزنامه نگاران مستقل عکاسان و نوازندگان. "این فقط یک تکه از توضیحات شما نگاه کنید به" در هفته های آینده او نوشت.

وعده داده شده تلاش می آیند پس از تاول انتقادات از هر دو تن و ماده از خود دفاع AB 5.

"از نگاه کردن به پست های خود را و من حس واقعا نگران کننده بی تفاوتی" Vanity Fair خبرنگار آنتونی Breznican نوشت: در یک صدای جیر جیر در ماه گذشته. "شما ثابت است که فرد. مردم به شما التماس برای رفع. آنها را به یاد داشته باشید زمانی که می آید زمان برای رای دادن."

تغییرات خواهد mollify برخی از, اما نه همه از این قانون منتقدان. قانونگذاران جمهوریخواه کنگره معرفی شده اند یک سری از لوایح در مجلس به معاف خطوط اضافی کار از محدودیت پیمانکاران مستقل. حداقل یک لایحه به دنبال به طور کامل لغو AB 5 کشید و خشن و بی ادب جمعیت به یک دولت و کنگره تجمع در Jan. 28.

"ما ادامه کار را به انجام" گونزالس در مصاحبه با گفت: این بار. "و آن طول می کشد بسیاری از کار در آن طول می کشد مقدار زیادی از زمان برای دیدار با بسیاری از مردم است. و من فکر می کنم که از دست داده می شود. آنچه من دوست ندارم که مردم مانند 'لغو آن است. من مانند " شوخی می کنی؟'"

چند اختلافات بیش AB 5 شد شدید تر از آن Gonzalez تا به حال با صنعت حمل و نقل و برنامه های مبتنی بر شرکت های مانند Uber و Lyft. حمل و نقل گروه برنده دو در اوایل جنگ در برابر دادگاه قانون, در حالی که شرکت های با تکنولوژی تبدیل شده اند به رای گیری: بارگذاری, بلند کردن اجسام و DoorDash قرار داده اند یک ترکیب 100 میلیون دلار در یک کمپین سیاسی به درخواست رای دهندگان در ماه نوامبر به بازنویسی قانون است.

و مبارزه است به احتمال زیاد همچنان به همان اندازه در مورد او به عنوان سیاست. در فدرال طرح دعوی در دادگاه علیه AB 5 در دسامبر. 30, وکیل مدافع برای بارگذاری و Postmates خاص او — شکایت که "این خصومت نسبت به بر روی تقاضا اقتصاد برگزار شد Assemblywoman گونزالس" منجر به تصویب این قانون.

آن شب Gonzalez پاسخ در نوع خود در توییتر.

"بیا و به من tech bros," او نوشت. "من اینجا هستم هر روز به وضع اسفناک کارگران در برابر tech."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن