در دراز مدت مراقبت از خانه که در آن 66 نفر در COVID-19 در حال حاضر در حال بررسی امکان نقض حریم خصوصی

یک Pickering دراز مدت مراقبت از خانه است که یکی از انتاریو سخت ترین ضربه COVID-19 در حال بررسی احتمال نقض حریم

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

یک Pickering دراز مدت مراقبت از خانه است که یکی از انتاریو سخت ترین ضربه COVID-19 در حال بررسی احتمال نقض حریم خصوصی با انتشار resident شخصی اطلاعات سلامت بر اساس یک وزیر دولت.

"دولت ما طول می کشد حریم خصوصی شخصی بسیار جدی و ما در ادامه به نظارت بر این وضعیت نزدیک" مراقبت طولانی مدت وزیر Merrilee فولرتون نوشت: در یک سری از توییت در آخر هفته.

باغ ویلا اطلاع کمیسر حریم خصوصی و تحقیقات داخلی انجام شده است به "احتمال نقض حریم خصوصی شخصی اطلاعات سلامت" جیسون گی, خانه, مدیر اجرایی, نوشت یک ایمیل به در. "ما نمی خواهد اظهار نظر بیشتر در این زمان است."

پیتر Bethlenfalvy MPP برای Pickering-آکس با انتشار بیانیه ای گفت: باغ ویلا تماس با ساکنان و خانواده هایی که ممکن است تحت تاثیر غیر مجاز انتشار اطلاعات است.

با توجه به منطقه دورهام بهداشت عمومی ویروس ردیاب یکشنبه, 66 ساکنان باغ ویلا مراقبت دراز مدت و خانه بازنشستگی فوت کرده اند از COVID-19 پس از شیوع اعلام شد در 233-تخت تسهیلات در ماه مارس است. آن را متعلق به ساتبریج مراقبت از خانه های مستقر در کمبریج, Ont.

یک نامه فرستاده شده توسط ساتبریج پنج شنبه گذشته به خانواده های باغ ویلا ساکنان گفت که با کمک تیم پشتیبانی, از جمله اعضای کانادا نظامی "مهم پیشرفت" ساخته شده است در مبارزه با این ویروس مرگبار است.

تماس با ستاره های شخصی وکیل صدمه گری خواهد گفت: نقض حریم خصوصی است "نشان دهنده برخی از مشکلات جدی در باغ ویلا." خود شرکت حقوقی در حال بررسی این تسهیلات در حالی که تصمیم گیری که آیا برای راه اندازی یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام در برابر صاحبان.

او اشاره می کند باغ ویلا دارای سابقه قبل از COVID سنگین. او شمارش بیش از 15 بیش از سه سال گذشته از جمله عدم مراقبت مناسب.

در شنبه پیکرینگ معاون شهردار کوین اش منتشر شد بیانیه ای گفت که او دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 و در انزوا برای دو هفته آینده. اش نوشت: در حالی که او را خاص او ممکن است قرارداد این ویروس از دختر خود "است که یک افتخار و اختصاصی کارگر حمایت شخصی در باغ ویلا."

بتسی پاول تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش جرم و دادگاه برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @powellbetsy


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب