آستین بسته کارخانه کمک می کند تا COVID زده افغان تنفس رایگان

کابل - هفت سال پیش در ک Seddiqi بسته خود کارخانه اکسیژن نا امید با کاهش قدرت و با فساد است که او را نگه داشته

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399

کابل - هفت سال پیش در ک Seddiqi بسته خود کارخانه اکسیژن نا امید با کاهش قدرت و با فساد است که او را نگه داشته و از گرفتن قرارداد با بيمارستان.

اما به عنوان coronavirus شتافت طریق افغانستان او می دانست که او تا به حال برای کمک به.

"من تو را دیدم یک مرد گریه برای همسرش که فوت از coronavirus به دلیل عدم وجود اکسیژن" Seddiqi گفت. "آن لحظه من تصمیم به بازگشایی کارخانه من."

در حال حاضر اقوام افغان بیمار با COVID-19 خط در کارخانه خود را در شهر کابل به صورت رایگان و پر کردن مجدد است که می تواند در حفظ و عزیزان خود را زنده.

افغانستان تلاش کرده است با کمبود اکسیژن پزشکی تحت این بیماری همه گیر. کشور می شود آن سیلندر اکسیژن از خارج از کشور. تا زمانی که به تازگی واردات متوقف شد توسط مهر و موم کرد.

قیمت کپسول های سر به فلک کشید 10 برابر به 20,000 افغانی (250 دلار). با مردم انباشت آنجا که آنها می توانند قیمت به دوباره پر کردن قوطی در حال حاضر از 2000 افغانی یا 25 دلار پنج برابر آنچه در آن یک بار بود. بسیاری از متهم خرده فروشان قیمت درآوردن و دولت از عدم اطمینان از عرضه است.

بنابراین Seddiqi سرویس رایگان است که یک نعمت غیر مترقبه برای بسیاری از فقیر توسط ویروس. ماشین با اجسام حجم از مردم آوردن سیلندر رول به عنوان کلمه از توزیع در رسانه های اجتماعی.

"این کارخانه در حال انجام کار و ارائه آن به صورت رایگان گفت:" بلال حمیدی به عنوان او منتظر فرو ریختن کف بتن.

حمیدی گفت: او را پر می کند سه سیلندر یک روز برای برادر خود که آلوده شد در حالی که مراقبت از مادر خود. او درگذشت COVID-19 در اوایل ماه ژوئن است.

کارخانه بسته و طولانی بیکار گرد و خاکی است. قطعات در حال اجرا پایین. اما زمانی که Seddiqi بازگشایی درها به از سرگیری تولید, همه چیز هنوز هم کار می کرد.

"من خوشحالم من نمی فروش این دستگاه گفت: Seddiqi, که او نیز صاحب یک کارخانه یخ.

او استخدام 12 مردان مشغول به کار در دو شیفت. Seddiqi حتی نقل مکان کرد به طور موقت به طوری که او را همیشه در دست: "من نگران هستم که من به خانه بروم و کسی که در نیاز شدید می آید در اواخر شب و نیست پیدا کردن کسی به آنها کمک کند."

کارخانه خود را به پر کردن مجدد 200 تا 300 کوچک سیلندر یک روز رایگان برای COVID-19 بيمار. برای بیمارستان ها و خرده فروشي ها او را پر می کند نزدیک به 700 سیلندر بزرگ در روز به 300 افغانی هر, یا $3.80. که به مراتب ارزان تر از نرخ رفتن اما آن را به اندازه کافی برای پوشش خود توزیع رایگان, او گفت:.

فروشندگان اصرار دارند آنها سرقت با قیمت. واردات سیلندر از امارات متحده عربی و چین برای متوقف ماه در میان همه گیر محدودیت. آنها به تازگی از سر گرفته شد اما "نامتعادل عرضه و تقاضا باعث افزایش قیمت و" گفت: Khanjan Alkozai یک عضو هیئت مدیره در افغانستان در اتاق بازرگانی و صنعت.

افغانستان به رسانه ها گزارش هفته گذشته که چندین COVID-19 بيمار فوت در بيمارستان های دولتی به دلیل کمبود اکسیژن و اگر دولت آن را تکذیب کرد.

نماینده مجلس فاطمه عزیز که آلوده شده توسط coronavirus ارسال شده تصویری از تخت او یک لوله اکسیژن در بینی او. او متهم فساد و دولت شکست.

"مردم از دست دادن زندگی خود را برای دو قطره اکسیژن" او گفت:. "من نفرین تمام مافیایی در این کسب و کار است که امکان استفاده."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

وزارت بهداشت, معاون سخنگوی Masooma جعفری گفت: کمبود در بیمارستان ها در حال حل و فصل شود. او گفت: وزارت بهداشت در دستور اکسیژن کارخانه ها به بخش سلامت اولویت بیش از صنعت است.

Seddiqi کارخانه یکی از شش در کابل است که برای تولید اکسیژن — اما او تنها به رایگان پر کردن مجدد.

"من تنها هدف این است که برای نجات به عنوان بسیاری از زندگی به عنوان من می توانم" او گفت:. "هنگامی که این ویروس گسترش می رسد و سپس من به خانه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن