مستند کار کرده برای غنی اما نه برای فقرا است. داستان ناگفته چگونه COVID-19 سراسر تورنتو در 7 گرافیک

تورنتو شده است در coronavirus گرفتن برای بیش از شش ماه اگر چه آن ممکن است احساس مانند یک عمر است. مسیر ویروس ب

توسط MINERALNEWS در 12 مرداد 1399

تورنتو شده است در coronavirus گرفتن برای بیش از شش ماه اگر چه آن ممکن است احساس مانند یک عمر است. مسیر ویروس به پیچ خورده شدید: تقریبا هر ماه به ارمغان آورده است جدید تحول.

در ماه جولای در تورنتو بهداشت عمومی منتشر مهم مجموعه: کاتالوگ هر مورد گزارش شده در این شهرستان پس از اولین مورد شناخته شده در اواخر ماه ژانویه تقریبا 15,300 کل. شناسایی جزئیات حذف شده اند برای محافظت از حریم خصوصی اما در هر مورد شامل سن فرد براکت محله و منبع عفونت; آیا آنها در بیمارستان بستری در بخش مراقبت یا انتوبه; آیا آنها بهبود هنوز در حال مبارزه با عفونت و بیشتر.

شما ممکن است فکر می کنم شما می دانید داستان از COVID-19 و تورنتو. اما این مجموعه که TPH می گوید: از آن منتشر شد که در بهره شفافیت شامل آیات در مورد چگونه به آن را حذف به تضعیف تورنتو به دست آورد و به یک جای پا قبل از در نظر گرفتن هدف در آسیب پذیر ترین ساکنان و محلات. ستاره تجزیه و تحلیل از این گنجینه ای از اطلاعات می گوید داستان ناگفته از بیماری همه گیر در اولین موج — یک کابوس است که برخی از ترس می تواند تکرار باید درس از این فصل اول برو توجهی نشد.

سفر

چین. ایران. ایتالیا. در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر -- هنگامی که آلوده مسافران هنوز بزرگترین تهدید به کانادا — این کشورها به خود جلب کرد که جنجال آفرینی عناوین باعث سفر مشاوره و تحت تاثیر کردم که تست شده برای COVID.

سه کشور شد و در واقع مسئول اکثر تورنتو اولین سفر موارد — اما نه لزوما کشورهای هر کس اول به عهده گرفت. بلکه کشور بالا مربوط به اولین سفر عفونت شد و ایالات متحده است. مسافران از آمریکا اختصاص 37 درصد از سفر موارد در تورنتو بین ماه های ژانویه و مارس و یا 106 نفر است. برای هفته قبل از مرز بسته ایالات متحده ارائه شده ما بزرگترین مربوط به سفر COVID تهدید.

بریتانیا دومین عامل مربوط به 14 درصد از سفر موارد است. پنج درصد از در آمد ایران. عفونت از تمام مقاصد دیگر از جمله چین و ایتالیا تا به حال کمتر از پنج مورد در هر یک از این سه ماه.

"کشورهای دیگر از جمله یکی در جنوب آمریکا (و) انگلستان — هیچ یک از کسانی که در رادار ما برای بالا COVID نرخ," دکتر گفت: Vinita Dubey, دانشیار افسر پزشکی بهداشت با تورنتو بهداشت عمومی. "ما در حال حاضر می دانیم که افرادی که یا به آنجا رفت و آمد — و یا مسافران که از آن مکان — در واقع نقش بزرگ."

یکی دیگر از مخفی ترند: که این اولین مسافران بودند و جایی که آنها زندگی می کردند. ستاره تجزیه و تحلیل نشان می دهد که در مرکز شهر و نقطه داغ شد و در حال حاضر در سکوت در حال ظهور در زمان مستند اقدامات آغاز شده و در اواسط ماه مارس محله شناخته شده به عنوان "اسکله جوامع-تورنتو جزیره است."

این شامل مناطق مانند رسومات منطقه و Toronto Islands. اما بسیاری از این جامعه است wedged به محل سکونت متراکم باریک بین دریاچه انتاریو و ملکه خیابان از جمله پادشاه غرب سرگرمی های منطقه ای و CityPlace آپارتمانهای. اسکله محله کج جوان و در حال رشد است سریع به خصوص با مردم در 20s و 30s.

به دنبال در جمعیتی از عفونت از طریق سفر در اسکله upends اوایل فرض که در خطر مسافران شد ""بازدید از دوستان و بستگان" بازگشت از کشورهایی مانند ایران یا چین Dubey گفت.

در اسکله و 71 درصد از افرادی که آلوده شدند از طریق سفر زیر 40.

این مسافران پس از لیگ برتر ، هفته قبل از ماه مارس شکستن داگ فورد خواست ساکنان انتاریو به "دور یک زمان خوب است." بیش از دو هفته آینده, 16 مربوط به سفر COVID موارد امر ظهور در اسکله بالاترین در میان تورنتو محلات.

در این روز بیش از چهار ماه پس از همه گیر اعلام شد, اسکله این شهرستان بیشترین تعداد سفر موارد و پنجم-بالاترین نرخ برای سفر موارد است. (بالاترین نرخ, که حساب برای اندازه جمعیت است که در مرفه Bridle Path-Sunnybrook-یورک میلز.)

اسکله محله این شهر پرجمعیت ترین, با بیش از 65,900 مردم که از سال 2016 سرشماری بنابراین شاید این تعجب آور به سفر بسیاری از موارد. Dubey اخطار می دهد که تعداد اسکله سفر موارد ممکن است بیشتر به رفتار.

"است که آن را مربوط به سن خود, چرا که آنها جوان تر و بیشتر احتمال دارد به سفر ؟ به این دلیل است که آنها جوان تر و بیشتر احتمال دارد به درگیر در فعالیت های خاص? او می پرسد. "آن را بسیار سخت برای, اذیت کردن که کردن."

این معلوم نیست چه نقش این جوان در مرکز شهر مسافران در این شهر به طور کلی بیماری همه گیر. مارس یک ماه که هر COVID مورد بود که منجر به 3.5 عفونت های جدید به طور متوسط با توجه به Dubey.

اسکله پژمرده به عنوان یک نقطه داغ در هنگام سفر متوقف می شود منبع اصلی عفونت در شهرستان. بار COVID خواهد شیفت از مرفه هسته مرکز شهر به مناطق فقیر در لبه های تورنتو.

جامعه گسترش

در ایالات متحده در اواخر ماه فوریه COVID موارد شروع به ظاهر شدن در آمریکایی که تا به حال سفر و یا در تماس با مسافران: شوم نشانه. چنین مواردی با هیچ اپیدمیولوژیک لینک نشان می دهد این ویروس در حال گسترش است به صورت محلی از طریق غیر قابل تشخیص و عاقل.

در تورنتو به خبرنگاران آغاز شد درخواست اگر این شهر به ثبت هر یک از این "جامعه" موارد است. دکتر آیلین د ویلا تورنتو افسر پزشکی بهداشت وعده داده شده به اطلاع ساکنان اگر هر گونه به نظر می رسد.

در مارس 6, د ویلا گفت: "در حال حاضر هیچ شواهدی از انتقال محلی." در روز 12 مارس: "ما هنوز هم از دیدن تایید مدارک و شواهد از انتقال محلی."

اما در مارس 16, او را شکست داد. تورنتو تا به حال شاهد افزایش موارد "که برخی از آنها لغو و در نتیجه نشان می دهد جامعه انتقال است."

بهداشت عمومی تنها می تواند قانون در مورد آن می داند. د ویلا اطلاع عمومی بسیار به سرعت پس از دریافت کلمه: دو مورد اول با یک "جامعه" عفونت منبع گزارش به تورنتو بهداشت عمومی ثبت شد در مارس 12 و 13; مورد محققان گرفته اند برخی از زمان برای رد کردن سایر منابع. TPH آموخته چهار در جامعه بیشتر موارد مارس 16 روز د ویلا تایید انتقال محلی.

نادانسته به بهداشت عمومی وضعیت به مراتب بیشتر قبر. در روز ولنتاین یک ماه قبل از ده ویلا در اطلاعیه ای یک زن در 30s در ترینیتی-Bellwoods شروع به تجربه علائم. پرونده در نهایت نسبت به جامعه گسترش بود نه گزارش به TPH تا مارس 24, یک هفته پس از ده ویلا اظهارات.

در کل شهرستان در حال حاضر نزدیک به 50 نفر است که در نهایت می تواند نسبت به جامعه گسترش یابد اما گزارش شده است به بهداشت عمومی تا هفته ها و گاهی اوقات ماه پس از د ویلا را اعلام.

وقفه های بین ظهور این کلید موارد و زمانی که آنها گزارش سلامت عمومی بودند گاهی خمیازه. مدت کوتاهی پس از تثلیث-Bellwoods مورد 40 چیزی در Humbermede و 50-چیزی در شاهزاده خانم-Rosethorn خواهد گرفتن COVID-19 در جامعه است. این موارد گزارش شده بودند تا 6 آوریل و مه 29 بود.

بهداشت عمومی با استفاده از یک اصطلاح به نام "قسمت تاریخ" به برآورد زمانی که عفونت به دست آورد. اگر تاریخ از علائم شروع شناخته شده است — و آن را همیشه آشکار نیست — قسمت تاریخ اشاره می کند که. زمانی که برآورد تاریخ شروع در دسترس نیست محققان جایگزین روز فرد بود swabbed; وقتی که شناخته شده نیست آنها با استفاده از بعد مورد گزارش شده به سلامت عمومی است.

برای تمام موارد گزارش شده به TPH فاصله بین قسمت تاریخ و گزارش تاریخ منقبض شده است در طول زمان است. در اوایل ماه مارس متوسط بود تقریبا 14 روز; در اوایل ماه جولای تنها چهار روز. (این به طور متوسط حذف موارد با فاصله صفر روز که در آن گزارش تاریخ مورد استفاده قرار گرفت برای قسمت تاریخ است.)

Dubey گفت: تاخیر در گزارش موارد به بهداشت عمومی می تواند علل مختلف داشته باشد. TPH داده ها از اواخر ماه مه پیشنهاد آن به طور متوسط تقریبا پنج سال بین زمانی که کسی را با ارائه علائم به زمانی که آنها تست شده است. و در اوایل آن ماه در این استان نیز شدیدا محدود شد.

آزمایشگاه بار چرخش قطعا نقش داشته است. Dubey اشاره کرد که در ماه فوریه و مارس کمبود در تست لوازم و تست پرونده منجر به تاخیر طولانی. "کسانی که تاخیر در آزمایشگاه گزارش در حال تاخیر در مورد ما و تماس با ما پیگیری."

مستند

به عنوان COVID تصرف شهر در اواسط ماه مارس مقامات ناگهان تعطیل مدارس و غیر ضروری کسب و کار. آنها به هر کسی که می تواند به ماندن در خانه. پیام یکی از unity: "ما همه در این با هم."

این درست نیست. مستند محافظت تورنتو ثروتمندترین سفید محلات اما نمی ترین و فقیرترین racialized ،

در تورنتو 20, سفید, ثروتمندترین محلات — با کمترین درصد از اقلیت های موجود و از ساکنان کم درآمد خانوار نسبت به سرشماری سال 2016 — گسترده تعطیلی فوری یک و پایدار اثر است. تقریبا بلافاصله خود را منحنی مسطح است.

اما برای 20 فقیرترین ترین racialized محلات — با بالاترین درصد از اقلیت قابل مشاهده ساکنان و افراد در خانواده های کم درآمد — مستند ساخته شده کم و یا هیچ تفاوت. موارد نگهداری افزایش نمی شروع به روند رو به پایین برای دو ماه.

چهار در 10 کانادایی ها باید یک کار است که می توان از خانه انجام با توجه به آمار کانادا. احتمال برگزاری چنین کار مشترک است نامساوی: اعضای پایین درآمد خانوار به مراتب کمتر احتمال زیاد قادر به کار از خانه بالاتر از درآمد خانوار (و اقلیت های موجود به احتمال زیاد کم درآمد حقوق بگیران دیگر تحقیقات نشان می دهد.)

پس از بسته شدن غیر ضروری کسب و کار شد و به احتمال زیاد به یکی از دو اثرات وحشتناک برای کارگر فقیر: ساکنان شد بیشتر احتمال دارد به از دست دادن شغل یا بیشتر به احتمال زیاد مجبور به ترک خانه به نگه داشتن کار در "ضروری" کسب و کار در سراسر خاموش و در صورت که قرار گرفتن در معرض خطر است.

TPH آمار منتشر شده در پنج شنبه تایید همه گیر وحشتناک نابرابری. تجزیه و تحلیل این اطلاعات جمع آوری شده ممکن است 20 - ژوئیه 16 با محدودیت هایی از جمله این که 27 درصد از موارد گزارش نشده sociodemographic اطلاعات به خصوص کسانی که به شدت بیمار در بیمارستان بستری و مورد شمارش منعکس تعصبات در که دسترسی به تست.

این یافته ها قابل توجه است. در حالی که 48 درصد از شهر سفید است و فقط 17 درصد از COVID موارد هستند; در حالی که 52 درصد از این شهر متعلق به یک اقلیت قابل مشاهده گروه 83 درصد از COVID موارد همان می گویند. افراد در خانواده های کم درآمد را تشکیل می دهند بیش از نیمی از موارد از این دوره اما نشان دهنده کمتر از یک سوم این شهر را به طور کلی آرایش.

شیوع بیماری

در مارس 31, اپیدمیولوژی امی گریر شات عصبانی توییت: "چه نوع ماپت ها نشان می دهد که ما در حال اجرا در اینجا ؟ من لال هستم در این مورد." گریر یک استاد در دانشگاه Guelph بود که نه تنها متخصص بهداشت به واکنش نشان می دهند با بی اعتقادی به بیانیه ای که بعد از انتاریو افسر ارشد پزشکی از سلامت دکتر دیوید ویلیامز.

ویلیامز گفت: مراقبت های بهداشتی کارگران در دراز مدت مراقبت از خانه نیست به طور مرتب نیاز به پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک مگر آنکه تسهیلات به حال COVID شیوع. او ادعا کرد که بهداشت عمومی اقدامات در حال حاضر اجرا مانند غربالگری کارکنان و quarantining کسانی که به تازگی از سفر را به ساکنان و کارکنان امن است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

آن را غیر ممکن است برای گفتن چقدر مسئولیت این سیاست خرس برای وحشت است که به دنبال. روز ویلیامز ساخته شده است که بیانیه 10 در دراز مدت مراقبت از خانه در انتاریو گزارش شده بود شیوع. در آن زمان او معکوس دوره هشت روز بعد و دستور جهانی پوشش برای کارکنان این امکانات 58 LTCs بودند در شیوع. به عنوان این هفته بیش از 325 LTCs فعال و یا حل و فصل شیوع. هشت LTC کارکنان فوت کرده اند همراه با بیش از 1800 نفر.

حدود 75 از کسانی که شیوع-کتک LTCs در تورنتو است. هنگامی که نقشه برداری شیوع بیماری های مرتبط با موارد — که توسط TPH تعریف شامل موارد LTC خانه به عنوان خانه های بازنشستگی و بیمارستان و پناهگاه و بیشتر — این مرحله از بیماری همه گیر به شدت به سرعت در محله اسلینگتون-مرکز شهر غرب در لبه غربی Etobicoke. آن را به Eatonville مرکز مراقبت از یک 247-تخت تسهیلات که در آن 184 ساکنان آلوده شدند و 43 سالگی درگذشت.

دو محله در سکربروق روژ و Morningside به دنبال نزدیک. این محلات به التامانت مرکز مراقبت و هفت اوکس که در آن 53 و 41 ساکنان را کشته بود.

نظامی مستقر در Eatonville, Altamont Hawthorne محل و Downsview مراقبت دراز مدت مرکز در شمال نیویورک و سه نفر دیگر از GTA دراز مدت مراقبت از خانه در اواخر ماه آوریل است. یک گزارش از نیروهای مسلح, ماه آینده گفت: کارکنان در Eatonville نمی تواند کلید دسترسی منابع از جمله دستمال چرا که آنها قفل شده بودند; و به استناد یک "فرهنگ عمومی از ترس به استفاده از لوازم چرا که آنها هزینه پول" مانند لباس و دستکش. در Altamont تیم نظامی مسائل مطرح شده از فقیر پیشگیری از عفونت و شیوه های کنترل با مرکز رهبری و پس از آن "کارکنان توصیه می شود آنها را به آدرس کمبود."

اما اگر تورنتو را در دراز مدت مراقبت از خود و خانه های بازنشستگی در حال خوشه متراکم تر ، مرکز شهر از در بیرونی محلات نقشه از تمام شیوع مربوط به موارد مخالف با مناطق مانند شهر شمال نور. این دلایل به طور کامل روشن نیست; خانه های جدی با شیوع بیماری های پراکنده در سراسر شهرستان. اما آن می تواند تا حدودی به دلیل آلوده LTC کارکنان است که در یک مرکز در شیوع ثبت شده توسط آدرس خانه نیست آدرس محل کار.

برخی از تورنتو سخت ترین ضربه محلات به صورت پراکنده (غیر شیوع) موارد نیز بالاترین درصد ", پرستار, مشاوران, پرستار و بیمار, خدمات همکاران" — یک آمار کانادا طبقه بندی که شامل حمایت شخصی کارگران و کارکنان دیگر در خانه های سالمندان. (در تورنتو مهاجران را تا 79 درصد از این گروه شغلی.)

بدون اطلاعات بیشتر آن را دشوار است برای گفتن آنچه که نقش "آتش سوزی" از خانه سالمندان شیوع بیماری در تورنتو بزرگتر بیماری همه گیر. لینک دیگری است که این بیماری بسته کردگی تست منابع برای ماه; استان تنها آغاز شده اجازه می دهد هر ساکن که می خواستم یک آزمون برای دریافت در 25 مه پس از اتمام فشار برای تست هر LTC کارکنان و ساکن. این شهر پراکنده مورد منحنی شروع پایدار رو به پایین مسیر پنج هفته پس از شیوع بیماری های مربوط به صورت منحنی انجام همان.

تورنتو سخت ترین ضربه کرنر

در اوایل ماه آوریل این سوال به دست آوردن فوریت: برخی از گروه های اقلیت به ویژه سیاه جوامع در معرض خطر بیشتری در این بیماری همه گیر?

مبتنی بر نژاد COVID داده ها می تواند کلیدی برای پاسخ دادن به این سوال. اما در آوریل 10, وقتی پرسید که آیا او را جمع آوری این اطلاعات ویلیامز دور دست تکان داد این ایده.

"در کانادا, ما جمع آوری نیست مسابقه تعیین شده مگر اینکه موارد خاصی وجود دارد و عوامل خطر" استان افسر ارشد پزشکی بهداشت به خبرنگاران گفت:.

به عنوان او صحبت کرد coronavirus شد و در حال حاضر به دست آوردن مرگبار جای پایی در تورنتو گوشه شمال, یکی از مهمترین racialized و در طول تاریخ به حاشیه رانده شده مناطق. که در هفته کوه زیتون-Silverstone-جیمز تاون یکی از تورنتو Blackest محلات دیدم بیشتر مردم سقوط بیمار از COVID از هر تورنتو محله است. هفته بعد دیدم خوشه در دو, دیگر, غرب محلات از جمله جین-سهره جامعه است.

مه 6, زمانی که ویلیامز معکوس البته در مسابقه بر اساس داده های گوشه شمال شد و در حال حاضر تورنتو سخت ترین ضربه منطقه است. پنجشنبه انتشار آمار از TPH نشان می دهد که مردم سیاه و سفید ساخته شده تا بزرگترین درصد از کل موارد 21 درصد و آمریکای لاتین آمریکایی ها بيشترين نرخ ابتلا به عفونت و 481 مورد در هر 100,000 نفر است.

19 محلات با تورنتو بدترین عفونت نرخ تمام, در, شمال, خانه به برخی از این شهر بزرگترین و جوامع آمریکای لاتین.

این منطقه اولین مورد ثبت شده بود در 40s خود را از Humbermede بود که مورد دوم از جامعه به دست آورد و عفونت در این شهرستان است. او توسعه یافته علائم مارس 1, اما پرونده, گزارش نشده است, برای سلامت عمومی تا آوریل 6.

در دو هفته گذشته از ماه مارس موارد جدید شروع خونتان در دو شمال غرب محلات که امروز برخی از شهرستان بالاترین میزان عفونت: Downsview-ردینگ-CFB — که تا به حال در این شهر بالاترین هفتگی مورد تعداد زیادی از مارس — و غرب هامبر-Clairville در شمال Etobicoke که در حال حاضر این شهر بیشترین تعداد از عفونت مرتبط با مراقبت های بهداشتی تنظیمات مانند دفاتر پزشکان و یا دیالیز درمانگاه.

یک هفته پس از روز مادر که برخی می ترسید که درایو افزایش موارد بود در واقع زمانی که تورنتو اپیدمی منحنی برای جامعه موارد در نهایت به اوج خود رسید و شروع شیب دار به سمت پایین بکشید.

اما یکی از شمال غربی محله پیوستن نیست پیروزی سوار. در کوه زیتون-Silverstone-جیمز تاون موارد ادامه داد: یک شیب صعود برای دو هفته قبل از اوج. در آن زمان بیش از 100 کوه زیتون ساکنان آلوده شدند.

معلوم نیست چه نزدیک تعداد کسانی که به دسترسی به تست. اما امروز کوه زیتون دارای بالاترین نرخ آلودگی هر محله — 1,308 موارد برای هر 100,000 نفر است. کوه زیتون تقریبا هم مرز با Steeles خیابان, رودخانه هامبر و مارتین بیشه جاده است که در شمال غربی محله با کمترین غلظت قابل مشاهده اقلیت و یکی از ترین مناطق کم درآمد.

بسیاری از ساکنان در اینجا نمی خواهد که تا به حال لوکس از کار از خانه; کوه زیتون این شهرستان کمترین تعداد از افرادی که کار می کنند به عنوان تحویلدار, کامیون رانندگان و کارگران در پلاستیک تولید. بسیاری از خواهد تلقی شده است "ضروری" از طریق مستند.

در ضمن کوه زیتون همچنین دارای برخی از ترین شهر شلوغ خانه. در واقع TPH داده نشان می دهد کوه زیتون دارای بالاترین نرخ COVID عفونت مربوط به "تماس نزدیک"— یک دسته اغلب اختصاص داده که در آن کسی آلوده است توسط یک عضو خانواده.

به عنوان جمعه 431 زندگی مردم در کوه زیتون آلوده شده اند. با مقایسه این سواحل دارای تورنتو کمترين ميزان عفونت و آن را سوم-سفید جامعه است. به تاریخ آن تا به حال 13 نفر.

COVID در کودکان و نوجوانان

یک سوال بدون پاسخ مانده و حتی با شش ماه از داده ها در هر مورد تایید شده در تورنتو: چگونه کودکان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار و چه نقش آنها در گسترش COVID?

سوال این است که به دست آوردن فوریت به عنوان روز کوتاه و مدرسه نزدیکتر. برای Dubey او به عنوان معادن شهرستان داده این است که بالای ذهن به خصوص در حال حاضر که عفونت در حال نشان دادن تا بیشتر در افراد جوان است.

"یکی از روند ما شاهد آن هستیم این است که بیشتر کودکان در حال گرفتن COVID اما که ممکن است مربوط به تست بیشتر از کودکان است. آن را سخت بدانید که" او گفت:. "من فکر می کنم که یک الگوی است که ما نیاز به در نظر بگیرید رفتن به جلو به خصوص که ما بحث در مورد بازگشایی مدارس."

تعطیلی مدارس و احتمال نقش عمده ای در کاهش عفونت در افراد 19 ساله و جوان است. این واقعیت است که بچه ها تمایل به خفیف یا بدون علامت بیماری — همراه با والدین گریزی به معرض کودکان به نازوفارنکس سواب — معنی آنها احتمالا کمتر احتمال دارد به آزمایش می شود و همچنین.

هنوز صدها نفر از کودکان و نوجوانان را آزمایش مثبت برای COVID در تورنتو است. اولین مورد تایید شده در افراد 19 ساله و جوان تر گزارش شد مارس 11 به عنوان خانواده بشود تا مارس ، دختر در Dovercourt-والاس امرسون-تقاطع محله آلوده شده از طریق سفر و بهبود پس از بستری شدن در بیمارستان.

وجود دارند 963 بیشتر موارد در کودکان یا نوجوانان عمدتا به دست آورد از طریق تماس نزدیک با مورد تایید شده. و محلات با اکثر عفونت ها در این گروه سنی نیز در گوشه شمال که در آن شش جوامع داشته اند بیش از 33 نفر. این منطقه با بیشترین عفونت Downsview تا به حال 69. و محلات با اکثر عفونت ها در کودکان و نوجوانان نیز در گوشه شمال که در آن شش محلات تا به حال بیش از 30 مورد در هر.

چهارده کودکان و نوجوانان بستری شده اند در تورنتو سه در ICU و کسی که انتوبه. یکی اطفال مرگ ثبت شده یک کودک زیر 10 از ضمیمه که عفونت به دست آورد در یک نهادی تنظیم می باشد. TPH در آن زمان گفت که COVID نشده اند ممکن است علت اما انتاریو رئیس پزشکی قانونی در حال بررسی است.

آنچه که اتفاق خواهد افتاد با بچه ها موضوع بحث و گفتگو شدید. اپيدميولوژيستها و اطفال متفاوت — گاهی اوقات شدید متفاوت — ایده های در مورد چگونه مدرسه reopenings را تحت تاثیر قرار تورنتو بیماری همه گیر است که در بهبودی.

Dubey اشاره کرد که COVID تاب و تبدیل شده است عمیقا تحت تاثیر بهداشت عمومی اقدامات است. شکل و مقیاس پتانسیل موج دوم را تا حد زیادی لولا در آنچه سیاستگذاران تصمیم گیری — و چه اتفاقی می افتد به 19-و-زیر مورد منحنی.

"الگوهای که ما در موج اول قطعا ما با تأمل در آنها" او گفت:. "اما باز هم دیده ایم COVID و انتقال آن در شهرستان ما تغییر حتی فقط از فوریه تا به حال. و بنابراین ما کاملا نمی تواند آینده را پیش بینی کند."

گرافیک توسط کامرون Tulk ناتان Pilla و آندرس Plana

Kate Allen
کیت آلن تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش علم و فن آوری ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @katecallen
Rachel Mendleson
کامرون Tulk است منجر دیجیتال طراح در ستاره مستقر در تورنتو است. رسیدن به او از طریق ایمیل: ctulk@thestar.ca
ناتان Pilla دیجیتال طراح در ستاره مستقر در تورنتو است. رسیدن به او از طریق ایمیل: npilla@torstar.ca
آندرس Plana دیجیتال طراح در ستاره مستقر در تورنتو است. رسیدن به او از طریق ایمیل: aplana@torstar.ca
Jennifer Yang
جنیفر یانگ تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش هویت و نابرابری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @jyangstar


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن