جوانان LGBTQ مبارزه برای برابری در اد در کارولینای جنوبی کلاس های درس

بزرگنمایی این تصویر کارولینای جنوبی قانون ممنوع معلمان از بحث در مورد روابطی که با جنس مخالف مگر این

توسط MINERALNEWS در 11 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

کارولینای جنوبی قانون ممنوع معلمان از بحث در مورد روابطی که با جنس مخالف مگر اینکه آنها در حال صحبت کردن درباره بیماریهای مقاربتی. دیویس ترنر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیویس ترنر/گتی ایماژ

الی باندی 15 ساله دانشجوی سال دوم در شهرستان چارلستون دانشکده هنر در کارولینای جنوبی می داند که چگونه آن را احساس می کند نادیده گرفته می شود در کلاس درس. در کارولینای جنوبی آن را غیر قانونی برای معلمان به آدرس عجیب و غریب, روابط, مگر اینکه آنها در حال صحبت کردن در مورد بیماریهای مقاربتی نیز نامیده می شود STIs.

الی که شناسایی به عنوان عجیب و غریب می گوید آنها و همکلاسی های خود را مطرح موضوع غیر علاقمند به جنس مخالف, روابط بهداشت کلاس ولی سوال جواب داده نشده.

"من فکر می کنم که هیچ دانش آموز باید گفته شود با سلامت خود معلم است که آنها نمی تواند صحبت در مورد هویت خود را" الی گفت NPR در یک مصاحبه تلفنی. "من فکر می کنم که فقط ... واقعا لطمه می زند بسیاری از نوجوانان است. و من فکر می کنم, آن را قطعا چیزی است که نیاز به تغییر است."

الی آگهی خود را در دبیرستان جنسیت و تمایلات جنسی داد; یکی از سه گروه که توسط Lambda حقوقی و مرکز ملی برای حقوق در طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل کارولینای جنوبی سرپرست آموزش و پرورش با هدف لغو 32 ساله دولت قانون است.

شکایت تصویب چهارشنبه گذشته معتقد است که قانون تبعیض علیه تجاوز دانش آموزان و نقض 14th اصلاح قانون اساسی ایالات متحده.

"این طرح دعوی در دادگاه به دنبال حذف تهوع قاعده" پیتر Renn, مشاوره در Lambda Legal NPR گفت در طول یک مصاحبه تلفنی. "از بین بردن قانون را قادر می سازد محلی مناطق شامل تجاوز به دانش آموزان در برنامه درسی است, اما آن را نمی خواهد ایجاد هر نوع مثبت تعهد," او گفت:.

کارولینای جنوبی یکی از معدود کشورهایی است که محدود چگونه معلمان صحبت در مورد روابط عجیب و غریب در کلاس. آلاباما, لوئیزیانا, می سی سی پی, اوکلاهما و تگزاس نیز "هیچ ترویج همجنس گرایی" قوانین و کتاب های بسیاری از آن ثبت شد در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 در اوج HIV/AIDS بحران است.

لاندا حقوقی و مرکز ملی برای حقوق واصل طرح دعوی در دادگاه بیش از یک قانون مشابه در آریزونا که در نتیجه آن دولت لغو این قانون در سال 2019. یوتا نیز لغو یک قانون مشابه در سال 2017 پس از طرح دعوی در دادگاه توسط مرکز ملی برای حقوق.

Eli گفته NPR که کارولینای جنوبی دانش آموزان در نهایت مبارزه برای آموزش و پرورش برابری.

"به خوبی آن را قطعا بسیار خسته کننده می شود در یک کلاس درس با دوستان من با همسالان من و به احساس می کنید که من و همکار من تجاوز همکلاسی هستند که با توجه برابر درمان و آموزش و پرورش برابر در توجه به بهداشت و اد" آنها گفت. "نه تنها وجود دارد اوليه اثر نمی شود[ing] با توجه به آموزش جنسی, اما پس از آن نیز اثر ثانویه احساس را رد کرد و نه قبول خود را در محیط مدرسه است."

در یک مثال الی خواسته خود را سلامت, معلم, در مورد قبل از قرار گرفتن در معرض پروفیلاکسی (دبستان) مواد مخدر – دارو را کاهش می دهد که احتمال ابتلا به HIV از طریق رابطه جنسی بیش از 90% است.

الی گفت: معلم به آنها گفت که نمی دانم در مورد مواد مخدر است. "وجود دارد بسیاری از مردم که آموزش و پرورش خود را از اینترنت یا از دوستان خود را که می تواند گاهی اوقات منابع غیر قابل اعتماد." الی گفت: این نتایج در "نابرابری از اطلاعات است."

مولی, نيزه دار, کارولینای جنوبی, سرپرست آموزش و پرورش با صدور بیانیه زیر را در پاسخ به طرح دعوی در دادگاه:

"به عنوان سرپرست وزارت امور خارجه من ملزم به رعایت قوانین تصویب کارولینای جنوبی مجمع عمومی بدون اختیار. اصلی من تعهد این است که همیشه برای حفاظت از حقوق و امنیت از ما دانش آموزان و خانواده های آنان است.

"طرح دعوی در دادگاه ... برجسته یک مسئله است که مجمع عمومی شکست خورده است را به آدرس."

در کارولینای جنوبی 76 درصد از جامعه دانش آموزان صورت لفظی خود را بر اساس گرایش جنسی و 88 درصد می گویند که آنها به طور معمول شنیدن ضد همجنس تهمت با توجه به یک سال 2017 گزارش از GLSEN یک گروه متمرکز LGBTQ گنجاندن در مدارس K-12.

Renn از Lambda Legal گفت: مدارس به معنای "به عنوان یک بخش مهم از پادزهر برای این مشکل اما تبعیض آمیز درسی قوانین برعکس انجام."

"آنها سم و پرورش یک محیط که در آن آزار و اذیت و تبعیض می توان اجازه داد به رشد است. که نتیجه طبیعی درمان یک گروه از دانش آموزان به عنوان تقریبا ناچیز."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب