درسهایی از 2015 قیام اطلاع تظاهرات غیر خشونت آمیز در بالتیمور

بزرگنمایی این تصویر Kwame رز برگزاری یک بلند گو حرف زدن کمک می کند تا رهبری یک گروه چند صد نفر در با

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Kwame رز برگزاری یک بلند گو حرف زدن کمک می کند تا رهبری یک گروه چند صد نفر در بالتیمور در طول یک راهپیمایی اعتراض پلیس در مارس 2, 2015. بالتیمور خورشید/تریبون خبری سرویس از طریق گتی من پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بالتیمور خورشید/تریبون خبری سرویس از طریق گتی من

هزاران نفر از مردم در بالتیمور باید پیوست های متعدد پیاده روی در طول هفته گذشته مراسم عزاداری مرگ خشونت آمیز جورج فلوید در مینیاپولیس و خواستار کمتر بودجه برای اداره پلیس بالتیمور و پول بیشتر برای آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و گروه های محلی در عمدتا آفریقایی آمریکایی محله در این شهرستان است.

بالتیمور اداره پلیس یکی از تعداد انگشت شماری از عمده شهرستان ادارات پلیس که در حال حاضر تحت فدرال رضایت فرمان پس از وزارت دادگستری یافت که این بخش با استفاده از خشونت و تبعیض آمیز تاکتیک های ضعیف و عمدتا سیاه و سفید محله برای سال.

"پلیس نگه نمی, سیاه جوامع امن" می گوید تره مورفی مدیر استراتژی و برنامه های در بالتیمور-بر اساس گروه OrganizingBlack که پشتیبانی از فعالان محلی.

بالتیمور تظاهرات باید مسالمت آمیز گشوده این هفته بر خلاف تظاهرات لرزاند که شهرستان در سال 2015 پس از 25 سال آمریکا درگذشت در بازداشت پلیس از یک آسیب نخاعی. که در آن سال برخی از معترضان تخریب اموال و بالتیمور پلیس واکنش نشان داد و با گاز اشک آور, گلوله های لاستیکی و بازداشت گسترده.

در حال حاضر فعالان محلی که در تظاهرات پنج سال پیش در حال حمایت از افراد جوان که در حال سازماندهی این سال را به تظاهرات و کمک به آنها برای جلوگیری از ناخواسته خشونت است.

"شما هزاران نفر از مردم که بیرون آمد و اعتراض مسالمت آمیز در شهر بالتیمور که در آن ما باید بسیاری از نارضایتی در برابر دولت فدرال در برابر دولت های محلی در برابر ما سیاست گذاران و از همه مهمتر ما در اداره پلیس می گوید:" هارون Maybin یک بالتیمور هنرمند و مربی است که حمایت از فعالان جوان پیشرو در این سال تظاهرات. "آن عهد به قدرت از جامعه ما که تصمیم گرفتیم که ما نمی خواهید به تکرار 2015."

Kwame گل رز یکی از بسیاری از فعالان سیاسی که دستگیر شده بودند در پی 2015 تظاهرات می گوید: او در تلاش است به کمک این سال اعتراض رهبران استراتژیک در مورد آنها چگونه خشم خود.

"نقش من در این تظاهرات که اتفاق می افتد شده است در بالتیمور است که می گویند, 'Yo, بیان خشم خود را," او توضیح می دهد اما در همان زمان او می گوید: او در تلاش است برای جلوگیری از مردم از اقدام خشونت در تظاهرات که به معنای غیر خشونت آمیز.

"به عنوان کسی که می بیند خودم به عنوان یک رهبر جامعه و من می دانم که مردم به دنبال من من می خواهم به مطمئن شوید که آنها هیچ کاری انجام نمی برای قرار دادن خود و یا مردم در این تظاهرات در معرض خطر و یا در معرض خطر" رز می گوید.

که به معنی قرار دادن بدن خود در خط مقدم دوباره. در شب دوشنبه مسلح با ماسک صورت و یک بلند گو حرف زدن رز Maybin و یک تعداد انگشت شماری از دیگر رهبران محلی و فعالان پیوست زیادی مسالمت آمیز تظاهرات سازماندهی شده توسط محلی سیاه و نوجوانان است.

ماه مارس بسته بخشی از یک بزرگراه اصلی در شهر و اقدام به Baltimore City Hall, که در آن به پایان رسید در اطراف 6:30 p. m. اما به عنوان شب ادامه داد: یک گروه از تظاهرکنندگان درنگ. حداقل یک نفر تنظیم کردن آتش در نزدیکی پلیس.

"ما لگد زدن مردم از" بودند که اقدام خشونت رز می گوید. در یک نقطه و یک گروه از تظاهرکنندگان راه می رفت کسی که فکر می کردند در حال تنظیم کردن یک آتش بازی را به یک خط از پلیس به طور موثر تبدیل او به مقامات.

در ساعت اندکی از صبح پلیس هشدار داد معترضان را متفرق و رز رو روی بلند گو حرف زدن و خواسته تظاهرکنندگان را ترک کنند. "رفتن به خانه" او فریاد زد. "ما ثابت کردیم ما امتیاز. ما از آنچه که ما در اینجا آمد به انجام امشب. نه به نوبه خود این را به چیزی از آن نمی شود."

"من شده است که در آن شما در پنج سال پیش" او می گوید: با اشاره به 2015 تظاهرات. "من به شما گفتن فردا ما می آیند. ما نشان می دهد دوباره."

مورفی می گوید: بالتیمور را تجربه گذشته با اعتراض به خشونت پلیس ارائه می دهد استراتژیک درس برای کسانی که در شهرهای دیگر. مردم اقدام به عنوان نیروهای حافظ صلح مانند گل رز می تواند کمک به محافظت از کسانی که سازماندهی تظاهرات از سرزنش برای خشونت و یا صدمه به اموال رخ می دهد که پس از اعتراض رسمی بیش از.

مورفی نیز می گوید: بالتیمور را تجربه ارائه می دهد درس برای رسانه های خبری و برای کسانی که به تماشای تظاهرات آشکار از دور.

"روایت نمی تواند و نباید در مورد 'چگونه ما آن را نگه دارید مسالمت آمیز?' در مقابل شما می دانید خشونت و یا صدمه به اموال," او می گوید. "روایت در این لحظه به, 'ما چگونه رفع این مسائل به طوری که مردم نمی, عصبانی است؟' "



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب