لگو درآمد افزایش انتظار برای جلوگیری از ضربه بزرگ از ویروس

کپنهاگ - لگو گفت: درآمد آن در سال گذشته افزایش یافت و که آن را تا کنون اجتناب خسارت عمده از کروناویروس جدید و

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

کپنهاگ - لگو گفت: درآمد آن در سال گذشته افزایش یافت و که آن را تا کنون اجتناب خسارت عمده از کروناویروس جدید و برنامه ای برای باز کردن فروشگاه ها در چین, کانون شیوع.

پس از این اسباب بازی شرکت, ارسال شده در چهارشنبه 3 درصد افزایش در سود خالص به 8.3 میلیارد کرون ($1.2 میلیارد دلار) مدیر عامل شرکت نیلس B. Christiansen گفت: گروه هوازدگی ویروس شیوع این اختلال در زنجیره تامین.

"در کوتاه مدت اجرای آن سخت است برای گفتن اما به نظر می رسد ما نیست که آسیب پذیر عمدتا به این دلیل که ما تولید منطقه ای" Christiansen آسوشیتدپرس گفت.

لگو تولید در مکزیک برای خود آمریکایی بازارها در چین برای خود در بازار آسیا و تولید برای اروپا می آید از کارخانه ها در جمهوری چک و در دانمارک.

Christiansen گفت: تولید کننده معروف رنگ بلوک های ساختمان چسبیده بود به آن برنامه ریزی برای باز کردن اضافی 80 فروشگاه در حدود 20 شهرستانها در چین که "باقی می ماند استراتژیک رشد بازار است."

لگو دارای 570 فروشگاه در سراسر جهان حمل toymaker آرم.

در بالا از آن Christiansen گفت: لگو در حال توسعه آن e-commerce حضور در شریک عامل و به تازگی تمدید همکاری خود را با چین فن آوری های غول پیکر Tencent به عنوان بخشی از برنامه ای برای تعامل با مصرف کنندگان و خریداران.

لگو است که در بیللوند غربی دانمارک و خصوصی برگزار شد گفت: آن 2019 کامل درآمد سال رشد 6% به 37.9 میلیارد کرون (5.7 میلیارد دلار). است که "با وجود سرمایه گذاری های قابل توجهی در رشد بلند مدت طرح" مدیر عامل شرکت گفت. لگو دیدم مصرف کننده فروش در سطح جهان رشد 5.6 درصد در سال 2019 در مقایسه با سال 2018 است.

"ما شاهد یک رشد مثبت در فروش, در حالی که دیگران تا به حال منفی رشد" Christiansen گفت.

مصرف کننده فروش رشد در همه بازارها: تک رقمی در امریکا و اروپای غربی و دو رقمی در چین است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب