لبنان افزایش قدرت کاهش اضافه کردن به دل تنگی از بحران اقتصادی

بیروت - لبنان در حال خرید شمع های فله ای تبدیل به سنتی چراغ نفت سوز و دور انداختن مواد غذایی فاسد به دلیل طولا

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

بیروت - لبنان در حال خرید شمع های فله ای تبدیل به سنتی چراغ نفت سوز و دور انداختن مواد غذایی فاسد به دلیل طولانی مدت کاهش قدرت که سقوط این کشور به تاریکی این هفته اضافه کردن به دل تنگی از یک بحران اقتصادی است.

برق کشور شرکت و قدرتمند اپراتورها از ژنراتور شده بود سهمیه بندی قدرت از اواخر ماه ژوئن به عنوان سوخت رویم میان عدم اطمینان نسبت به آینده حمل و نقل است.

"در خانه من زندگی می کنند با شمع اما در کلینیک من چه می توانم انجام دهم ؟" گفت: سلیم ابی صالح یک متخصص زنان و زایمان و رئیس اتحادیه پزشکان در شمال شهر طرابلس.

لبنان متزلزل شده است شدید اقتصادی و بحران مالی بدتر ساخته شده در ماه های اخیر توسط coronavirus و مستند محدودیت. بحران مالی ویژگی های یک سقوط ارز محلی است که از دست داده بیش از 80 درصد از ارزش خود را و کمبود شدید دلار به طور چشمگیری تحت تأثیر این کشور توانایی به واردات کالاهای اساسی.

واردات سوخت هستند یارانه, اما کمبود ارز خارجی ساخت آن را سخت تر به منابع امن. مقامات دولتی وعده داده اند جدید سوخت حمل و نقل از جمله یکی به دلیل رسیدن روز سه شنبه.

اما ساکنان در بخش هایی از لبنان گزارش داد نزدیک به 20 ساعت از قطع برق از هفته گذشته. برخی از خیابان های اصلی شده اند روشن تنها, توسط, تجاری, تابلوهای تبلیغاتی, در حالی که دیگران مانده بودند در زمین سیاه و سفید. سوسوی چراغ از شمع دیده می شد از ویندوز و بیروت را شلوغ شبانه قطع شده است کوتاه به دلیل قطع برق و وخیم بحران اقتصادی است.

در نگرانی و توسعه بیمارستان های خصوصی در لبنان روز سه شنبه گفت که آنها را کاهش می دهد عملیات به روش اورژانس از جمله کلیه و دیالیز و بیماران مبتلا به سرطان به دلیل کاهش منابع از جمله سوخت.

یک روز قبل از, لبنان, اصلی بیمارستان درمان coronavirus بیماران رفیق حریری بیمارستان دانشگاه گفت: آن خاموش کردن سیستم های تهویه مطبوع در امور منطقه و در برخی از راهروها به منظور کاهش استفاده از قدرت و اطمینان بیماران باقی می ماند یک اولویت است. این بیمارستان گفت: این عامل در 85 درصد ظرفیت است.

ماه های تابستان در بیروت شناخته شده برای سطوح بالای رطوبت بنابراین بدون برق به معنای بیشتر مردم در خواب بودند در بالکن و سرد طبقه است.

مردم مواجه نگردند شمع, خرید به صورت فله. برخی از صنعتگران گفت: رسانه های محلی وجود دارد عجله در خرید سنتی چراغ نفت سوز.

لبنان برای دهه تلاش با کاهش قدرت و بدهی ملی شرکت برق که قفسه کسری از نزدیک به 2 میلیارد دلار در سال است. برق کشور زیرساخت شده است در قتلگاه پس از پایان 15 سال جنگ داخلی و درگیری با اسرائیل است.

لبنان تا حد زیادی متکی بر سوخت در حمل شناور قایق از کشورهای همسایه و وارداتی دیزل برای قدرتمند ژنراتور کارتل فراهم می کند که به صورت ناقص شبکه ملی.

اما سهمیه بندی شده است آنقدر شدید است که ساکنان گزارش تنها چند ساعت برق در روز در برخی از محلات. ژنراتور ارائه دهندگان تعطیل ماشین آلات خود را به سهمیه سوخت موجود.

"برق وجود دارد. و ژنراتور اجرا می شود به مدت دو ساعت و پس از آن کاهش برای یک ساعت. ما باید برای پرتاب از نیمی از محصولات ما" گفت: Rabie al-Kardali صاحب یک سنتی لوبیا و حموس رستوران.

صالح متخصص زنان گفت: ذخیره سوخت است که می تواند او را برای روز یک عادت آموخته شده از روز از قطع برق در طول جنگ داخلی که در سال 1990 به پایان رسید. "ما در حال حاضر زندگی هفته به هفته, اما چقدر طول می کشد؟"

مقامات دولتی در حال خدشه در فاسد سوخت معاملات و بسیار پرطرفدار اصلاحات در بخش برق بوده است گریزان.

در ضمن ژنراتور ارائه دهندگان پیاده قیمت های خود را در حالی که برخی از سوخت قاچاق به سوریه به دلیل آن است که بیشتر سودآور وجود دارد.

"لبنان برق سیاست شده است ناکارآمد و بی اثر برای دهه — همیشه در آستانه سقوط, اما شناور ماندن با آخرین دقیقه چهل تکه راه حل" گفت: Kareem Chehayeb لبنان و روزنامه نگار و غیر ساکن همکار در واشنگتن-بر اساس تحریر موسسه سیاست های خاورمیانه ای.

"بحران اقتصادی ساخته شده است که واردات سوخت گران تر باعث کمبود خارجي ژنراتور ارائه دهندگان پیاده روی قیمت های خود را و یا به دنبال کسب و کار در کشور همسایه سوریه," او گفت:. "این یک شوکی به دهه ولخرجی های فقیر و برنامه ریزی از پایه های خدمات عمومی."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به طور معمول لبنان شرکت برق ارائه می کنند بیش از دو سوم از تابستان قدرت تقاضا است. لبنان وخیم بحران اقتصادی است که ریشه در دهه های سیستمیک فساد و سوء مدیریت توسط لبنان نخبگان حاکم که منتقدان می گویند حاضر به اصلاحات با وجود شورش است که آخرین فوران اکتبر.

____

آسوشیتد پرس نویسنده Fadi Tawil کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب