لبنان در دادگاه نظامی دستور لبنان-آمریکا منتشر خواهد شد

بیروت - یک دادگاه نظامی در بیروت روز دوشنبه دستور آزادی لبنانی-آمریکایی در این کشور برگزار شد نزدیک به شش ماه

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

بیروت - یک دادگاه نظامی در بیروت روز دوشنبه دستور آزادی لبنانی-آمریکایی در این کشور برگزار شد نزدیک به شش ماه به اتهام کار برای یک اسرائیلی یمن را از دو دهه پیش در لبنان دولتی news agency گفت.

عامر Fakhoury دستور داده شد که بیش از 10 سال گذشته بود پس از او به اتهام شکنجه زندانیان در زندان های اجرا شده توسط به اصطلاح ارتش لبنان جنوبی خبرگزاری ملی گفت.

Fakhoury, 57 است سابق SLA عضو شد که یک شهروند ایالات متحده در سال گذشته است و در حال حاضر صاحب یک رستوران در دوور, New Hampshire. در مورد او شده است از نزدیک دنبال کرد در خانه اش در ایالت نیوهمپشایر که در آن وزیر بهداشت ، جین شاهین و دیگر مقامات به نام برای اعمال تحریم در لبنان برای فشار بیروت برای آزادی او.

Fakhoury شده است حضور در جلسات بازجویی در لبنان در طول چند ماه گذشته و پس از بستری در مرحله 4 لنفوم.

آن را بلافاصله روشن نیست اگر او را رایگان به عنوان او را در مواجهه با یک مورد دیگر ظ توسط زندانیان سابق که می گویند آنها شکنجه توسط او.

Fakhoury نیز محکوم شده است پس از سپتامبر. 12 پس از بازگشت به لبنان در تعطیلات به دیدار خانواده. لبنان در ایران گفت که او اعتراف کرد در طول بازجویی به عنوان یک سرپرست در Khiam زندان بود که اجرای SLA در طول اسرائیل 18 سال اشغال جنوب لبنان است.

گروه های حقوق بشر توصیف کرده اند از زندان به عنوان یک مرکز برای شکنجه.

Fakhoury خانواده و وکیل می گویند او تا به حال هیچ تماس مستقیم با زندانیان بود و هرگز درگیر در هر بازجویی و یا شکنجه.

لبنان و اسرائیل شده است رسما در جنگ از اسرائیل در سال 1948 ایجاد. لبنان ممنوعیت آن شهروندان از سفر به اسرائیل و یا داشتن تماس با اسرائیلی ها.

وکیل و خانواده اش می گویند او فرار کرد لبنان در سال 2001 از طریق اسرائیل و در نهایت به ایالات متحده به دلیل تهدید به مرگ او و بسیاری دیگر از SLA اعضا پس از دریافت اسرائیل به پایان رسید آن را اشغال لبنان در سال 2000.

در ماه فوریه Fakhoury متهم شد توسط یک نظامی تحقیقی قاضی با قتل و شکنجه زندانیان در Khiam زندان است.

صدها نفر از اعضای سابق لبنان از SLA ارتش فرار کرده بود به اسرائيل از ترس اقدامات تلافی جویانه اگر آنها باقی مانده است در لبنان. دیگران در آنجا ماند و در مواجهه دادگاه دریافت ملایم جملات.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن