لبنان قرارداد نیویورک-بر اساس شرکت برای انجام حسابرسی قانونی

بیروت - لبنان دولت موافقت کرد که سهشنبه به استخدام مستقر در نیویورک شرکت به انجام حسابرسی قانونی از کشور بانک

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399

بیروت - لبنان دولت موافقت کرد که سهشنبه به استخدام مستقر در نیویورک شرکت به انجام حسابرسی قانونی از کشور بانک مرکزی حساب برای تعیین مقادیر عظیم پول صرف شد در ملت گرفتار فساد است.

رئیس جمهور میشل Aoun دفتر گفت: دولت تصمیم Alvarez & Marsal برای حسابرسی قانونی. دو دیگر شرکت KPMG و Oliver Wyman خواهد بود قرارداد را به انجام سنتی حسابداری حسابرسی از بانک مرکزی حساب.

لبنان بحران اقتصادی ریشه در چندین دهه فساد و سوء مدیریت عمیقتر در سراسر کشور پس از تظاهرات در برابر طبقه سیاسی فوران در ماه اکتبر. بانک ها تحمیل کرده اند غیررسمی کنترل سرمایه محدود کردن خروج از دلار و پول نقد در بسته دولت قصور در آن بدهی در ماه مارس برای اولین بار. Coronavirus مستند که سه ماه به طول انجامید انداخت دهها هزار نفر از مردم را به فقر و بیکاری است.

این حرکت به نام Alvarez & Marsal آمد و پس از دو هفته تاخیر پس از دیگر شرکت های پذیرفته نشده بودند به دلیل اتهام لینک کلیک کنید برای اسرائیل با آنها لبنان در جنگ است.

دولت خواسته بود امنیت عمومی " لبنان به نگاه به چندین شرکت و Alvarez & Marsal بود در میان آن پاک شده است.

دولت بوده و خواستار حسابرسی قانونی به بانک مرکزی حساب از ماه مارس در این کشور برای اولین بار تا کنون به طور پیش فرض در پرداخت آن بدهی های عظیم.

"این است که سنگ بنای که در آن اصلاحات ساخته می شود," نخست وزیر حسن دیاب بیان شد که در جلسه هیئت دولت است. "این خواهد بود یک تصمیم تاریخی برای لبنان خواهد شد و علامت یک تغییر رادیکال به فاش کردن ولخرجی و دزدی است."

اعلام می آید که مذاکرات بین دولت و صندوق بین المللی پول نتوانسته اند به پیشرفت از آنها آغاز شده و در اواسط ماه مه. دو منجر به اعضای دولت لبنان تیم در مذاکرات با صندوق بین المللی پول استعفا داد و در هفته های اخیر بیش از سیاستمداران' تلاش برای تطهیر ضرر و زیان در بانک مرکزی است.

Aoun شده است یک حامی قوی از حسابرسی قانونی اما رسانه های لبنان گزارش داده اند که دیگر سیاستمداران مخالف بودند به این حرکت است که می تواند آشکار احزاب شده اند که با بهره گیری از فساد است.

صندوق بین المللی پول گفت: در ماه آوریل که لبنان انتظار می رود که اقتصاد به کوچک شدن 12 درصد در سال 2020 است.

روز دوشنبه لبنان و قاضی دستور داد برخی از دارایی های بانک مرکزی رژیم صهیونیستی. ریاض سلامه منجمد می شود. تصمیم گیری است که نمادین آمد و پس از طرح دعوی در دادگاه واصل توسط پنج وکیل که متعلق به یک گروه فعال شناخته شده به عنوان "مردم می خواهند برای رفع این رژیم است."

وکلای متهم سلامه که برگزار شد این پست را از سال 1993 از سهل انگاری و تحریک مردم برای برداشت پول خود را از حساب های بانکی و فروش اوراق قرضه دولتی.

از اکتبر لبنان ارز دهکدهای از دست داده بیش از 80 درصد از ارزش آن منجر به بسیاری از سرزنش Salameh برای سقوط. تظاهرات در خارج از بانک مرکزی غیر معمول نیست در بیروت تجاری منطقه همرا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن