سهل انگاری غربال آزمایش مثبت برای coronavirus و تحت انزوا منابع می گویند

یک کارگر در فرودگاه بین المللی لس آنجلس که صفحه نمایش پروازهای ورودی از چین و کشورهای نزدیک دارای آزمایش مثبت

توسط MINERALNEWS در 15 اسفند 1398

یک کارگر در فرودگاه بین المللی لس آنجلس که صفحه نمایش پروازهای ورودی از چین و کشورهای نزدیک دارای آزمایش مثبت برای coronavirus با توجه به دو منبع آشنا با این موضوع.

کارگر تایید شد به عنوان ویروس سهشنبه و تا کنون مورد خفیف و جدا شده است, منابع گفت. اعضای خانواده فرد نیز آزمایش شده است با توجه به یک منبع.

L. A. شهرستان اعلام بهداشت و درمان اضطراری روز شنبه به عنوان تعدادی از coronavirus موارد در شهرستان صعود به هفت نفر از جمله شش بیماران جدید. سهل انگار غربال است که در میان موارد جدید.

هیچ یک از موارد جدید اعتقاد به "جامعه گسترش," مقامات گفت. همه افراد در معرض COVID-19 از طریق تماس نزدیک با دیگران که آلوده بودند.

تبلیغات

بیشتر موارد تایید شد سه شنبه شب. مقامات گفت: سه نفر بودند که مسافران سفر کرده بود شمال ایتالیا و دو نفر از اعضای خانواده که تماس نزدیک با یک فرد خارج از شهرستان که آلوده شد و یک فرض می شود سهل انگاری غربال — تا به حال یک کار است که آنها را در تماس با مسافران است.

یک بیمار در بیمارستان بستری شده است و از دیگران جدا شده و در خانه است.

علاوه بر این شهرستانها از پاسادنا و ساحل طولانی هستند اعلام عمومی بهداشت و درمان اضطراری مرتبط با رمان coronavirus. وجود دارد در حال حاضر هیچ تایید موارد این ویروس در هر شهرستان.

این شهرستان را به حرکت در می آید به عنوان دولت افزایش یافته است تست که مقامات هشدار داده اند منجر به شناسایی تعداد قابل توجهی از موارد جدید.

تبلیغات

L. A. می پیوندد تعداد فزاینده ای از کالیفرنیا حوزه های قضایی اعلام بهداشتی در شرایط اضطراری طراحی شده است که به بهتر marshal از منابع در سراسر سازمان های دولتی و به مبارزه با این ویروس بیشتر تمرکز می کنند.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن