وکیل: مرد خواب زمانی که پلیس اخراج در خانه او را به قتل

SILVER SPRING, Md. - مریلند مرد در خواب در اتاق خواب خود را هنگامی که پلیس آتش گشودند خارج از خانه اش او را به

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398

SILVER SPRING, Md. - مریلند مرد در خواب در اتاق خواب خود را هنگامی که پلیس آتش گشودند خارج از خانه اش او را به قتل و زخمی شدن دوست دختر خود را یک وکیل برای 21-سال-مرد خانواده روز جمعه گفت.

این Montgomery County Police Department منتشر کرده است چند جزئیات در مورد تیراندازی که منجر به کشته شدن دانکن سقراط Lemp اوایل پنج شنبه. رنه Sandler, یک وکیل برای Lemp بستگان گفت: پلیس می تواند "هیچ توجیهی" برای عکسبرداری Lemp بر اساس آنچه او شنیده است در مورد شرایط.

"حقایق که من درک آنها از شاهدان عینی فوق العاده مربوط به" او گفت: آسوشیتد پرس.

این حکم که پلیس به دست آمده به جستجو در پوتوماک خانه Lemp مشترک با پدر و مادر خود و 19 سال نیست ذکر است هر گونه "تهدید قریب الوقوع" به اجرای قانون و یا در مکان های عمومی, Lemp بستگان گفت: در بیانیه منتشر شده روز شنبه توسط وکلای خود را. هیچ کس در خانه است که صبح تا به حال سابقه کیفری این بیانیه می افزاید.

"هر گونه تلاش پلیس برای انتقال مسئولیت بر روی دانکن یا خانواده اش که خواب بودند وقتی که پلیس از اخراج عکس را در صفحه اصلی پشتیبانی نمی شود با واقعیت" در این بیانیه می گوید.

یک سخنگوی اداره پلیس نمی بلافاصله در پاسخ به اظهارات خانواده و یا وکیل خود را.

سندلر گفت: خانواده معتقد است پلیس اخراج اثر شلیک گلوله یک flashbang یا سایر پرتابه از خارج از خانه از جمله از طریق Lemp اتاق خواب پنجره در حالی که او و دوست دخترش خواب بودند. هیچ کس در خانه شنیده می شود هیچ گونه هشدار و یا دستورات قبل از پلیس آتش گشود, او گفت:.

"هیچ حکم یا دیگر توجیه که هرگز اجازه می دهد که مگر یک تهدید قریب الوقوع است که وجود دارد نه" سندلر گفت.

پلیس در بیانیه ای روز شنبه می گوید اعضای این گروه را واحد تاکتیکی بودند خدمت "در معرض خطر" حکم جستجو مربوط به نامشخص "سلاح گرم جرائم" در خانه حدود 4:30 صبح یک واحد تاکتیکی افسر به ضرب گلوله Lemp در حالی که پلیس در خدمت حکم.

"حقایق و شرایط روبرو می شوند هنوز در حال بررسی توسط (پلیس) کارآگاهان" این گروه گفت: در این بیانیه که به ارائه جزئیات دیگری در مورد تیراندازی.

ناشناس افسر درگیر در تیراندازی قرار داده شد در مرخصی اداری, یک روش استاندارد پس از تیراندازی پلیس.

سندلر گفت Lemp غم زده خانواده آسیب دیده اند. بیانیه خود می گوید که آنها قصد دارند به "برگزاری هر فرد مسئول مرگ او."

"ما بر این باورند که بدن فیلم دوربین و دیگر شواهد پزشکی قانونی از این رویداد پشتیبانی خواهد کرد چه دانکن خانواده در حال حاضر می داند که او به قتل رسید" این بیانیه می گوید.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب