راه اندازی آموزش آنلاین در طول coronavirus است 'شبیه به فرود بر روی ماه'

در نشانه آن است که شکاف دیجیتال ممکن است بسته شدن در میان لس آنجلس عمومی دبیرستان دانش آموزانی که فاقد کامپیوت

توسط MINERALNEWS در 19 فروردین 1399

در نشانه آن است که شکاف دیجیتال ممکن است بسته شدن در میان لس آنجلس عمومی دبیرستان دانش آموزانی که فاقد کامپیوتر و یا دسترسی به اینترنت معلمان باید در ارتباط با 96 درصد از دانش آموزان خود را ترک حدود 5000 هنوز حساب نشده برای Supt. Austin Beutner روز دوشنبه گفت:.

یک هفته پیش حدود 15000 دانش آموزان دبیرستان بودند از دست رفته آنلاین و یا تا به حال نه در ارتباط با معلمان خود از منطقه مدرسه توقیف دانشگاه در مارس 16 و شروع به چالش کشیدن حرکت به آموزش آنلاین. مدرسه منطقه در بهار شکستن این هفته است.

"حتی در بهترین زمان راه اندازی جامع آموزش آنلاین برنامه در کشور را که دومین مدرسه منطقه خواهد بود یک کار به یاد ماندنی شبیه به فرود بر روی ماه" گفت: Beutner در یک ویدئو به روز رسانی. "آن را در سال برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری, آموزش و تعامل با کل جامعه مدرسه. در طول تمدید تعطیلی مدارس با توجه به coronavirus لس آنجلس متحد است انجام آن را در یک ماده از هفته چرا که دانش آموزان بیشترین نیاز در حال شمارش را بر ما است."

همراه با ردیابی کردن دانش آموزان این منطقه تا به حال به سطح شیب دار تا آموزش برای معلمان است.
"هر معلم شروع می شود از محل های مختلف و ما باید صبور و انعطاف پذیر به عنوان ما ارائه خدمات حرفه ای و توسعه" Beutner گفت. "این را نیز باید متعادل با خواسته های معلمان از ادامه به کار با دانش آموزان و مراقبت از خانواده خود را."

تبلیغات

سیستم مدرسه نیز هزینه حدود $100 میلیون تا 200,000 کامپیوتر و اینترنت نقاط داغ. این منطقه در حدود 482,000 دانش آموزان در مهد کودک از طریق 12 درجه و بیش از 75 ، 000 کارکنان.

منطقه را آنلاین سیستم مدیریت آموزش تنظیم نشده بود تا به جای بسیاری از کاربر به طور همزمان و در زمان دانش آموزان و معلمان شده اند قادر به ورود به سیستم در. مهندسین از آمازون در حال کار با L. A. متحد به گسترش است که ظرفیت.

Beutner همچنین گفت که منطقه در حال همکاری با شهر به راه اندازی مراکز مراقبت از کودکان برای کارگران بیمارستان.

در مصاحبه ای با بار سرپرست تخمین زده است که منطقه در حال گذراندن حدود 2 میلیون دلار در روز برای ارائه مواد غذایی به خانواده ها در جامعه و در حدود پنج تا ده توزیع شده است. او گفت: او با وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos هفته گذشته در مورد بودجه برای برنامه غذایی و گفت: او حمایت کلی از منطقه تلاش.

تبلیغات

Beutner گفت: او همچنین قصد دارد به صحبت با وزارت کشاورزی ایالات متحده, که مدیریت بودجه فدرال برای مدرسه برنامه غذا.

بار نویسنده کارکنان Sonali Kohli کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب