آخرین در ورزش و چه Coronavirus می تواند تاثیر جنون مارس

NPR اسکات سایمون مذاکرات به ESPN میشل استیل در مورد NFL جدید توافق دسته جمعی و همچنین به عنوان چگونه نگرانی ر

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398

NPR اسکات سایمون مذاکرات به ESPN میشل استیل در مورد NFL جدید توافق دسته جمعی و همچنین به عنوان چگونه نگرانی را از گسترش COVID-19 تاثیر می گذارد مارس جنون مسابقات است.

اسکات سایمون میزبان:

و در حال حاضر از آن زمان برای ورزش است.

(SOUNDBITE موسیقی)

سیمون: فرض کنید آنها برگزار می شود بزرگترین کالج بسکتبال مسابقات در خالی کردن عرصه است. تام بردی خود را Uggs از جدید انگلستان ؟ و می تواند NFL فصل گذشته 17 بازی ؟ ESPN میشل استیل می پیوندد ما در حال حاضر از شیکاگو است. میشل با تشکر بسیار برای بودن با ما.

میشل استیل: صبح به اسکات.

سیمون: این جنون مارس کالج بسکتبال مسابقات مورد شروع - مکان در سراسر کشور, داخل استادیوم, مردم از سراسر کشور - نوع نسخه ای برای چه افرادی قرار است برای جلوگیری از این روز نیست ؟

استیل: خدای من آره. شما می دانید با جنون مارس همیشه وجود دارد کسانی که در مدارس است که در نهایت این فرصت را به بازی در یک محل واقعا خود را در نزدیکی مدرسه مناسب است ؟ شما ببینید دوک در جنوب شرقی منطقه است. شما ببینید Gonzaga در شمال غربی. هیچ طرفداران در بازی واقعا دلربایی خارج از خانه-دادگاه مزیت است. اما این است که واقعا ارزش زیر به صورت بدیهی است که بسیاری از دلایل جدی.

شما می دانید من در MIT Sloan ورزشی تجزیه و تحلیل کنفرانس این هفته در بوستون. این مرتب کردن بر اساس کنوانسیون از hitters سنگین در سراسر ورزشی. و در فقط در مورد هر لیگ آنها واقعا به دنبال این تحولات از نزدیک. اواخر شب گذشته NBA با ارسال یادداشتی به تیم آماده می شود به بازی بازی های فقط با خود ضروری کارکنان بنابراین هیچ طرفداران. این به آن معنا نیست که آنها آن را انجام دهد اما فقط به آماده شود. چه من از شنیدن است که بعد از دو هفته در حال رفتن به واقعا مهم است.

سیمون: خواهد NCAA در نظر گرفتن لغو مارس جنون و یا ساخت این نوع مسکن است که ما ذکر شده است ؟ منظورم بدون فن به معنی هیچ یا درآمد محدود نمی کند ؟

استیل: البته. آره, فروش بلیط ها واقعا مهم است. البته تلویزیون مقابله کوتوله هر آنچه که آنها در حال رفتن به در بلیط جانبی.

سیمون: آره.

استیل: شما می دانید من فکر نمی کنم هر چیزی را از روی میز در این نقطه است. مارس 18, 19 است که کسانی که برای اولین بار دور آغاز خواهد شد. NCAA می گوید که آنها در حال نظارت بر وضعیت خود و وجود دارد بیش از حد است که آنها نمی دانند بنابراین سلامت خود هیئت مشورتی درست نیست و توصیه آنها را به انصراف از بازی ها و یا فن مشارکت. پس از آن فقط صبر کنید و ببینید در این نقطه اسکات.

سیمون: تام بردی صحبت از 18 مارس تنظیم شده است برای تبدیل شدن به یک عامل آزاد است. او ماساچوست صفحه اصلی گزارش برای فروش; آیا هر کس تماس در یک بار در حال حاضر. اما آیا شما هر گونه نشانه ای که او را در راه خود را از جدید انگلستان ؟

استیل: آره من فکر می کنم خانه اش چیزی شبیه به 33 میلیون دلار. بنابراین اگر کسی از شنیدن این است که در محدوده قیمت وجود دارد در یک عمارت قدیمی در خارج از بوستون که شما می توانید نگاه کنید. من استفاده می شود برای زندگی در انگلستان, و من صرف برخی از زمان در اطراف بردی و میهن پرستان. و من نه چندان داغ را در اینجا این است که لایحه Belichick می داند که او می تواند برنده بدون تام. او آن را انجام داده قبل از. تام بردی که نمی دانند. شما می دانید او شده است در یک سیستم است. من شنیدن که دو طرف صحبت شده است و این نقل قول "کسب و کار به عنوان معمول است." شما می دانید تا حد معینی آن را احساس مانند Belichick نوع شجاعانه او را به ترک برای تست بازار در آژانس رایگان. آن احساس شده است وجود دارد بسیاری از نمایشهایش. پس از آن احساس می کند مانند او واقعا در تلاش برای متقاعد کردن ما که او را حداقل معاشقه با ترک.

اما بخش جدی از این Scott است که بسیاری از لیگ کسب و کار بستگی دارد چه بردی می کند. او البته بزرگ دومینو به سقوط در رایگان آژانس و سپس به تیم های دیگر می تواند حرکت خود را در کارفرمایی. اما در کل لیگ در انتظار این حرکت با نفس bated. ما را ببینید.

سیمون: جدید توافق دسته جمعی - NFL صاحبان پیشنهاد دو بازی حذفی و گزینه ای برای اضافه کردن یک فصل به طور منظم بازی. و واکنش بازیکنان به نظر می رسد تقسیم می شود در سطوح مختلف است ،

استیل: آره و این بخشی از استراتژی است. شما می دانید که رای گیری در آن CBA جدید از توافق دسته جمعی آغاز شده در این هفته است. و این دستور برای NFL اتحادیه مذاکره کنندگان من گفته بود برای ارائه یک معامله است که بهتر بود برای این, شما می دانید, وسط کلاس اجازه دهید آن را از لیگ - بچه ها که در حال ساخت این لیگ حداقل به بیشتر از آن درآمد متوسط اما واقعا ردیف بالا ، که قریب به اتفاق...

سیمون: لیگ حداقل بیش از نیم میلیون دلار در سال است.

استیل: (خنده) آره خیلی خوبه اما - اگر چه این فصل لیگ. اما این بچه ها که در حال ساخت این لیگ حداقل یا کمی بیشتر - که اکثریت قریب به اتفاق بچه ها در یک فهرست. و لیگ ارائه شده است به ضربت آن بچه ها " حقوق ، شما می دانید که آنها می خواهند برای بالا بردن لیگ حداقل اما آنها در حال رفتن به آن را انجام دهد بدون استخراج هزینه از بازیکنان. و آنها می خواهند به گسترش در این فصل 17 بازی. کل زمان من شده اند با پوشش NFL بچه ها شده اند شدیدا در برابر این. اما دوست من گفت: آن را نه برای مدت طولانی لیگ و کسانی که بچه ها که می دانند که مشاغل خود را در حال رفتن به کوتاه واقعی در حال فکر کردن به من اجازه را به من پول زمانی که من می توانم.

سیمون: ESPN میشل استیل با تشکر بسیار.

استیل: شما شرط می بندم.

(SOUNDBITE موسیقی)

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب