LA Police رسمی اتحادیه: 'هر دلار شما را به دور" است عواقب

بزرگنمایی این تصویر Los Angeles Police Department رئیس میشل مور صحبت می کند به یک معترض پس از یک شب

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Los Angeles Police Department رئیس میشل مور صحبت می کند به یک معترض پس از یک شب زنده داری با اعضای انجمن های حرفه ای و ادیان جامعه در LAPD ستاد جمعه 5 ژوئن 2020 در لس آنجلس. Mark J. Terrill/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mark J. Terrill/AP

در دو و نیم ماه پس از پلیس کشته جورج فلوید در مینیاپولیس, سوال از نحوه تغییر policing است تحت الشعاع تقریبا در هر موضوع دیگر بحث.

برخی از بلندترین صدای مخالف تغییر چشمگیر در حال از پلیس اتحادیه های کارگری.

در لس آنجلس شهردار اریک Garcetti می خواهد به کاهش بودجه پلیس به میزان 150 میلیون دلار است. در یک سخنرانی اخیر او با اشاره به پلیس به عنوان "قاتلان." در پاسخ به اتحادیه مدیران سوال شهردار با سلامت روان.

رابرت هریس رسمی با پلیس شهر اتحادیه می گوید: او نه مخالف به ارزیابی مجدد بودجه به منظور خدمت بهتر به جامعه است.

در L. A., و در سراسر کشور, پلیس اغلب به نام به مقابله با مسائلی مانند بی خانمانی, اعتیاد و بیماری های روانی.

"بیایید شناسایی چیزهایی است که ما کلیشه ای قرار داده و در پای اجرای قانون و ببینید که اگر ما می توانید آدرس آن بهتر است, و اجازه دهید ببینیم که چه چیزی است که تاثیر را در جوامع ما به طور خاص ما بالاتر مناطق جرم یا ما جوامع اقلیت می گوید:" هریس یک مدیر با پلیس لس آنجلس محافظ لیگ در مصاحبه ای در , همه چیز در نظر گرفته شود.

اما که او معتقد نیست که چه زمان مکالمه است.

"چه اتفاق می افتد این است که یک فلسفه است که می گوید: پلیس در حال آسیب رساندن به جوامع اقلیت. بنابراین ما در حال رفتن به آنها را مجازات با در نظر گرفتن پول از آنها" هریس می گوید. "هر دلار شما را از یک گروه به یک نتیجه واقعی در محله های ما."

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

بسیاری استدلال می کنند که پلیس اتحادیه های کارگری اغلب ایستاده در راه اصلاحات. برای مثال در کالیفرنیا تغییر قانون دولت بیش اتحادیه اعتراض به باز کردن سوابق سوء رفتار افسر به مردم. که قانون در اثر سال گذشته است. چه نوع از تاثیر آن تا به حال ؟

آن را به تولید مقدار بسیار زیاد از کار اداری بر روی ادارات پلیس. با هر اصلاحات چیزی شبیه به دوربین های بدن ... همه آن چیزهایی که می آیند با عملکردهای اجرایی که پس از آن نیاز به بودجه است که طنز در اینجا هر بار که ما برای چیزی جدید آن نیاز به بودجه برای انجام این کار است. من مخالفم که رتبه-و-فایل اتحادیه ایستاده در راه اصلاحات است. من فکر می کنم که باعث می شود برای یک کلیپ بزرگ. من فکر نمی کنم آن را ریشه در واقعیت است. ...

اما در آن حالت خاص قانون اتحادیه را مخالفت خاص که تلاش برای شفافیت و پاسخگویی است. و هنگامی که شما از من بپرسید که چگونه آن را رفته است به شما می گویند آن را ایجاد یک کار خیلی بیشتر. بنابراین شما می توانید درک کنند که چرا مردم را که ادراک.

... وقتی که شما کاهش برخی از این مسائل که ظریف و عواقب ناخواسته به آنها را زمانی که شما آنها را کاهش می دهد به "پلیس را فقط نمی خواهید به انتشار خود پرسنل سوابق" که فقط درست نیست. و این منصفانه نیست.

شما فقط می توانید توضیح دهید که به شنوندگان چرا اتحادیه های کارگری به طوری که اغلب مخالف قوانین و از جمله به وضوح تجویز استفاده از نیروی continuums غیر نظامی نظارت با حکم قدرت چیزهایی که به تعاونی های اعتبار برای مبارزه با تغییرات در آمریکا پلیس?

نگاه برخی از رتبه و فایل های کارگری بدست آن اشتباه است. ... من فکر می کنم باید وجود داشته باشد یک ملی حداقل استفاده از زور در سیاست استاندارد است. من فکر می کنم همه سازمان ها باید چیزی که ingrains احترام برای زندگی در افسران ذهن. من فکر می کنم که آنها باید شامل سیاست هایی که آدرس د-تشدید تکنیک ها, تاکتیک ها و آموزش. من فکر می کنم آموزش خود نیاز به بهتر در سطح ملی برای پلیس. و اینها همه چیزهایی است که در لس آنجلس به اجرا در بیش از دو دهه گذشته و آن را در خدمت ما بسیار خوب است. من فکر می کنم آن است که بسیار مهم برای مردم به چشم انداز مناسب و برداشت هنگامی که آن را به چگونه ما حرکت رو به جلو به سمت هدف مشترک ایجاد اعتماد و احترام بین جوامع و افسران که آنها خدمت می کنند.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب