LA اپرا می یابد 'رفتار نامناسب" ادعا می کند در برابر Plácido Domingo معتبر

بزرگنمایی این تصویر یک بنر تبلیغاتی خواننده Plácido Domingo و لا Opera on Aug. 13, 2019 — همان روز ک

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک بنر تبلیغاتی خواننده Plácido Domingo و لا Opera on Aug. 13, 2019 — همان روز که آسوشیتد پرس چاپ زنان اولین اتهامات علیه این خواننده. فردریک J. Brown/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فردریک J. Brown/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در پنج شنبه 8:07 p. m. ET

روز سه شنبه بعد از ظهر LA اپرا — لس آنجلس opera شرکت که به وجود آمد در بخشی به لطف Plácido Domingo — اعلام کرد که محققان به اثبات 10 "رفتار نامناسب" ادعا می کند ساخته شده است در برابر خواننده مشهور.

محققان می گویند که ادعا حوادث در محل 1986 زمانی که دمینگو شدیم لا اپرا و آن شد مشاور هنري و فقط در سال گذشته زمانی که خواننده استعفا داد و به عنوان شرکت مدیر کل پس از آسوشیتد پرس شروع گزارش زنان شکایت علیه او.

در همه 21 نفر آمده اند جلو به AP با اتهامات علیه دومینگو اخیر از آنها صحبت کردن در فوریه. 26.

محققان از شرکت حقوقی گیبسون دان & Crutcher LLP و رهبری سابق ایالات متحده وکیل و برتر قاضی دادگاه دبرا وانگ یانگ. آنها می گویند که آنها در بر داشت اتهامات معتبر در بخشی از آنجا که بسیاری از شاکیان ارائه شده "شباهت در حساب های خود را." محققان مصاحبه با 44 نفر از جمله کسانی که ادعا سوء دمینگو خود, LA اپرا مدیریت شرکت و اعضای هیئت مدیره.

دومینگو رفته عقب و جلو در اذعان و عذرخواهی به دلیل رفتار و سپس راه رفتن این اظهارات بازگشت. در یک عمل در یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شد سه شنبه, LA اپرا می گوید که در حالی که این خواننده همکاری با این تحقیقات او "رد همه اتهامات از تماس های ناخواسته و نگهداری می شود که تمام فعل و انفعالات شد دو طرف بوده است."

این گزارش ادامه می دهد "گیبسون دونن اغلب در بر داشت به او صادقانه در خود انکار یافت اما برخی از آنها به کمتر معتبر و یا فاقد آگاهی است."

محققان اضافه شده است که به دلیل استخدام گیری شامل چند نفر در لا Opera آنها را پیدا کنید که دومینگو تا کنون درگیر در عوض ترتیبات یا انتقام در برابر زنان در LA اپرا.

دومینگو نمایندگان کاهش یافته است به نظر به NPR در روز سه شنبه.

دومینگو طبقه شغلی است پاشید به آرامی در پی AP را دو گزارش. در ابتدا آن را تنها شرکت های آمریکایی است که از تقسیم Domingo.

در سپتامبر گذشته برخی از کارمندان از نیویورک Metropolitan Opera NPR گفت که آنها ناراحت و عصبانی به کار با دومینگو در پی زنان اتهامات. پس از آن گزارش رئیس اپرای متروپولیتن در نیویورک در ابتدا گفت: کارکنان شرکت که زنان اتهامات "نه تایید." خواننده و ملاقات در نهایت راه جدا.

در اواخر ماه فوریه نوازندگان' union است که نشان دهنده opera نوازندگان آمریکایی انجمن صنفی هنرمندان موسیقی (AGMA) ارائه خلاصه ای از آن خود تحقیقات مستقل در برابر دومینگو گفت که محققان به اثبات "فعالیت های نامناسب اعم از لاس زنی به پیشرفت های جنسی در داخل و خارج از محل کار." اما AGMA کاهش یافته است به می گویند که چگونه بسیاری از زنان ادعا کرده بود اثبات و نه هیچ زمان برای اتهام رفتار است.

NPR قبلا گزارش شده است که AGMA سعی کرده بود به مذاکره $500,000 حل و فصل با دمینگو اما این خواننده راه می رفت دور از معامله پس از یک اتحادیه در حال حاضر سابق انتخاب رهبران به برخی از جزئیات در مورد پیشنهاد حل و فصل به مطبوعات.

به عنوان AGMA گزارش منتشر شد دمینگو داد اولیه بیانیه عمومی که در آن او گفت: در بخشی که او "واقعا متاسفم برای صدمه زدن به او گفت:" او باعث اضافه کرد: "من قبول مسئولیت کامل برای من است." در پی این اظهارات یک سراسیمگی از اروپا و بریتانیا opera خانه ها و جشنواره ها لغو دمینگو آینده اجرای برنامه. آنها عبارتند از: "متقابل" تصمیم گیری است که خواننده نمی خواهد به نظر می رسد در اپرای سلطنتی لندن در تابستان امسال و نیز اجرای برنامه در اسپانیا از جمله در مادرید تئاتر واقعی است. روز سه شنبه با هامبورگ دولت Opera همچنین اعلام کرد که دمینگو خواهد بود ظاهر می شود وجود دارد در اواخر این ماه و در مارس اما گفته است که با توجه به نگرانی های مربوط به کوروناویروس.

پنجشنبه گزارش خلاصه ای از لا Opera همچنین شامل یک لیست از توصیه هایی است که محققان ساخته شده برای مبارزه با آزار و اذیت جنسی در کالیفرنیا opera شرکت.

LA اپرا متعهد شده است که آن را پیاده سازی همه محققان' پیشنهادات "به طور کامل و در اسرع وقت." آنها عبارتند از: آموزش برای مدیران و پیمانکاران رسمی تر و به طور کامل گوشت از فرایند بررسی و حل و فصل آزار و اذیت شکایت و "تقویت" نقش برای شرکت در بخش منابع انسانی.

در نامه ای به LA اپرا کارکنان همراه با گزارش خلاصه شرکت رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت کریستوفر Koelsch نوشت در قسمت: "در سطح شخصی من مشکل و پشیمانی است که افراد درگیر با این شرکت ممکن است احساس disempowered آسیب پذیر و یا توجهی نشد در هر راه. ما آموخته اند که از طریق این فرایند است که وجود دارد گسترده صنعت گسترده تردید به گزارش آزار و اذیت, و, بسیار مهم است برای آینده ما است که ما کار را برای ایجاد اعتماد و شفافیت با یکدیگر ... من تشخیص می دهم که این شده است که یک دوره دشوار برای اختصاصی با استعداد و سخاوتمندانه افراد لا اپرا; من واقعا تاسف هر گونه غم و اندوه ناشی از آن است اما واقعا معتقدم که این سازمان خواهد بود تقویت روند."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن