LA County تحت وضعیت اضطراری در میان چهار جورج فلوید تظاهرات

بزرگنمایی این تصویر یک معترض دارای یک اسکیت بورد در مقابل آتش سوزی در لس آنجلس پنج شنبه, مه 30 سال 2

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک معترض دارای یک اسکیت بورد در مقابل آتش سوزی در لس آنجلس پنج شنبه, مه 30 سال 2020 در طول یک اعتراض به مرگ جورج فلوید. رینگو H. W. Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رینگو H. W. Chiu/AP

پلیس و تظاهرکنندگان درگیری در ده ها تن از شهرستانها در سراسر ایالات متحده در روز شنبه طی یک شب دیگر از تظاهرات در واکنش به مرگ جورج فلوید.

حداقل یک نفر مرده است پس از ضربه در ایندیاناپولیس. پلیس در حال بررسی این که آیا این حادثه متصل شد به تظاهرات در شهر.

در لس آنجلس معترضان مسدود 110 اتوبان در مرکز شهر و دیده می شد شکستن پنجره ها از فروشگاه ها در گرو بازار.

فلوید, 46, درگذشت پس از دستگیر شدن در مینیاپولیس در روز دوشنبه. یک ویدیو نشان می دهد یک افسر پلیس و دو زانو بر گردن او حداقل به مدت هفت دقیقه در حالی که فلوید شنیده است و گفت او نمی تواند نفس بکشد. که افسر پلیس دستگیر شد و به اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس. سه نفر دیگر از افسران حاضر بودند اما نه متهم شده است. هر چهار نفر از کار اخراج شدند.

یک شبه حکومت تصویب شد در چندین شهر در سراسر کشور — از جمله شیکاگو و آتلانتا و لس آنجلس, Louisville, سان فرانسیسکو و دنور به عنوان مقامات به دنبال بنیادی هر گونه خشونت است. گارد ملی نیز فعال در چندین ایالت از جمله تگزاس و جورجیا, واشنگتن, اوهایو و کنتاکی.

اجرای قانون شروع به دستگیری در مینیاپولیس پس از 8 بعد از ظهر حکومت نظامی وجود دارد که جمعیت جمع آوری شده در 5 حوزه پلیس ساختمان است.

پل Schnell دولت اصلاحات کمیسیون گفت: در یک شنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی که یک مقام رسمی تعداد بازداشت شد و هنوز در دسترس نیست اما این مقامات بودند "متعهد به انجام آنچه در آن طول می کشد را به منظور."

معاون سابق رئیس جمهور و presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن منتشر شد بیانیه ای در اوایل صبح روز یکشنبه در محکومیت خشونت و اصرار آمریکایی ها به "مراقبت از هر یک از دیگر."

"اعتراض به چنین خشونت حق است و لازم است. آن را کاملا آمریکایی پاسخ," او نوشت. "اما به آتش کشیدن جوامع و نیازی به تخریب نیست."

بایدن افزود: "این عمل اعتراض هرگز نباید اجازه داده شود تحت الشعاع دلیل ما اعتراض."

1 نفر به ضرب گلوله در ایندیاناپولیس

حداقل یک فرد فوت شده پس از ضربه در مرکز شهر ایندیاناپولیس شنبه شب. رئیس پلیس Randal تیلور گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که مقامات هنوز در حال بررسی این حادثه را اتصال به جریان تظاهرات در شهر.

"شهر امن نیست, در این زمان," تیلور گفت. او خواست ساکنان که آیا زندگی در این منطقه را ترک کنند.

شهردار جو Hogsett به نام روز تظاهرات "موفق" در یک صدای جیر جیر اما محکوم کرد "گروه کوچک از مردم" است که به رشد خشونت آمیز بعد از آن در شب است.

پلیس موبایل دیده می شود رفتن را از طریق جمعیت در نیویورک

چند فیلم از تظاهرات در نیویورک نشان داد که یک خودروی گشت پلیس رانندگی را از طریق جمعیت از معترضان. معترضان دیده می شود اطراف و پرتاب باقی مانده در ماشین در حالی که یکی دیگر سوار به آنها.

شهردار بیل د Blasio, نام فیلم "ناراحت کننده" در اواخر شب در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه کرد و آن را "نامناسب برای معترضان به فراگیر یک وسیله نقلیه پلیس و تهدید افسران پلیس."

او خطاب به شهرستان های صلح آمیز معترضان گفت: آنها شنیده می شد اما اصرار آنها را به خانه بروم.

"ما از شنیدن تمایل خود را برای دیدن این مسائل: رابطه بین پلیس و جامعه نیاز به عدالت نیاز به تغییر واقعی در جامعه ما," او گفت:. "ما درک و احترام به همه تظاهرات مسالمت آمیز اما اکنون زمان آن است که برای مردم به خانه بروم."

فرماندار کالیفرنیا اعلام وضعیت اضطراری در شهرستان لا

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti درخواست کمک برای بازگرداندن نظم شنبه شب در میان تظاهرات. یک حکومت نظامی آغاز شد و در 8 p. m. PT است و انتظار می رود برای پایان دادن به در 5:30 صبح به وقت محلی.

پلیس لس آنجلس گفت: صدها نفر از معترضان دستگیر شدند در میان تظاهرات. غیر قانونی مجمع اعلام شد در اواسط Wilshire منطقه و کسب و کار خواسته شد به نزدیک است. معترضان مسدود 110 اتوبان در مرکز شهر لس آنجلس و فیلم های گرفته شده در تظاهرات نشان داد غارت و پنجره شکسته در فروشگاه ها در گرو بازار.

Garcetti خواست معترضان به "نفس" و "گام" در یک کنفرانس مطبوعاتی. او خواسته ساکنان به خانه بروم و اعتراض مسالمت آمیز در زمان بعد.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام کرد گارد ملی خواهد بود مستقر در لس آنجلس و اعلام وضعیت اضطراری در لس آنجلس.

این است که در حال توسعه داستان. برخی از چیزهایی که گزارش شده توسط رسانه ها را به نوبه خود اشتباه است. ما تمرکز بر روی گزارش از مقامات و دیگر مقامات معتبر, اخبار رسانه ها و خبرنگاران هستند که در صحنه. ما به روز رسانی خواهد شد به عنوان وضعیت توسعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب