L. A. رای دهندگان عدم اعتماد به نفس در مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus عملکرد را Newsom, Garcetti علائم بالا, نظرسنجی می یابد

لس آنجلس ساکنان مراتب بیشتر اعتماد به نفس در دولت و مقامات محلی برای هدایت آنها را از طریق شیوع کروناویروس از

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399

لس آنجلس ساکنان مراتب بیشتر اعتماد به نفس در دولت و مقامات محلی برای هدایت آنها را از طریق شیوع کروناویروس از آنها رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک نظرسنجی جدید پیدا کرده است.

این نظرسنجی توسط توماس و دوروتی Leavey مرکز برای مطالعه لس آنجلس در Loyola Marymount University, گزارش شده است که 85 درصد یا بیشتر از پاسخ دهندگان تا به حال اعتماد به نفس در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom, Los Angeles, شهردار اریک Garcetti و لس آنجلس در بخش بهداشت و درمان در حالی که تنها 38 درصد اعتماد به نفس رئیس جمهور در مغلوب ساختن پیشی جستن.

کسانی که عنوان سیاسی محافظه کار تمایل به بیشتر تردید هر دو از اقامت در خانه سفارشات و سطح تهدید مطرح شده توسط ویروس. تنها 76 درصد از آنها بازدید این ویروس به عنوان یک تهدید واقعی در مقایسه با 91% در میان لیبرال ها.

محافظه کاران نیز شاهد خود را به عنوان کمتر آسیب پذیر با 74 درصد گفت: آنها نگران آنها می گرفتن ویروس در مقایسه با 85% از لیبرال ها.

تبلیغات

با وجود درد و رنج اقتصادی از گسترده تعطیلی کسب و کار ساکنان به شدت حمایت stay-at-home سفارشات صادر شده توسط Newsom و Garcetti با 77 درصد گفت: آنها به شدت حمایت سفارشات و 18% حمایت از آنها تا حدودی.

و 86 درصد گفت: آنها می خواستند مقامات محلی به بیش از هتل ها و متل اگر لازم شد به قرنطینه افراد بیشتر در معرض خطر ابتلا به کروناویروس و COVID-19 بيمار.

نزدیک به نیمی از خانواده ها در لس آنجلس را از دست داده اند و یا تا به حال ساعت کار خود را کاهش به دلیل شیوع کروناویروس و یکی دیگر از 10 ٪ از دست داده اند و دیگر منابع درآمد این نظرسنجی در بر داشت.

اقتصادی ضربه سخت تر بود در میان جوانان و کسانی که در حال حاضر کاهش درآمد خانوار است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب