L. A. ماراتن می رود با وجود coronavirus نگرانی: ماسک ضد عفونی کننده و طنز در میان بطری آب

گسترش جدید کروناویروس است موجب اضطراب و وحشت خرید و اقدامات پیشگیرانه.اما برای شرکت کنندگان در این 35 لس آنجلس

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398

گسترش جدید کروناویروس است موجب اضطراب و وحشت خرید و اقدامات پیشگیرانه.

اما برای شرکت کنندگان در این 35 لس آنجلس ماراتن روز یکشنبه آن را بیشتر یک punchline.

"اجرا مانند کسی که با کروناویروس است و پشت سر شما!"

دونده پس از دونده خندید به عنوان جسیکا Schroeter دست تکان دادند یک نشانه با این پیام فقط گذشته 12 مایل در سانست بلوار و خیابان فرناندز.

تبلیغات

Schroeter در حال ترک سان جوان کاپیسترانو در 4 صبح به تشویق همسرش اریک بود که در حال اجرا ماراتن اول خود را. او با خود 13-year-old daughter کلی بود که رقابت در دومین مسابقه دو ماراتون.

Schroeter می دانستم که این نقطه در مسابقه زمانی که دونده خسته شدم — که بلند, تخت, کشش هنگامی که شما بازدید آن است که هنوز هم وجود دارد 14 مایل به رفتن که کمی طنز ممکن است آنها را افزایش می دهد.

"در حال حاضر با coronavirus شما یا مصرف آن را فوق العاده جدی و خرید همه کاغذ توالت در Costco و یا شما در حال خنده آن را," او گفت:. "این قطعا چیزی نیست که به چشم پوشی اما شما نمی نیاز به قفل خود را در خانه بیش از این است."

وجود دارد بدون شک او در حال رفتن به نشان می دهد تا به تشویق. سکس با پسر جوان و کودکان پدربزرگ و مادربزرگ در دو زمان تنها coronavirus به طور جدی عبور خود را از ذهن بود که آنها خود را رها دونده در ورزشگاه طفره زن زود پنج شنبه و دیدم بسیاری از مردم با هم فشرده در خط شروع.

تبلیغات

وجود دارد در حال حاضر 14 نفر از COVID-19 در لس آنجلس, هیچ یک از آنها قرارداد توسط این ویروس گسترش در منطقه است.

با وجود لغو مراسم بزرگ در شمال کالیفرنیا و کشورهای دیگر در انتخابات گفت: آنها نمی بینم به اندازه کافی از بهداشت عمومی را تهدید به انصراف از مسابقه دو ماراتون.

یکی L. A. عضو شورای شهر در روز جمعه سوال تصمیم به اجرای مسابقه. "این یک رویداد محبوب اما من همچنان نگران و نمی فکر می کنم آن را به ارزش در معرض خطر" نوشت: عضو شورای مایک Bonin در توییتر.

در عوض مقامات بهداشتی توصیه می شود که بیمار تماشاگران در خانه بمانند و کسانی که حضور داشتند ماندن 6 فوت دور از دیگران که نیست خانواده یا دوستان است.

دونده بودند توصیه به شستن دست های خود را قبل از مسابقه و به دست دادن با دیگر شرکت کنندگان و یا عمومی است. ضد عفونی کننده دست نیز در دسترس برای دوندگان در طول دوره.

"من فکر می کنم است و برای تحصیل در چه باید بکنید — شستن دست های خود را; در خانه بمانند اگر شما بیمار هستید" گفت: Lenore Schroeter بود که در مورد به دست دیدن نوه خود را به اجرای یک مسابقه دو ماراتون. "ما اعتقاد داریم در قدرت دعا و ما تعداد زیادی از مردم دعا برای این ماراتن و هر دونده از امروز وجود دارد."

او گفت: باران در خانه مانده و این شهر یک بار دیگر ایران در یک روز به معنای جشن گرفتن قدرت است.

"خدا آن را به یک روز زیبا."

تبلیغات

ابرهای پف کرده و ترد مثل بهار هوا ساخته شده برای یک روز بزرگ را اجرا کنند.

به عنوان کاترین Borek آن را دیدم ماراتن بیش از حد مهم به لس آنجلس به ماندن در خانه, دانستن او می تواند پایه اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از عفونت است.

"من قصد ندارم به دست مردم" او گفت: "اما من نیز نمی خواهید به نشان می دهد."

Borek که می آموزد که زبان انگلیسی و درام در دمینگوز دبیرستان در کامپتون اجرا شده است و در این مسیر سه بار اما او آمد و یکشنبه به عنوان یک تماشاگر تشویق دوندگان در نزدیکی تقاطع بلوار هالیوود و خیابان ورمونت حدود هشت مایل را علامت. او به یاد می آورد آن را به عنوان یک "وحشیانه نقطه" که در آن خستگی را تعیین کرده است و باقی مانده مسافت پیموده شده به نظر می رسد غیر قابل عبور.

تشویق از جمعیت و موسیقی — درام به خصوص — حیاتی هستند, او گفت:. در نزدیکی یک مدرسه کر راديال آهنگ های راک و deejay لعنتی reggaeton. یک افسر پلیس نشسته در رزمناو خود هشدار در ماشین بلندگو که او می تواند صدور "راه رفتن نقض" به هر متخلف marathoners. "راه رفتن ندارد" او اعلام کرد. "اگر شما راه رفتن شما خواهد شد یکی."

"این بیش از حد درخشان" Borek گفت: از کل صحنه بیش از حد بزرگ به ماندن در خانه از ترس از یک ویروس است. "قدرت ما در ما آرام است. اضطراب ما خطرناک تر است. استرس خطرناک تر است."

او افزود: اشاره به دوندگان جریان توسط "این است که در مورد سالمترین راه باریک از مردم شما می توانید پیدا کردن در لس آنجلس است."

برخی از ماراتن نفر در اقدامات احتیاطی اضافی در هنگام دادن بالا و سپاس به دوندگان جریان است.

تبلیغات

جوی Ta از نیمه شب دونده هفتگی باشگاه در حال اجرا است که با این نسخهها کار در ونیز ساحل, بررسی دست های خود را پس از بالا fiving یکی از باشگاه های ماراتن شرکت کنندگان به عنوان او گذشته مایل 20.

"آخرین چک من او ندارد coronavirus" تا شوخی.

هنوز هم تا به حال خواسته اعضای گروه خود را به اصول بهداشتی دست های خود را بعد از هر بالا و سپاس. مهم بود که او گفت: "به مطمئن شوید که گروه ما امن است."

در حدود ساعت 9 صبح چند ده نفر منتظر در گوشه ای از Sepulveda و سانتا مونیکا بلوارها به تشویق دو دونده که پرواز کرده بود در از ژاپن است.

نانسی Perdomo, 56, که اجرا می شود کالور سیتی, خواهر, شهرستان, کمیته, یک سازمان غیر انتفاعی است که با تمرکز بر ایجاد دوستی و درک فرهنگی با دیگر کشورها نگران کرده بود که نمایندگان خود را از شهر کیزوکا در ژاپن استان اوساکا نمی خواهد بود قادر به سفر به دلیل شیوع کروناویروس.

"نگرانی ما شد این سفر در اینجا — که در هواپیما," او گفت:.

اما در پایان این دونده از آن ساخته شده به لس آنجلس در شکل خوب است. به عنوان 25 سال کویچی موراکامی زد گذشته 20 مایل را با یک لبخند بر روی صورت خود, گروه زنگ زد زنگ و دست تکان دادند یک بنر بزرگ با کلمات "سوار بر موج پیروزی" در ژاپنی.

فرانک لونا, تکان دادن یک cowbell فقط خجالتی از نه مایل علامت در Los Feliz, ارزیابی, خود, خطر عفونت توسط تعدادی از موارد تا کنون.

"من آن را خارج وجود دارد," او گفت:. "اما ما تا به حال چه یک فرد مرگ در کالیفرنیا? من فکر می کنم من یک شانس برنده لوتو چند بار از این و آن لعنتی خیلی سخت به برنده لوتو."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب